Brasserie Milo

Brasserie Milo

Iemand van dit bedrijf beheert deze vermelding.
Meer informatie
+31 252 544 215+ Website toevoegen
Openingstijden
Zo
12:00 - 23:00
Di
12:00 - 22:00
Wo
12:00 - 23:00
Do
12:00 - 23:00
Vr
12:00 - 23:00
Za
12:00 - 23:00
Deze vermelding verbeteren
Waarderingen en beoordelingen
3,5
3,5 van 5 bollen

WAARDERINGEN
Eten
3,7 van 5 bollen
Bediening
4,3 van 5 bollen
Prijs-kwaliteit
3,4 van 5 bollen
Meer informatie
Iemand van dit bedrijf beheert deze vermelding.
Meer informatie
PRIJSKLASSE
€ 13,00 – € 59,00
CUISINES
Vis en zeevruchten, Mediterraan
Speciale diëten
Geschikt voor vegetariërs
maaltijden, functies
Is dit een restaurant waar vis en zeevruchten geserveerd worden?
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
3.5
3,5 van 5 bollen22 beoordelingen
Uitstekend
6
Heel goed
6
Gemiddeld
2
Matig
4
Vreselijk
4

Djook F
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
aug 2024 family
Geen 3de kans meer 25 juni 2024 hadden wij een reservering om 20.00 om met het mooie weer te eten, lekker aan het water, bij Milo. Een uur voor de reservering werd ik gebeld met de vraag of wij eerder konden komen omdat wij de laatste reservering waren. Wij waren onderweg en konden daar niet eerder zijn. Na overleg met mijn man terug gebeld dat wij dan maar annuleerde omdat wij geen zin hadden om op een leeg terras te zitten met personeel die eigenlijk liever voetbal wilde kijken, wij waren ons er niet van bewust dat Nederland een voetbalwedstrijd speelde die dag.. Jammer dat er een uur van te voren werd gebeld en niet eerder in de middag maar dit begrepen we, ondanks onze teleurstelling, enigszins. Gister om toch een 2de kans te geven (6 augustus 2024) hadden wij weer gereserveerd om met het mooie weer bij Milo te eten. Wij waren netjes op tijd. Bestelling van een fles wijn en eten ging vlot. Mijn man bestelde een voorgerecht en wij beiden een hoofdgerecht. Voorgerecht kwam vlot dus so far so good. Halverwege het voorgerecht kwam bediening naar ons toe of het goed was dat de keuken alvast het hoofd gerecht ging bereiden. Ik vroeg hoe lang het zou duren voordat dat klaar was, mijn man zat tenslotte nog aan zijn voorgerecht. Het zou 10 tot 15 minuten duren, dus ik zei als je over 10 minuten doorgeeft dat ze aan het hoofdgerecht beginnen is dat prima. Voorgerecht was op, bord werd weggehaald in afwachting van het hoofdgerecht. Na ruim 3 kwartier ging mijn man maar eens naar binnen om te vragen of het hoofdgerecht al doorgeven was aan de keuken. Er bleek een “foutje” gemaakt te zijn. Wij besloten dan maar weg te gaan want hadden al lang genoeg gewacht en als bediening 3 kwartier niet ziet dat klanten wachten geeft dat niet veel vertrouwen. Rekening gevraagd en plots kwamen er 2 hamburgers als hoofdgerecht aan. Bediending verteld dat we al om de rekening gevraagd en weg wilde. Zij vertelde dat de keuken een half uur daarvoor had doorgekregen dat hamburgers door konden gaan, wat nog steeds 2 keer zolang is als eerst werd aangegeven als bereidingstijd. Het was echter veel langer en ik ben met 3 kwartier nog aan de voorzichtige kant. Wat er mis is gegaan weet ik niet, misschien had bediening te laat doorgegeven aan de keuken? Dat bediening alsnog overging tot een discussie dat het maximaal een half uur had geduurd is wat mij betreft not done in een horeca gelegenheid. Vervolgens kregen wij de rekening van het voorgerecht en fles wijn ZONDER enige coulance moesten wij de volle mep betalen. Jammer van een mooie locatie waar je lekker met de boot kan aanleggen. Ik verlang terug naar het oude vertrouwde Kompas. Wat ik nog het ergste vond is dat er geen sorry/excuus/compensatie werd gegeven alleen met de opmerking “foutje kan gebeuren” tot ziens en hoop tot de volgende keer…. Wat denken jullie zelf??
Geschreven op 6 augustus 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Marie-Claire Idsinga
