Gezellig eten met uitzicht op zee.Ik at er gegrilde tonijn,mijn man een mixed vis grill.Lekker maar veel (4 vissen!).ook het voorgerecht,inktvissla was heel lekker.Voor personen hoofd- en voorgerecht,wijn en degustif betaalden we 41 €.






















Gezellig eten met uitzicht op zee.Ik at er gegrilde tonijn,mijn man een mixed vis grill.Lekker maar veel (4 vissen!).ook het voorgerecht,inktvissla was heel lekker.Voor personen hoofd- en voorgerecht,wijn en degustif betaalden we 41 €.





Voor prijs/kwaliteit zeker een aanrader. Super verse vis. je kan ook een buffet nemen, maar daar was de keuze beperkt en het lijkt me duur.

Lekkere lunch! De tonijn was echt de moeite zeker voor de prijs van 6@7€. De pasta ham kaas was ook zeer lekker! Vreemd genoeg serveren ze in Kaapverdië bij elk gerecht rijst met frietjes! Vriendelijke bediening.

Vanaf de buitenkant lijkt het restaurant niks bijzonders en komt dit meer in de buurt van een bouwval. Verwacht binnen ook geen luxe, eigenlijk is het een in elkaar gebeund restaurant maar toch heeft dit wel wat! Locatie is top, gelegen aan het strand. De...prijs kwaliteit verhouding is hier meer dan goed, lekkere verse vis. Prima stukje vlees. Live muziek en een vlotte bediening. Zeker de moeite waard!Meer

Je moet op basis van de buitenkant van het gebouw niet beslissen om niet dit restaurant binnen te stappen. Verse vis - letterlijk enkele meters verder op de pier aan wal gebracht - wordt op verschillende wijzen geserveerd. Tevens kan de vleesliefhebber ook verschillende rijkgevulde...borden bestellen! Rond de middag is het er druk met surfers. Je kunt namelijk van een buffet eten nemen en op basis van gewicht afrekenen! Eten is heerlijk en staff is vriendelijk. Een biertje kost er je zo ongeveer 1€. Tevens kijk je direct op het openbare strand. Top dus!Meer


tijdens onze vakantie op Sal hebben gegeten bij d'Angela, in eerste instantie wisten we niet wat we konden verwachten.. "Restaurant" was niet meer dan een grote open ruimte met een tentdoek , grote open keuken waar de locals ook aten, vaak is dit de beste...aanwijzing die je krijgt, mensen die daar wonen willen goed eten,maar willen niet de hoofdprijs betalen. mijn vrouw is gluten intolerant, iets wat ons altijd parten speelt bij uit eten gaan....nadat we de bestelling met handen en voeten hadden uitgelegd omtrent mijn vrouw's allergie hoopten we dat alles goed zou gaan. nou dat ging het, we hebben nog bijna nergens zo goed en ontzettend lekker gegeten als bij d'Angela. vis direct uit zee naar de steiger verderop, dan op je bord !! verser kán niet. kom je ooit in Kaapverdië op Sal, ga er eens langs en laat je betoveren. Eet smakelijk! LambertMeer





Op basis van de beoordelingen op tripadvisor, besloten om er een poging te wagen. Ik heb de Fish Stew besteld en mijn reisgenoot de Prawns. Eerst duurde het zo een 20 minuten, wat op zich niet erg is. Het was er niet druk. Uiteindelijk krijg...ik een koude fish stew in een glazen ovenschaal. Het water had van de Fish Stew had een hele rare bruinachtige kleur. De Prawns waren ook niet echt warm (de frietjes een beetje warm), althans duidelijk dat het niet net is gemaakt en ook niet net is opgewarmd. Ik heb de ober gevraagd of hij de schaal met de fish stew kan opwarmen, aangezien dit koud was. Daarna was het ook niet te vreten. De vis was taai en van het klein beetje vis dat ik gegeten heb, heb ik last gekregen van mijn maag. Ik heb bij vele restauranten gegeten in Santa Maria, maar dit was tot nu toe het slechtste en zeker niet aan te bevelen. Het enige wat een beetje meevalt is de prijs. Zie bon toegevoegd.Meer


Helft restaurant binnen, helft buiten, alleen het gebouw waar ze inzitten is nog helemaal niet af. Daardoor voelt het een beetje alsof je in een bouwval zit. In de middag hebben ze lunch via een lopend buffet maar je kunt ook apart van de kaart...bestellen. Wij hebben hier erg goed gegeten en de stoelen zitten lekker zacht onder een parasol, maar je moet even door het gebouw heenkijken :)Meer

Authentiek restaurant direct aan het strand. Ruim opgezet een soort strandtent. Goede een goedkoop eten. Leuke sfeer. Attente en snelle bediening.

In een grote tent met zeer prettige livemuziek heerlijk gegeten voor weinig. Drinken voor, hoofd en nagerecht nog 30€ voor 2 pers. Super aardige bediening en zeer de moeite waard.

Deze website gebruikt cookies om je ervaring te verbeteren, de website veiliger te maken en je gepersonaliseerde advertenties te laten zien. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen te beheren. Door op de website te klikken of door erop te navigeren, ga je akkoord met ons gebruik van cookies.