Super tof concept! Gezellige plek om te ontbijten, lunchen of brunchen. Het personeel is ontzettend vriendelijk en snel. Check zeker eventjes hun instragram/facebook als je nieuwsgierig bent. Geeft een goede impressie. Het eten is zo lekker, dat wij er twee dagen achter elkaar zijn gaan...ontbijten. Soms zijn bepaalde gerechten niet op voorraad. Het personeel komt dan met een passend en goed alternatief. Aanrader!Meer






















