“Gewoon”
Beoordeling van Air Asia - Thai AirAsia

13 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Van Bangkok naar Siem riep Cambodja gevolgen en terug. Uurtje vliegen. Gewoon oké. Prijs is oké en bediening ook. Verder uurtje uitzingen en uitstappen. Niets mis met deze maatschappij.
Vertraging gehad van twee uur dat wad lastig voor degene die ons op stonden te wachten maar ach zo weer vergeten. Is het de beste maatschappij ? Neen maar zeker niet slecht en de mensen aan boord waren gewoon vriendelijk. Dus oké !

9 december 2017 beoordeeld

deze vlucht was goed , de prijs is zeer goed voor het comfort dat je krijgt, personeel is zeer vriendelijk de beenruimte is wat crap maar voor één korte vlucht is dit wel ok

30 oktober 2017 beoordeeld

Prima airline met keurige vliegtuigen en vriendelijk personeel. Je vraagt je inderdaad af hoe het kan om voor 22 euro te vliegen. Ik zou er niet te lang bij stil staan maar gewoon doen!

1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima vlucht, geweldige service en dat voor ongeveer €25,00 per persoon. Inclusief prioriteit check-in, stielen op de voorste rij, snack, en de koffers als eerste.

Super club.

30 augustus 2017 beoordeeld

Prima maatschappij, lekker goedkoop, je kunt ervan opaan. We zouden eerst met Malaysia airlines vliegen en het is maar goed dat we dit niet hebben gedaan, want bijna al deze vluchten waren geannuleerd.