Reserveer een tafel
2
do 24-9
20:00

Waarderingen en beoordelingen

Nr. 19 van 116 Restaurants in Tumon
WAARDERINGEN
Eten
Bediening
Prijs-kwaliteit
Sfeer

Meer informatie

CUISINES
Hawaïaans
Maaltijden
Diner
FUNCTIES
Reserveringen, Zitplaatsen, Parkeerplaatsen beschikbaar, Gratis parkeerplaats, Kinderstoelen beschikbaar, Rolstoeltoegankelijk, Serveert alcohol, Volledige bar, Wijn en bier, Accepteert American Express, Accepteert Mastercard, Accepteert Visa, Service aan tafel, Privé-dinergelegenheid, Valet parking
Beoordelingen (248)
Beoordelingen filteren
64 resultaten
Waardering van reizigers
29
21
7
4
3
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
Waardering van reizigers
29
21
7
4
3
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 2 augustus 2017

Was in Guam op zakenreizen. De meeste restaurants waren gericht op Aziatische toeristen meestal met kinderen reist. Roy's was een leuke vertrek van de norm. Service was professioneel en persoonlijk. Ging in voor tweede nacht en personeel herinnerde mij. Leuk jazz combo.

Datum van bezoek: juli 2017
Beoordeeld op 3 juli 2017

Je moet proberen Roy's. We hadden de wagyu biefstuk en het was geweldig! Ze hebben ook een aantal zeer mooie wijnen. De sfeer was perfect en de service en het personeel waren geweldig.

Datum van bezoek: juni 2017
Beoordeeld op 9 mei 2017

Dit ging van een 5 sterren restaurant naar een 2 sterren toeristisch. Bespaar je geld voor eten waard is de prijs die je betaalt. Ze hebben echt naar beneden gezonken!

Datum van bezoek: mei 2017
Beoordeeld op 26 maart 2017

We genoten eerst goede cocktails en hapjes in de bar. We vonden dit de beste op Guam. Het is een zeer luxe en romantische plek. De verschillende vis waren allemaal uitstekend.

Datum van bezoek: december 2016
Beoordeeld op 26 maart 2017

Ik had het diner gisteravond in dit restaurant. Het is gelegen in het Guam Hilton waar ik verbleef. Ik eten bij Roy's op het eiland Hawaï voor vele jaren dus ik was blij om te zien deze plek in mijn hotel. Het eten en de...service waren gelijk aan de Hawaii locatie en ik zou het zonder reservering (hoewel wilt u misschien één als je gaat om er te eten) .Meer

Datum van bezoek: maart 2017
Beoordeeld op 13 maart 2017

Dit restaurant was een grote teleurstelling. We wonen in Hawaii en heb bezocht alle Roy's locaties in onze staat, Baltimore en Las Vegas (nu slechts 1 . . . Er was 2 locaties) . We willen Roy's. Gelegen in het Hilton Resort, dat is zeer...oud by the way, we kwamen door toen het eerste geopend om een drankje in de bar voordat onze diner reserveren. De deuren waren nauwelijks open en de hele plaats was vrij donker. Ik denk dat ze niet de lichten aandeden. Dus, we bestelden 2 glazen wijn en zaten in de bar. Personeel links. Goed, we konden horen, woord voor woord, een vergaderingen werd in het hoofdgebouw. Kom op, ofwel het doen in de achterkamer of hebben de werknemers komen in een beetje eerder (en te betalen) dus de klanten niet hoeft te horen. Zeer onprofessioneel. De hele plaats is donker en eenvoudig. We denken niet dat het lijkt iets dergelijks zagen we op de foto. Ze gaven ons een tafel bij het raam dat had een " mooie " uitzicht op de parkeerplaats. Het menu is klein en ze hebben een speciale prix fixe/prijs menu dat beviel ons prima, waarin ook een glas huiswijn. We wilden steak! Ze bracht enkele droge pita brood snijdt in 4 kleine stukken met een soort oranje gekleurde verspreid. We wisten niet wat het was, noch kunnen wij het doorhebt van de smaak. Het was geen goede. Vervolgens hebben We bestelden een voorgerecht van beenmerg. We vinden het meestal. Het duurde een tijdje voor het uitkomt en er waren niet veel patroons heeft, dus de keuken ontbrak. Het zag er slecht en het was slecht. Droog. Een funky smaak die we hebben nog nooit eerder met beenmerg. Belangrijkste hoofdgerechten kwam die we hadden allebei van hetzelfde. Het was te rib-eye en gedaan medium. Geplaatst over de puree aardappelen en groenten. Er was geen roze in één van onze steaks, zowel over gedaan. Niet iedereen wil de smaak van vlees op hun groenten. De steak was vol vet en was zo vet. Bah. De puree aardappelen waren koud en smaakloos. De groenten gewoon goed. Het was allemaal slecht in onze mening. Onze ober vroeg hoe dingen waren en ik vertelde hem de waarheid. We hebben nog nooit zo'n slechte maaltijd en hun rib-eye was vetzuren en goor. Hij zei dat hij zou passeren op de opmerkingen. Naar wie? De wijn dat inbegrepen was. Het was goed. Door deze keer, er waren andere beheerders zitten. Een paar naast ons had besteld soep en toen het kwam tot de tafel, ze beide stuurde het terug zoals het was niet warm/warm. Eén bestelde de rib eye steak. Hij erin gesneden en snijd ongeveer de helft uit. . . als dat veel vet. Hij gooide het naar de kant van zijn plaat van walging. Dus, het was niet alleen onze maaltijden. . . Ik ging naar de bar terwijl door echtgenoot de factuur betaalde. Nogmaals, mijn echtgenoot vertelde hetzelfde verhaal ik heb over hoe alles was slecht. Nogmaals, geen echte commentaar behalve, het spijt me te horen. Ze hebben entertainment in de bar/lounge dat was het hoogtepunt van de avond. Onze ober bracht ons out 2 desserts (die waren opgenomen met diner) en ook een speciale dessert, zoals wij al het was onze trouwdag. We snijden in de jubileum dessert eerste. Het was zo zure, een soort appel of iets dergelijks. Dan hebben we beide geprobeerd onze eigen desserts. Beide waren een soort brownie met chocolade. Ze waren zo hard als hockey pucks. We doodgestoken hen met onze vorken en onze vorken vast! Dus, we brachten ongeveer $ 150 . 00 Ons (met wijn) en vertelde twee ( 2 ) verschillende mensen waren we erg teleurgesteld met vrijwel alles. Dit was als geen Roy's waar we ooit geweest zijn. Toen we terug thuis, mijn echtgenoot benaderd Roy's door de Hilton Guam site. . . Maar niemand heeft gereageerd. We wisten niet dat ze zou worden. Sla deze plek.Meer

