Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Goede vliegtuigen”
Beoordeling van Corendon Airlines


4 weken geleden beoordeeld

Wij boeken meestal een xl seat omdat mijn man nogal lange benen heb dus we zitten
dan altijd wel ruim maar anders zit je ook prima hoor

Datum van reis: oktober 2018
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Nel B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (1.723)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

28 - 32 van 1.723 beoordelingen

4 weken geleden beoordeeld

De vriendelijkheid van het personeel was beneden alle peil. Het is niet omdat de prijs van een maatschappij aantrekkelijk is, dat ze moeten besparen op de beleefdheid van hun personeel.

Datum van reis: oktober 2018
Bedank snoekie22
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld

Corendon Maastricht gratis parking waardeloos’

20 min met de bus n luchthaven en parking met dikke kiezel waar je met je bagage niet in kunt rijden of zware beschadiging ervan.
Vriendelijkheid van bus chauffeur kon ook beter.

Datum van reis: augustus 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Debrier M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld

Op zaterdag 7/9/19 aangekomen op palma de Mallorca, koffer weg. Dus geen kleren, zwemkleding, slippers etc voor mijn zoontje van twee en mijzelf. Daarna te horen gekregen dat ons hotel volgeboekt was en we naar een ander hotel aan de andere kant van het eiland verplaatst zouden worden (veel verder en langer in de bus). Niet mee akkoord gegaan. Echt een dikke rel geworden, daarna konden we ineens wel naar ons oorspronkelijke hotel gebracht worden. Het is inmiddels woensdag 11/9/19 en nog steeds geen koffer. Loze beloften, niemand weet ergens van of trekt zich ergens wat van aan. Dat een koffer kwijt raakt, oké kan gebeuren, maar de service daarna is gewoon bar slecht. Nooit meer Corendon voor mij. Helemaal klaar met deze maatschappij.

Datum van reis: september 2019
Bedank RosannePD
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld

Vliegtuig zeer vuil,
Bediening vriendelijk en ok.
Parking Maastricht veel te ver van vlieghaven en enkel kiezel probleem om met je koffers te sleuren.de shuttle bus geen vriendelijkheid ....

Positief vlucht was vlot en op tijd .

Reisleider Tim op Samos. Waardeloos.

Datum van reis: augustus 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
1  Bedank Marleenlanaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.