Meer

Ik ben net terug van een week in New York. Dit was de enige plaats waar we een probleem hadden. Het probleem is, bot gezegd, het personeel, of tenminste de twee waarmee we contact hadden. We kwamen net voor de middag aan op een stomende...hete NY-dag. Het restaurant was rustig - vier tafels waren buiten bezet, de rest leeg. Binnen was ook leeg. Er was maar één tafel gedekt, dus we vroegen de dame plaatsen te verzamelen of we daar konden zitten. Ze reageerde behoorlijk boos dat nee, we konden daar niet gewoon zitten, we moesten wachten op de 'gastheer'. Was niet helemaal zeker wat we hadden gedaan om haar van streek te maken, maar we wachtten op de ongrijpbare gastheer, die nog steeds in de brandende zon stond. Geen teken van hem. Keek naar binnen, nog steeds geen teken van hem. Nog even gewacht. Eindelijk verscheen hij. Nogmaals, vroeg beleefd of we konden gaan zitten. Hij nam nauwelijks kennis en zei dat we moesten wachten. Merk op dat er niemand anders wachtte, binnen of buiten. Ik neem aan dat zijn taak gewoon was om mensen te laten zitten en beleefd te zijn. Hij leek gewoon rond te lopen, niets te doen. Dus we wachtten opnieuw, in de hitte van 30 graden. Eindelijk kwam hij weer tevoorschijn. Negeerde ons opnieuw. Op dit punt moet ik toegeven dat ik een beetje gefrustreerd raakte. Ik vroeg opnieuw of we konden gaan zitten en zijn antwoord was gewoon onbeleefd - ons te vertellen dat hij verwachtte dat we 'een beetje geduld' zouden tonen op een sarcastische toon. Omdat we in de hitte van de dag enkele minuten hadden gewacht toen er talloze lege tafels waren en niemand anders wachtte, dacht ik dat we al een voorbeeldig geduld hadden getoond. Op dit punt gaven we het op en gingen iemand anders - Sarabeths in Union Square - waar het personeel beleefd is. Ik begrijp niet waarom een restaurant zo grof koud personeel voor het huis zou hebben. We hebben dit probleem nergens anders gehad. Het is een kleinigheid om beleefd te zijn. Onnodig te zeggen, we zullen niet opnieuw gaan.Meer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht We hebben deze plek onlangs geprobeerd voor brunch op basis van de aanbeveling van een vriend. We hadden beiden de brekkie die behoorlijk goed was. . . . de gebakken aardappelen waren lekker en de 2 kanten die met het bord komen waren ook goed....Ik probeerde mijn brekkie met char en was blij om char na vele jaren weer te hebben. De plaats is klein en tafels zijn vrij dicht bij elkaar, maar de service was aangenaam en snel.Meer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Trotseer het wachten en bestel de groene thee noedels voor brunch. Het is een mooi gerecht, de smaken zijn uitstekend en de presentatie is prachtig.

Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Deze website gebruikt cookies om je ervaring te verbeteren, de website veiliger te maken en je gepersonaliseerde advertenties te laten zien. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen te beheren. Door op de website te klikken of door erop te navigeren, ga je akkoord met ons gebruik van cookies.
