“Vlucht zonder reden geschrapt”
Beoordeling van Olympic Air

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij stonden op Milos Airport, een half uur voor vertrek werd gemeld dat onze vlucht niet door ging ivm te weinig grondpersoneel? Naar de haven gedirigeerd waar we boottickets ontvingen, alleen voer de boot voor onze neus weg. 16.00 uur is 16.00 zei de havenmeester alsof ons iets te verwijten viel
We hebben een nieuw vliegticket moeten kopen van bijna 900€. Niet grappig. De luchthaven heeft na vele telefoontjes een overnachting geregeld en een eenvoudig diner maar daar moest het dan wel bij blijven.
Gelukkig zijn we goed verzekerd oa met rechtsbijstand en zijn we er achter dat de airline verantwoordelijk is voor het terugbrengen naar Amsterdam omdat we de vlucht hebben gemist door wanprestatie van hun kant. We hebben ook nog een extra nacht in Athene doorgebracht. Al met al een kostenpost van 1050 €. Een gedeelte zullen we terug krijgen via onze verzekering
Wij gaan voortaan met de boot,
Onze tip: Accepteer niet zo maar opgetrokken schouders van de grieken ( wij kunnen er ook niets aan doen). De airline is verantwoordelijk om je terug naar huis te brengen. Vraag direct op de luchthaven hoe ze je overnachting gaan regelen al je je vliegtuig mist en hoe je terugvlucht wordt gefaciliteerd.

30 augustus 2017 beoordeeld

Eten en drinken gratis, wat we sinds jaren niet meer gewoon waren ! Alles prima, attent, vriendelijk, kortom, goed !

29 juni 2017 beoordeeld

Mijn beoordeling is zeer slecht te noemen! Op Zaterdag 24 Juni 2017. Om 18:30 De vlucht kwam meer dan een uur te laat aan daardoor hebben wij de aansluitende vlucht naar Amsterdam gemist, extra kosten moeten maken overnachting €60- nieuw ticket voor Amsterdam 2 pers. €334.-
Okt 2016 werdt onze vlucht zomaar gecanceld moesten we terug met de boot naar Athenen! Ik ben over Olympic air totaal NIET te spreken!

13 juni 2017 beoordeeld

Prima (dochter)maatschappij die er alles aan lijkt te doen om snel haar werk te doen.

Matig was wel dat tot 2x toe mijn stoelvoorkeur vlak voor vertrek wijzigde, waardoor mijn partner en ik ineens mijlen uit elkaar zaten: irritant en onbeleefd.

Behalve dit voorval was alles keurig in orde wat mij betreft.

15 augustus 2016 beoordeeld

Vluchten geboekt in Januari 2016 voor 8 personen! 2 weken voor vertrek mail gekregen dat de vlucht van Athene naar Paros op 29 jullie niet kon doorgaan . Daar wij zeker die datum voor een trouwfeest op Paros moesten zijn hebben we de vlucht geannuleerd ( Milos -Athene overstappen en van Athene naar Paros ) .Hun voorstel was een overnachting in Athene ! Na verdere navraag was het de minister die het vliegtuig opeiste om de opening van een nieuwe luchthaven bij te wonen . Uiteindelijk mochten dan na 10 tal telefoontjes opeens wel 5 van de 8 personen mee op een toestel. Na een uitgebreide klacht op hun officiele website, werd deze verwijderd na een aantal uren.En de schuld werd per mail in onze schoenen geschoven ( wij hadden zogezegd de vlucht geannuleerd ) Ja !!!!!!! nadat wij niet meer mee mochten vliegen op 29 jullie en dan de boot maar genomen hebben van Milos naar Santorini en overgestapt op Highspeed 4 naar Paros )om het feest niet te missen . Vertrouwen in deze maatschappij is ver zoek bij mij en mijn reisgenoten