Beetje een eigenwijs ingericht restaurantje. Maar als de hamburger voor je ligt ben je dat gelijk weer vergeten. Portie huisgemaakte patat zijn ook heerlijk. Aanrader!





















Beetje een eigenwijs ingericht restaurantje. Maar als de hamburger voor je ligt ben je dat gelijk weer vergeten. Portie huisgemaakte patat zijn ook heerlijk. Aanrader!

De breedte variatie aan pannenkoeken is fantastisch!! Ook de burger is echt een aanrader! gezellig tentje (geen haast hebben ;))

Vooral burgers op het menu ,worden vers gemaakt en heerlijke friet erbij. Bediening erg vriendelijk. Was rustig op de avond dat wij er waren.


Tussen de vele eettentjes dit leuke zaakje aangetroffen . Gewoon een lekkere burger en in een leuke omgeving! Ben maar gelijk voor de ‘Trumpburger’ gegaan!


Uitstekende burgers voor een lage prijs. Een afwisseling tussen al het Kaap Verdisch eten! Leuk, kleinschalig.


Nieuw menu en gerenoveerd sinds mijn laatste bezoek. Heeft niets van de charme verloren, in feite veel verbeterd. We bestelden de speciale gemengde schotel voor 2, voer 3 gemakkelijk als er nog genoeg over was. Goed gedaan jongens - tot de volgende keer x

Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht we wilden gisteren eten, maar het was gesloten omdat het zondag was, het wachten was het waard, geweldig personeel en heerlijk eten expecialli de hamburgers,


Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Ik hou van deze plek, ze zijn een paar weken gesloten tijdens renovatiewerkzaamheden en hebben nu een nieuwe naam, OUTKAST. De plaats ziet er fantastisch uit, maar nog belangrijker, het eten is net zo goed als het was, zo niet beter. Geweldig ontbijt briljante hamburgers...en zo ongeveer alles daartussenin.Meer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Meer
Het is een gewaagde uitspraak om te zeggen dat je hamburgers beter zijn dan vijf jongens Kyle. . . maar ze waren absoluut gelijk:) het kostte me een tijdje om te beslissen wat ik wilde omdat er zoveel opties op het menu staan, maar wat...ik had was heerlijk. De prijzen waren erg goedkoop in vergelijking met de meeste plaatsen en de sfeer was geweldig, het was pokeravond en iedereen leek aardig en gelukkig. Ik denk dat het nu is omgedoopt tot Outcast en de manier waarop het was versierd, was echt cool en modern, het is aan de andere kant van de hoofdstrip, ik zeg dit omdat het mij en mijn partner 3 pogingen kostte om het te vinden. Zeker het proberen waard.Meer



Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Meer
Denk maar aan een 5-jongensburger (maar iets beter) met uitstekende service, leuke ambiance en tegen een goede prijs
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Deze website gebruikt cookies om je ervaring te verbeteren, de website veiliger te maken en je gepersonaliseerde advertenties te laten zien. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen te beheren. Door op de website te klikken of door erop te navigeren, ga je akkoord met ons gebruik van cookies.