Beste Djook Flower, Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaringen. We willen graag de situatie vanuit ons perspectief toelichten om een volledig beeld te geven aan onze lezers. Op 25 juni was er een belangrijke voetbalwedstrijd, waardoor we slechts één reservering hadden staan, namelijk die van u. Om te voorkomen dat u op een leeg terras zou zitten, hebben we u een uur voor uw reservering gebeld met het voorstel om eerder te komen. We begrijpen dat dit een teleurstelling was en dat het voor u geen optie was om eerder te komen. We proberen altijd mee te denken met onze gasten om hen een optimale ervaring te bieden. Op 6 augustus is er helaas iets misgegaan bij de timing van uw hoofdgerecht. Hoewel de bestelling van het voorgerecht en hoofdgerecht tegelijk is ingevoerd, werd het hoofdgerecht 30 minuten na het ophalen van het voorgerecht geserveerd. Dit kan soms gebeuren, vooral tijdens drukte, en we zijn natuurlijk geen fastfoodrestaurant waar alles binnen enkele minuten op tafel staat. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn, maar 30 minuten wachten op een hoofdgerecht is binnen normale grenzen. Wat betreft de opmerkingen over excuses en compensatie: er was niet veel om voor te excuseren of te compenseren, aangezien de wachttijd binnen de normale grenzen viel. We proberen altijd mee te denken met onze gasten en informeren hen regelmatig. En wat betreft uw verlangen naar het oude vertrouwde Kompas: we begrijpen dat soms de herinneringen beter smaken dan de werkelijkheid. Misschien ligt het niet aan het restaurant, maar aan de sterren! We hopen dat uw volgende culinaire avontuur, waar dat ook mag zijn, u beter gezind is. Met vriendelijke groet, Het team van Brasserie Milo
Geschreven op 8 augustus 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Zeeheld
4 bijdragen
2,0 van 5 bollen
aug 2024 friends
Heel jammer als je reserveert op een mooie zomeravond om 20.30 uur en je dan iets later bent te weten 20.55 uur en de eigenaresse dan zegt sorry maar de keuken sluit om 21 uur. Ik zei nog maar we hebben gereserveerd en een slot van 20.30 tot 23.00 uur. En het is trouwens nog geen 21 uur en we kunnen meteen bestellen. Maar het antwoord was resoluut NEE. Hele terras vol mensen en waarschijnlijk was het te druk voor ze geweest. Maar de attitude is ronduit niet gastvrij te noemen en ook weinig inlevend in klant. We zijn toen gevaren naar restaurant Waterlust de Kaagsociëteit dat ik iedereen van harte kan aanbevelen. Daar is de keuken tot later open en zijn ze super gastvrij en aardig. En heerlijk gegeten!
Geschreven op 5 augustus 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Marie-Claire Idsinga
Beste Remy, Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer dat je recente ervaring niet aan je verwachtingen voldeed, en ik wil graag de situatie vanuit ons perspectief toelichten. Onze keuken sluit om 21:00 uur, een beleid dat al jaren geldt en duidelijk is gecommuniceerd op onze website, Google en andere platforms. Jouw reservering was om 20:30 uur, en volgens ons beleid houden we de tafel 30 minuten vast. Toen je om 20:55 uur arriveerde, was onze keuken nog net open voor nieuwe bestellingen. Hoewel we begrijpen dat je bereid was om snel te bestellen, maakte de onvriendelijke toon en de discussie over je eerdere bruiloft en e-mailbevestiging het moeilijk om nog iets voor je te regelen. We proberen altijd flexibel en gastvrij te zijn, vooral voor reserveringen, en bieden graag een oplossing waar mogelijk. Helaas werd dat in deze situatie bemoeilijkt door de manier waarop er discussie werd gevoerd. We herinneren ons je eerdere bezoeken en de mooie bruiloft die je vorig jaar bij ons hebt gevierd. Hoewel we deze bijzondere gelegenheid waarderen, kunnen we geen speciale behandeling bieden die afwijkt van ons normale beleid. We streven ernaar elke gast gelijk te behandelen en dezelfde kwaliteitsservice te bieden. Ik bied mijn excuses aan dat ik vergeten ben te bellen om te checken of je nog zou komen. Dit had wellicht een deel van de verwarring kunnen voorkomen. We proberen altijd om een fijne sfeer te creëren voor al onze gasten en vinden het jammer dat dit niet naar tevredenheid is gelopen. We hopen dat, ondanks deze ervaring, je begrip hebt voor onze positie. Gastvrijheid staat bij ons hoog in het vaandel, maar het moet wel van beide kanten komen. We zijn blij dat je bij Waterlust de Kaagsociëteit een fijne avond hebt gehad. Met vriendelijke groet, Marie-Claire Idsinga
Geschreven op 8 augustus 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Gerrit Jan B
Oegstgeest240 bijdragen
3,0 van 5 bollen
mrt 2024 couples
Op eerste paasdag hier geboekt. Pontje over op de Kaag. Restaurant mooi gelegen aan het meer. Ondanks Pasen was het heel rustig. Het eten voldeed. Bediening netjes. Sfeer modern maar wat steriel. Al met al voldoende.
Geschreven op 31 maart 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

