We bestelden pizza mee te nemen en hebben in onze kamer in het Hyatt. Selectie was niet groot maar het was erg lekker met een dunne basis en veel kaas. Het perfecte voorbeeld van comfort food. Yum























We bestelden pizza mee te nemen en hebben in onze kamer in het Hyatt. Selectie was niet groot maar het was erg lekker met een dunne basis en veel kaas. Het perfecte voorbeeld van comfort food. Yum
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Ik ben niet zeker wat alle klachten over zijn. Ik ben vrij kieskeurig over mijn restaurant selecties en ik vond het eten was geweldig. Handgemaakte pasta (een beetje zout, maar toch lekker) . Pizza voorgerecht met dipsaus sauzen. Mijn man had de filet die mals,...lekker en echt goed voorbereid. Service was algemeen attent. Prijzen zijn redelijk gezien wat je krijgt (in de Verenigde Staten het zou net zo veel zo niet meer) . We hadden de chocolade lava cake als dessert waarvan ik dacht dat smaakte pudding - maar hij vond het zo iedereen heeft een voorkeur.Meer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Op zoek naar een prachtig restaurant met fantastisch eten en uitstekende service Al Dente is een plek voor jou. Van de chef naar de ober de werknemers kon niet mooier. Het eten is goed bereid en gepresenteerd en redelijk geprijsd. Zeker een bezoek waard of...twee tijdens volgende bezoek naar GuamMeer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht We gingen naar Al Dente op Valentijnsdag en hadden de set menu. Al met al was het eten erg goed. We verwachtten een beetje beter voor de prijs, maar we willen wel terug voor hun gewone menu. Ze gaven een mooie doos bonbons aan het...einde. De service was goed.Meer




Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Ik ga met mijn vrouw en naar wanna hebben een romantische en heerlijk dineren. we kozen dit Italiaans restaurant in Hyatt hotel. We bestelden een biefstuk, vis en chocoladedesert. Het eten is van goede kwaliteit bij de desbetreffende prijs. De chef-kok is zo leuk die...komen zeggen hi en zorg de kwaliteit van het eten. Maar de serveerster diensten is net zo. Niet slecht, maar niet als een 5 sterren hotel service. Kan dit de ons cultuur.Meer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Gingen eens met vrouw en we waren erg teleurgesteld. We vonden dat het niet echt Italiaans maar faux italiaans. Buffet keuzes waren OK, maar nt overweldigend.
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht De serveerster was zeer respectvol, geduldig en vertrouwd raken. Ze me opgaf om een tafel stoel aan wetende mijn been pijn in plaats van de barstoel en bleef niet-veroordelend wanneer ik mijn onthuld allergie voor alcohol. Ze gaf me genoeg tijd om het menu en...was bereid om met mij te discussiëren tot vergemakkelijking mijn bestelling. Ik zou het Petto d'Anitra die is echt lekker spinazie salade met gerookte eend borst, apple fris, ingemaakte walnoten en framboos tartaar saus. De portie was genoeg voor een normale Aziatische met gemiddelde eetlust. Het was niet benauwd, net als vele andere restaurant om te voorkomen dat ik van het andere gerechten voorgerecht. Reginette Nere, de inktvis pasta met kreeft was heerlijk. Het heeft gladde structuur en evenwichtige kruidenmix. Echter, ik betreurde om Minestrone, een groentesoep niet de moeite waard een proces.Meer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Al Dente was ooit een ding van schoonheid. Verse groenten dagelijks bereid en onderdeel van het lunchbuffet. Ik heb toch liever dit restaurant voor onderhoudend of zakelijke bijeenkomsten, maar de kwaliteit van het eten tijdens de lunch is gedaald in de afgelopen 2 jaar, in...mijn opinie. Ik ben helemaal haat ze verzamelen tot het personeel te zingen happy birthday wanneer iemand is een verjaardag vierden. Dat is iets wat je zou verwachten van een TGI Fridays, niet Al Dente. Al Dente is een meer verfijnde eetgelegenheid. Het is een geweldige plek voor een romantisch diner en het keuken personeel is altijd op punt. Ik denk niet dat ik ooit teleurgesteld geweest met een maaltijd die ik ooit in volgorde van het menu. Het is een beetje prijzig, maar je betaalt voor kwaliteit en ambiance. Ik gaf ze een "ZEER GOED" beoordeling vanwege het lunchbuffet en de zingende. Zij anders zou worden beoordeeld als "uitstekend." beveel deze plek als u op zoek bent naar een mooie plek om te entertainen.Meer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Wij als Italiaans eten maar Al Dente was een teleurstelling. Service was traag ondanks enkele gasten. Onze bestelling was verknalde. De pizza was veel te zacht en vochtig en de rucola ontbrak. De parmaham veel te bezaaid en dus heeft gekort smaak hadden niet goed....En dit allemaal gekomen met een vrij prijs. Gemiddelde wijn ook voor een hoge prijs. Een teleurstelling.Meer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Het restaurant had een zeer leuke sfeer. De service was goed, maar er was veel lawaai afkomstig van de keuken van potten zakken. Het eten was uitstekend en de wijn was zeer goed.
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Deze website gebruikt cookies om je ervaring te verbeteren, de website veiliger te maken en je gepersonaliseerde advertenties te laten zien. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen te beheren. Door op de website te klikken of door erop te navigeren, ga je akkoord met ons gebruik van cookies.