We hebben onze Kerst vergaderpakket hier elk jaar voor jaar, gewoon omdat het de beste locatie voor onze grote groep. Echter, het eten is altijd ondermaats, maar gisteren was het slechtste ooit. Ik heb bestelde biefstuk in het verleden was dat meer dan de helft...vet en hebben genomen om slechts de rundsreepjes van het voorgerecht menu. Zelfs degenen waren vol vet en hard, alle steaks waren te hard om te eten, zelfs de kipfilet was te droog en taai eetbaar. Één persoon was zelfs geserveerd rotte groenten als een garnituur voor haar maaltijd.Meer









