Dit restaurant was een grote teleurstelling.
We wonen in Hawaii en heb bezocht alle Roy's locaties in onze staat, Baltimore en Las Vegas (nu slechts 1 . . . Er was 2 locaties) . We willen Roy's.
Gelegen in het Hilton Resort, dat is zeer...oud by the way, we kwamen door toen het eerste geopend om een drankje in de bar voordat onze diner reserveren.
De deuren waren nauwelijks open en de hele plaats was vrij donker. Ik denk dat ze niet de lichten aandeden. Dus, we bestelden 2 glazen wijn en zaten in de bar. Personeel links. Goed, we konden horen, woord voor woord, een vergaderingen werd in het hoofdgebouw. Kom op, ofwel het doen in de achterkamer of hebben de werknemers komen in een beetje eerder (en te betalen) dus de klanten niet hoeft te horen. Zeer onprofessioneel.
De hele plaats is donker en eenvoudig. We denken niet dat het lijkt iets dergelijks zagen we op de foto. Ze gaven ons een tafel bij het raam dat had een " mooie " uitzicht op de parkeerplaats.
Het menu is klein en ze hebben een speciale prix fixe/prijs menu dat beviel ons prima, waarin ook een glas huiswijn. We wilden steak!
Ze bracht enkele droge pita brood snijdt in 4 kleine stukken met een soort oranje gekleurde verspreid. We wisten niet wat het was, noch kunnen wij het doorhebt van de smaak. Het was geen goede.
Vervolgens hebben We bestelden een voorgerecht van beenmerg. We vinden het meestal. Het duurde een tijdje voor het uitkomt en er waren niet veel patroons heeft, dus de keuken ontbrak. Het zag er slecht en het was slecht. Droog. Een funky smaak die we hebben nog nooit eerder met beenmerg.
Belangrijkste hoofdgerechten kwam die we hadden allebei van hetzelfde. Het was te rib-eye en gedaan medium. Geplaatst over de puree aardappelen en groenten. Er was geen roze in één van onze steaks, zowel over gedaan. Niet iedereen wil de smaak van vlees op hun groenten. De steak was vol vet en was zo vet. Bah. De puree aardappelen waren koud en smaakloos. De groenten gewoon goed. Het was allemaal slecht in onze mening. Onze ober vroeg hoe dingen waren en ik vertelde hem de waarheid. We hebben nog nooit zo'n slechte maaltijd en hun rib-eye was vetzuren en goor. Hij zei dat hij zou passeren op de opmerkingen. Naar wie?
De wijn dat inbegrepen was. Het was goed.
Door deze keer, er waren andere beheerders zitten. Een paar naast ons had besteld soep en toen het kwam tot de tafel, ze beide stuurde het terug zoals het was niet warm/warm. Eén bestelde de rib eye steak. Hij erin gesneden en snijd ongeveer de helft uit. . . als dat veel vet. Hij gooide het naar de kant van zijn plaat van walging. Dus, het was niet alleen onze maaltijden. . .
Ik ging naar de bar terwijl door echtgenoot de factuur betaalde. Nogmaals, mijn echtgenoot vertelde hetzelfde verhaal ik heb over hoe alles was slecht. Nogmaals, geen echte commentaar behalve, het spijt me te horen.
Ze hebben entertainment in de bar/lounge dat was het hoogtepunt van de avond. Onze ober bracht ons out 2 desserts (die waren opgenomen met diner) en ook een speciale dessert, zoals wij al het was onze trouwdag. We snijden in de jubileum dessert eerste. Het was zo zure, een soort appel of iets dergelijks. Dan hebben we beide geprobeerd onze eigen desserts. Beide waren een soort brownie met chocolade. Ze waren zo hard als hockey pucks. We doodgestoken hen met onze vorken en onze vorken vast!
Dus, we brachten ongeveer $ 150 . 00 Ons (met wijn) en vertelde twee ( 2 ) verschillende mensen waren we erg teleurgesteld met vrijwel alles.
Dit was als geen Roy's waar we ooit geweest zijn.
Toen we terug thuis, mijn echtgenoot benaderd Roy's door de Hilton Guam site. . . Maar niemand heeft gereageerd. We wisten niet dat ze zou worden.
Sla deze plek.Meer