Datum van bezoek: maart 2017
Beoordeeld op 12 februari 2017

Het was een geweldige sfeer met goed uitzicht in de namiddag. Kosten redelijk. Verwachten 100 $+ voor 2 . Geweldige chef met tal van interessante menu-opties. Mooie plek om te vieren de evenementen met uw wederhelft.Meer

Datum van bezoek: februari 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 19 februari 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 18 januari 2017

In het verleden, we zouden naar Roy's voor het vieren van een gelegenheid, en we verwachten uitstekende service en dineren. Nu niet meer. Mijn laatste bezoek was er zeer teleurstellend en ik zal nooit meer terugkeren. Ik neem mijn $ 250 elders. Mijn ervaring was...waarschijnlijk de slechtste die ik ooit heb gehad in Roy's. Ik was zittend aan een tafel dichtstbijzijnde de bar en de muziek schalde was. Ik werd verteld dat er geen andere zitplaatsen beschikbaar. Ik moest praktisch je schreeuwt mijn diner feest een gesprek te hebben. Ik legde uit dat dit aan het personeel en ze deden niets. Bovendien, ze konden worden gezien toevoegt aan het geluid door samenzijn in de bar luid pratend en lachen. Op één punt, onze server stond in tussen 2 tafels en begon boisterously roept om haar co - werknemers van de eethoek aan de bar. Het was alsof er geen diners rond en ze niet schelen over de controle haar gedrag. Het eten personeel was nonchalant - - waar gerechten met de verkeerde diner (waarschijnlijk omdat ze niet konden horen onze bestellingen via het lawaai van de bar muziek) . En we konden nooit vullingen voor onze dranken. Bovenop alles, het eten was gewoon sub - ondermaats kon je iets dergelijks in de food court. Voor minder geld en beter sfeer! Toen ik mits feedback naar de manager, hij naar mij geluisterd als hij interesseerde zich, toen doorgelopen om me te vertellen dat " hij is niet echt in het hotel van Roys, maar de Vis Restaurant aan de overkant van de hal. " misschien daarin schuilt het probleem: niemand is verantwoordelijk.Meer

Datum van bezoek: september 2016
Beoordeeld op 16 januari 2017 via mobiele applicatie

Mijn man, dochter en ik ging eten er tijdens uw verblijf in het Hilton. Mijn man en ik zijn allebei kozen de prix fixe menu optie. Onze maaltijd was heerlijk we kozen voor een fles wijn en het ging goed met onze maaltijd. Onze service...was fantastisch, we zouden het zeker aanraden Roy's in het Hilton in Guam.Meer

Datum van bezoek: december 2016
Beoordeeld op 12 januari 2017

Verspil geen geld. Het menu is veranderd en is zeer beperkt. De manager was niet behulpzaam en ik zou niet afval mijn geld hier, maar er zijn andere betere plekken om te eten in Tumon.

Datum van bezoek: januari 2017
Meer beoordelingen bekijken
De beste in de buurt
De beste hotels in de buurtAlles weergeven
Cocos Island Resort
17 beoordelingen
op 32,8 km afstand
Starts Guam Golf Resort
49 beoordelingen
op 11,64 km afstand
SureStay Hotel by Best Western Guam Airport South
30 beoordelingen
op 3,44 km afstand
The Cliff Hotel & Spa
1 beoordeling
op 5,77 km afstand
De beste restaurants in de buurtAlles weergeven
PROA Restaurant Guam
1.362 beoordelingen
op 0,5 km afstand
Jamaican Grill Tumon
584 beoordelingen
op 0,85 km afstand
Tony Roma's
807 beoordelingen
op 0,92 km afstand
Manhattan Steakhouse
125 beoordelingen
op 0,87 km afstand
De beste attracties in de buurtAlles weergeven
Encore!
176 beoordelingen
op 1,27 km afstand
Axe Murderer Tours
24 beoordelingen
op 0,34 km afstand
Ypao Beach Park
1.031 beoordelingen
op 0,27 km afstand
Tumon Beach
1.633 beoordelingen
op 0,87 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Roy's Restaurant.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Uw gratis vermelding claimen