AntoinetteVI
Sassenheim568 bijdragen
4,0 van 5 bollen
mrt 2024 couples
Leuke plek aan het water, sfeervol ingericht. Wij hadden een twee gangen lunch. De soepjes waren niet echt onze smaak maar het broodje was heerlijk. Hele vriendelijke bediening. Een aanrader.
Geschreven op 16 maart 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

Olga B
Leidschendam18 bijdragen
3,0 van 5 bollen
okt 2023 couples
Geweldig mooie locatie met zeer vriendelijke en professionele bediening. Tot zover 5 sterren. De 3 sterren zijn voor de keuken. Zoutarm op verzoek, dus dat was prettig. Maar wat ik t meest jammer vond was het gebrek aan fantasie in de gerechten. Mijn risotto met spinazie en truffel had welgeteld 4 blaadjes spinazie op een klontje. De tomatensoep leek gemaakt van een vleesbouillonblokje , de ( dure ) sitesalade vond ik , voor dat bedrag, erg weinig en kon wat meer dressing hebben . Mijn man had de burger, waarvan ik de indruk kreeg dat deze niet zelf gemaakt was. Jammer. Wel leuk vond ik t bietenbroodje en de uienringen in deeg. Patat was zelf gemaakt en lekker met een korstje.
Geschreven op 28 oktober 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

Monique K
Zoetermeer561 bijdragen
4,0 van 5 bollen
aug 2023 family
Tijdens het zeilen moet er natuurlijk geluncht worden. We gingen vaker bij de Kompas lunchen. Het blijkt nu Milo te heten. Het is van binnen mooi opgeknapt. Licht, wit, Ibiza style (?). Het is een gezellige ruimte. We lunchen buiten, kroket met brood (lekker), panini vitello Tonato, panini zalm, ollebei erg lekker. We proberen ook nog een appeltaart en cheese cake. Super lekker!
Geschreven op 13 augustus 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

Ad O
Katwijk325 bijdragen
4,0 van 5 bollen
aug 2023 couples
We waren hier voor het eerst, sinds het Milo heet. Het ziet er netjes uit. De lunchkaart is niet heel uitgebreid, maar heeft wel voor elk wat wils. Vriendelijke bediening en prima eten op het terras met uitzicht op de plas.
Geschreven op 12 augustus 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

CE v
1 bijdrage
4,0 van 5 bollen
jun 2023 family
We hebben heerlijk gegeten bij Milo. Goede sfeer gevarieerde kaart, fijne bediening, we komen zeker terug!
Geschreven op 20 juli 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

Paulo S
10 bijdragen
2,0 van 5 bollen
jul 2023 couples
Entree is niet uitnodigend. We hadden even de indruk dat het gesloten was. De inrichting was ongezellig. Grote ruimte met vrij ver uit elkaar staande tafels. Voelde ongemakkelijk. Associaties met kantines. Vriendelijke snelle bediening. Toch een kleine fooi gegeven ondanks de absurd hoge prijzen. 8,75 voor twee alcohol vrije drankjes. Jammer.
Geschreven op 13 juli 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

Fenneke V
1 bijdrage
5,0 van 5 bollen
jul 2023 couples
Mooiste plekje op de kaag, niet alleen krijg je op het terras het gevoel dat je in een schilderij zit. Maar ook binnen voelt het net of je op vakantie bent aan de mediteraanse zee! Het eten is heerlijk ik raadt de vitello tonato en bavette vooral aan. Bediening is ook super, zowel snel al klantgericht.
Geschreven op 12 juli 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

Cornelia T
4 bijdragen
4,0 van 5 bollen
jul 2023 friends
Hele geweldige plek zeker bij mooi weer. Terras aan het water. Supervriendelijk personeel! Bij mooi weer zeker even reserveren als je wilt eten tussen 18.00 en 20.00 uur. Heerlijk gegeten overigens! Voor een redelijke prijs
Geschreven op 8 juli 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Marie-Claire Idsinga
Hi Cornelia, Bedankt voor je eerlijke en leuke review! Fijn om te lezen dat je hebt genoten. Dit geeft ons altijd motivatie om elke dag weer dat stapje extra te zetten. Hopelijk tot snel weer. 😃 Lieve groet, Marie-Claire
Geschreven op 26 juli 2023
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Camille S
2 bijdragen
1,0 van 5 bollen
jun 2023 friends
Ik heb nog nooit een slechte recensie geschreven maar nog nooit zo slecht ergens gegeten. De ravioli lag in een zouten saus met droge garnaaltjes, niks bijzonders. Het gehakt was hartstikke rauw. Toen we dit aangaven kregen we uit de keuken te horen dat de burger zo hoorde, altijd rauw wordt geserveerd.
Geschreven op 25 juni 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

2,0 van 5 bollen
jun 2023 couples
Het restaurant heeft onder de nieuwe eigenaren wat betreft uitstraling een enorme frisse upgrade gekregen. Aan de geweldige locatie is ook niets veranderd. Wat wel veranderd is, is de menukaart. Erg beperkt en zeker voor vegetariërs. Daarom maar gekozen voor 2 sidedishes: frites /zoete aardappel frites met een gemengde Griekse salade. Niets bijzonders maar ja, verder was er niets op de kaart dat ons kon bekoren. Frites was okay, maar voor zoiets simpels veel te duur. Helaas! Ze hadden beter de menukaart van het kompas kunnen houden. Wij gaan niet terugkomen.
Geschreven op 19 juni 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

Maarten M
Haarlem3 bijdragen
5,0 van 5 bollen
jun 2023 family
Op een zonnige zaterdagavond genoten van een heerlijk familiediner. Ivm groepsgrootte (16pers) tijdig gereserveerd, maar als we onze menukeuzes van tevoren zouden doorgeven konden we alles van de kaart bestellen. We zaten prachtig (tafel aan het water), de bediening was zeer vriendelijk en het eten was heerlijk. Een absolute aanrader. Bart, nogmaals dank voor een heerlijke avond!
Geschreven op 18 juni 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

michael2691
Noordwijk147 bijdragen
1,0 van 5 bollen
mei 2023 friends
De locatie is mooi en er is een terras met zicht op het water. Er is voldoende plaats om je boot aan te leggen. We hebben met vrienden een plekje voor de lunch gereserveerd. We waren benieuwd naar de nieuwe Brasserie Milo, met een zuid Europees getinte kaart. De goedkoopste witte wijn was een Vermentino/Colombard 2021 (2022 zou beter zijn geweest) EUR 26/fles en 5 Euro per glas. Deze wijn viel bij ons allemaal niet in de smaak. Nog nooit duurde het zo lang totdat de fles leeg was. Wat ons betreft een afrader. De brand 0.0 pale ale voor 5 euro kenden we. Een pittige prijs voor een van de betere supermarkt 0.0 ipas. De op de menukaart vermelde kip Gyros met tzaziki/pitabroodje etc. was een totaal smakeloze hoop koud kippedijvlees op een dilleprut die op een koud pitabroodje was gelegd met daarboven op een bergje komkommersnippers en salade. Een soort mini griekse pizza, maar dan echt slecht. Had niks met de griekse gyros/tzaziki te maken die superlekker kunnen zijn. Een dikke afrader wat ons betreft. Het is niet zo moeilijk om het wel goed te maken. Twee kroketten op rustiek brood , eur 12,50 kan niet veel mee misgaan, maar er was niks rustieks aan dit brood, het heette alleen zo. Als pleister op de wonde waren de twee kleine porties friet resp, sweet potato fries (resp Eur 5 en 6.5.), vwb smaak en uitvoering ok. Samenvattend: je kunt beter een van de andere gelegenheden aan het water proberen met ook te hoge prijzen, een saaiere kaart, maar wat er op staat is meestal beter bereid vinden we. De bediening was ok. Dit was een ergernis, jammer.
Geschreven op 10 juni 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

1-15 van de 21 resultaten worden getoond
Is dit uw vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Uw gratis vermelding claimen

BRASSERIE MILO, Kaag - Menu, prijzen en restaurantbeoordelingen

BezienswaardighedenVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's