“Low cost”
Beoordeling van Sky Airline

3 februari 2017 beoordeeld

Typische low cost maatschappij , geen eten of drinken kleine zitplaatsen en goedkoop personeel, helaas was er geen andere keuze.

Datum van reis: februari 2017

19 november 2016 beoordeeld

We hebben 2 binnenlandse vluchten gemaakt met deze maatschappij binnen Chili, en wat ons vooral opviel dat de catering tijdens de vlucht slecht georganiseerd is. Wanneer je een zitplaats achter in het toestel hebt, dan weet je zeker dat de snacks geheel uitverkocht zijn. Dit wordt vooral versterkt door het feit dat er allereerst aan groepen snacks en drankjes worden verstrekt, waardoor je dus als individu achter het net vist.

Gezien de lengte van de vluchten (toch ruim 4 uur), vonden we dit een slechte service.

Datum van reis: november 2016
2 dagen geleden beoordeeld