“nieuwe Boeing 737 mooi vliegtuig goede vlucht gehad”
Beoordeling van Corendon Airlines

31 mei 2018 beoordeeld

goed en vlot verlopen
geen probleem gehad met inchekken

geen on op houd gehad en geen vertraging gehah

• Eten en drinken

30 mei 2018 beoordeeld

Wij hadden het geluk om met hun nieuwste Boeing 737 MAX 8 te vliegen. Veel meer beenruimte en minder vermoeiend. Een aanrader voor elke vlucht, kort of lang.

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
30 mei 2018 beoordeeld

Devlucht op zich verliep prima,goede informatie van de vliegtuigbestuurders en de cabinecrew.
Wat bij aankomst op Schiphol gebeurde hoorde thuis in een horrorfilm
Doordat wij hulp hadden aangevraagd werd dit tijdens de vlucht al doorgegeven door de Purser met een extra hulp doordat we een zieke man aan boord hadden.
Bij landing bleek voor deze man geen hulp klaar te staan,na veel passen en meten zijn we met mijn invalide vrouw plus deze man op pad gegaan,de medewerkster van Schiphol regelde het zo dat een andere hulpverlener deze man direct naar de dokter gebracht kon worden.
Dit was tegen de zin van een supervisor,wij moesten maar wachten ergens op de Terminal en onze hulpverleenster werd ergens anders heen gedirigeerd,daar stonden we in de middle of nowhere.
Op dat moment kwamen Twee reddende engelen voorbij in de vorm van onze Corendon purser en haar bril dragende collega.( als zij dit leest )
Deze vatte de koe bij de horens en hebben mijn vrouw en mij op een geweldige manier door Schiphol heen gereden,daar waar de hulpdienst van Schiphol het totaal liet afweten.
Corendon mag zich gelukkig prijzen met deze dames waar service verlening ook na de vlucht hoog in het vaandel staat.
Nogmaals mijn hartelijke dank hiervoor

30 mei 2018 beoordeeld

Doordat we hulp hadden aangevraagd voor mijn gehandicapte vrouw werden we door een Corendon medewerkster bij aankomst prima geholpen.
Op de Ticket stond Gate D14, daar aangekomen was er niemand aanwezig,op het bord gekeken bleek het te zijn veranderd in D24.
Ook daar aangekomen bleek het bij navraag aan Schiphol medewerkster te zijn veranderd in Gate25,erg verwarrend allemaal.
Het vliegtuig was aanwezig de cabinecrew ook,echter er waren geen piloten beschikbaar volgens de grondstewardes !!!
een uur na de eigenlijke vertrektijd kwamen de vliegtuigbestuurders aanlopen,dus vertraging alom.
De vlucht was redelijk had alleen het gevoel dat ik op een plank zat en dat voor ruim 5 uur

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons is opgevallen dat je bij corendon redelijk wat beenruimte krijgt, heel erg fijn.
(Bij andere luchtvaartmaatschappijen hebben wij dit wel eens anders meegemaakt)
Crew was erg vriendelijk en de temperatuur aan boord was perfect. Wij hebben een goede vlucht gehad, het is ons aan niets ontbroken.