van de totale ervaring. Bij het bestellen hadden ze de twee dingen die we graag wilden niet. Hierna iets anders besteld en dit serveerde ze zonder saus want helaas, die was op. Mwah niet heel erg. Andere sausjes gevraagd. Mayo en ketchup gekregen die over...datum waren (zie foto). We hadden de sauzen al over de gerechten gedaan (ervan uit gaande dat ze gewoon goed waren) en durfde het niet aan. Hier vertelde ze dat ze alles bijvulde uit een grote verpakking (ranzig) Uiteindelijk haalde ze het eten van de rekening. Erg fijn vonden wij. Toen de rekening kwam stond het eten doorgestreept maar kostte de 4 grote tap biertjes ineens 18€. Dat terwijl op de kaart 2,50€ per biertje stond. 10€ neergelegd en maar gegaan. Ober rende ons achterna om te zeggen dat t bedrag niet klopte. We hadden 8€ te weinig betaald volgens hem. Na t laten zien van de bon en hun eigen kaart kwamen ze er achter dat deze oplichtpraktijken niet werken bij Nederlanders. 10€ betaalt voor 4 halve liters is dikke prima, eten hier zullen wij zeker afraden. GroetjesMeer




















