Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Western Isles Hotel Restaurant

Waarderingen en beoordelingen

Certificaat van uitmuntendheidWinnaar 2018
WAARDERINGEN
Eten
Bediening
Prijs-kwaliteit
Sfeer

Meer informatie

PRIJSKLASSE
US$ 6 - US$ 55
CUISINES
Brits, Schots
Speciale diëten
Geschikt voor vegetariërs
Alle gegevens weergeven
maaltijden, functies

Locatie en contact

Beoordelingen (136)
Beoordelingen filteren
91 resultaten
Waardering van reizigers
27
40
15
6
3
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
27
40
15
6
3
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 10 van 91 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Ik ben momenteel bezig in de Western Isles Hotel en voelde me gedwongen om het hotel te geven en hun personeel een positieve beoordeling van het management aan de obers ze beleefd, vriendelijk en altijd bereid om te helpen met eventuele problemen die zich kunnen...voordoen. De service voor het diner is zeer professioneel en de chef-kok is uitstekend. De manager Andrew en zijn vrouw waren heerlijk en Mathew de assistent-manager is een echte aanwinst voor het Hotel zodat iedereen in het Hotel is tevreden. Blijf het goede werk. Nogmaals bedankt.Meer

Datum van bezoek: juli 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Verwachtingen waren vrij goed voldaan na het lezen van vele reviews. De locatie en het uitzicht is spectaculair en moet als een van de beste in Tobermory. Het gebouw zelf moet één van de oude 'grandes dames " van het hotel handel op het eiland....Ze is een brokkelige schoonheid, en van wat de lokale bevolking vertelde ons, genoten van een stabiele periode van 'vier sterren' succes een paar jaar geleden met ervaren hoteliers, die helaas moesten verkopen als gevolg van slechte gezondheid. Sindsdien is de plaats heeft blijkbaar doorlopen een succesion van verschillende eigenaren die niet in staat waren om dingen te laten werken. De huidige eigenaars proberen zeer moeilijk te repareren en te zorgen voor de noodzakelijke renovaties. We kunnen alleen maar hopen dat ze Goldman Sachs soort bonussen - ze zijn hard nodig dat en nog veel meer. Onze kamer 28 (blijkbaar opgejaagd door een meneer die kranen uw voet in het midden van de nacht - dus een voormalige manager vertelde ons! ) was een Jekyll en Hyde. De uitzichten waren prachtig en het bed was groot, schoon en super comfortabel. Er was een kaptafel maar geen spiegel en een spiegel in de gang maar geen stopcontact voor een haardroger. De badkamer, helaas, was verschrikkelijk. De krakende vloer voelde alsof er doorheen kon zakken. Ik weet zeker dat het zou niet, maar God het klonk alsof het. Het bad was bevlekt grijs (waarschijnlijk met leeftijd) en de 'douche' was een lekkende hand held apparaten die had erg weinig druk. De nylon douchegordijn net gekoesterd uw natte persoon - net gruwelijk. Het ontbijt was een behoorlijke levensstandaard en was snel en efficiënt geserveerd. Het personeel bij de receptie met wie we in aanraking kwamen waren aangenaam genoeg, maar vrij robotachtig en alles voelde een beetje onpersoonlijk. De tweede verdieping gang had een vreselijke geur van wat we dachten bakolie en de grote trap heeft een benedenmoezel geur van rook - misschien de erfenis van een grote open haard in de noodzaak van een goede schoorsteen schoon. Het zou fantastisch zijn om te zien dat dit 'Grandes Dame' terug naar haar vroegere pracht, maar ik ben niet zeker dat ik wil zijn een bijdrage aan de ontwikkeling project weer tot het is voltooid. Een wonder in de vorm van aanzienlijke investering van een luxe hotelketen zou waarschijnlijk sla de dag.Meer

Datum van bezoek: juli 2017
Beoordeeld op 5 juli 2017

We hadden een avondmaaltijd. De chef-kok is goed, erg goed. Ik had biefstuk en mijn vrouw had hert beide erg lekker. Menu is goed en we werden niet gehaast. Weer de uitzicht vanaf restaurant is fantastisch

Datum van bezoek: juli 2017
Beoordeeld op 3 juli 2017

We hebben dit hotel gebruikt gedurende een aantal jaren zowel verblijven en om gewoon gaan eten in het restaurant, de uitzichten zijn prachtig en het eten is erg goed, het hotel veranderd handen een aantal keer over het jaar maar ik denk dat de huidige...eigenaren verbeterd normen.Meer

Datum van bezoek: juni 2017
Beoordeeld op 22 mei 2017

Het hotel is gedateerd en dringend aan renovatie. Het uitzicht is geweldig, maar het eten is niet zo goed als vroeger. Ontbijt is goed maar er is geen waar voor je geld als je eet a la carte. Er zijn tal van andere plaatsen het...ontdekken waard. Ook een vergoeding van £ 10 voor uw hond bij u verblijft in de kamer is per nacht. Ik weet niet wat de voorwaarde is voor als de hond slaapt op de vloer.Meer

Datum van bezoek: april 2017
Beoordeeld op 12 mei 2017 via mobiele applicatie

We maakten een reservering voor 7 uur op een doordeweekse avond. Er was een andere tabel. We zaten naast de ramen en had een geweldig uitzicht op de haven. De vaste menu bood de beste waarde en alles smaakte goed. Onze ober was een beetje...minder attent dat wij hadden liever, maar we genieten van elkaars gezelschap en het uitzicht. We waren in de serre.Meer

Datum van bezoek: mei 2017
Beoordeeld op 29 april 2017

Net zette in voor een kop koffie terwijl het verkennen van de stad en vonden vriendelijk personeel en hond in het hoofdgebouw van het hotel en ging vervolgens door de serre met panoramisch uitzicht over de baai en het schiereiland Morven buiten. Koffie was uitstekend...en het was een inspirerende vakantie daar. De klim vanaf de pier is vrij steil en bussen zijn zeldzaam.Meer

Datum van bezoek: april 2017
Beoordeeld op 17 april 2017 via mobiele applicatie

Twee prachtig gebakken biefstuk, frisse witte wijn en een goed geschonken pint. Prachtig uitzicht vanuit het restaurant en zeker een bezoek waard!

Datum van bezoek: april 2017
Beoordeeld op 11 maart 2017

Dit is een hotel met een stukje geschiedenis en wat eruit ziet als een veelbelovende toekomst! Met veel decoratie en opknappen gaande, dit is een drukke plaats. De hoofdingang is indrukwekkend en warm, met het hotel hond groette ons bij de open haard, en vriendelijk...personeel die ons incheckte. Het restaurant heeft een prachtig uitzicht over de haven. De privé-eetzaal zag er geweldig uit, en ik vond de serre bar, met zijn gebrandschilderde raam en geweldig uitzicht. Het ontbijt was een goede selectie van warme gerechten en een continentale spreiding. Al met al heeft een schitterende locatie (hoewel verrassend slechts een zeer korte wandeling naar het centrum) , prachtig uitzicht, en ik kijk ernaar uit om terug te keren en zien het na de renovatie is voltooid! Zeer vriendelijke hond!Meer

Datum van bezoek: februari 2017
Beoordeeld op 13 februari 2017

Een grote portie en redelijk geprijsd. We hadden de biefstuk en ale en een speciaal gemaakte omelet. De cranachan was de beste die we hebben gehad weggespoeld met een flesje merlot. Inderdaad erg leuk.

Datum van bezoek: februari 2017
Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van The Western Isles Hotel Restaurant.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding