Waarderingen en beoordelingen

Nr. 78 van 116 Restaurants in Tumon
WAARDERINGEN
Eten
Bediening
Prijs-kwaliteit
Sfeer

Meer informatie

Maaltijden
Lunch
FUNCTIES
Reserveringen, Zitplaatsen, Rolstoeltoegankelijk
Beoordelingen (25)
Beoordelingen filteren
4 resultaten
Waardering van reizigers
0
1
1
1
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
Waardering van reizigers
0
1
1
1
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 30 december 2016

We hebben onze Kerst vergaderpakket hier elk jaar voor jaar, gewoon omdat het de beste locatie voor onze grote groep. Echter, het eten is altijd ondermaats, maar gisteren was het slechtste ooit. Ik heb bestelde biefstuk in het verleden was dat meer dan de helft...vet en hebben genomen om slechts de rundsreepjes van het voorgerecht menu. Zelfs degenen waren vol vet en hard, alle steaks waren te hard om te eten, zelfs de kipfilet was te droog en taai eetbaar. Één persoon was zelfs geserveerd rotte groenten als een garnituur voor haar maaltijd.Meer

Datum van bezoek: december 2016
Beoordeeld op 2 november 2016

Ging er voor het diner. De pasta is vers gemaakt op het eiland, en het brood in vers gemaakt. Het eten is echt goed, hoewel de kip die ik besteld had een beetje aan de droge kant en de zalm - hoewel perfect gekookt -...was een beetje te crusted met de furekake - zoals het bijvullen. Ik was niet echt een fan van. Het is een leuke plek om te dineren in Tumon.Meer

Datum van bezoek: augustus 2016
Beoordeeld op 29 september 2015

Het Restaurant Bistro Ingevoerde denken als beste van de beste dineren op een zondag Brunch met een gezin van 6 . We kregen nooit de kans om te genieten van het eten. We werden afgewezen omdat we geen reserveringen had hoewel er lege tafels die...tijd beschouwd zou worden. De tegenaanval lady net ronduit gezegd "geen tafels" voor ons zonder zelfs incheckte. We vroegen opnieuw voor te zorgen en kregen dezelfde antwoord. We voelden ons zo laag als als wij er niet thuishoren. Hoe goed het eten er is zullen wij nooit teruggaan reserveren of geen reserveringen. Klantenservice begroeting is zeer onprofessioneel en kan een sla afschrikken.Meer

Datum van bezoek: september 2015
Beoordeeld op 29 maart 2015 via mobiele applicatie

Met klanten voor de lunch, en het was aangenaam. Service was zeer vriendelijk en snel, lunch opties waren divers voor alle deelnemers. Uitzicht op de baai was prachtig.

Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Bistro.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Uw gratis vermelding claimen