Lekker eten en vooral de vis is hier uitstekend. Het is een eenvoudig tentje in de hoofdstraat. Bediening vriendelijk en de prijs heel schappelijk voor Santa Maria.






















Lekker eten en vooral de vis is hier uitstekend. Het is een eenvoudig tentje in de hoofdstraat. Bediening vriendelijk en de prijs heel schappelijk voor Santa Maria.


Op het einde van de hoofdstraat .Ik at er een tonijnsteak met een groene saus en vond die heel lekker, mijn man at er octopus en die vond het maar redelijk .Het kaasje met fruit als dessert was goed.Een cocktail als aperitief kon je er...verrassend niet krijgen ( werden nochtans geafficheerd) Schappelijke prijzen !Meer

Zeer demokratische prijs. Een keuzemenu voor ieder wat, kip vis of vlees, maar niet te uitgebreide kaart. Nette bediening en vriendelijk

Voor het 5e jaar ons stamrestaurant vooral de gegrilde garopa en de wahoo is om te smullen Het minimum 100 tekens voorkomt dat ik dit invul dus schrijf ik dat er nu maar bij

Mijn dochter en ik aten hier op onze 1e avond van 10 nachten hier want we waren moe en wilden iets eenvoudig en snel. We hebben uiteindelijk hier 5 keer gegeten omdat het zo goed was en zeer redelijk geprijsd. Het was meestal vrij vol...binnen wat een goede indicatie is, maar we zaten buiten. De zeevruchten omelet was heerlijk, geserveerd met patat, rijst en salade. Ik zou dit zeker aanraden en kon zeker volgend jaar terug.Meer

Een eenvoudig restaurantje met relatief schappelijke prijzen. Kan prima zijn. Toch viel het tegen. De jonge bediende zei de hele avond niets, op de achtergrond hoorde ik muziek van two unlimited, ACDC en joan jett, en het eten was wel erg simpel waarbij het raden...was of het wel een visspies was (en geen kip) en of het wel echt een wahoo was? Kortom, geen aanrader, misschien voor een snelle eenvoudige hap, maar niet voor een leuk etentje uit, dan zijn er in de buurt veel leukere gelegenheden.Meer

In een klein zaakje aan hoofdstraat dit zaakje gevonden. Goed eten voor kleine prijs. Niet veel keus wel kwaliteit.

Restaurant zonder pretenties. Prima vis eten. Niet spannend, wel goed bereid. Veel aanloop. Niet duur.

2x gegeten tijdens onze vakantie in Een te Maria. Geen luxe restaurant, maar een van de vele eethuisjes. De visgerechten; Sashimi de atum ( tonijn in sashimisaus ), Filete serra com alho ( wagoo met knoflook ) en de visspies van tonijn zijn gewoon erg...lekker. En dat voor rond de 6 euro. Geen wonder dat het er bij tijd en wijle erg druk kan zijn.Meer

Dat nu een no nonsens restore in Sal. Alle gerechten zijn lekker.vriendelijk personeel en vooral niet duur.super .ik kom hier om de 3 dagen eten .must do,blijf uit die dure tenten....

Deze website gebruikt cookies om je ervaring te verbeteren, de website veiliger te maken en je gepersonaliseerde advertenties te laten zien. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen te beheren. Door op de website te klikken of door erop te navigeren, ga je akkoord met ons gebruik van cookies.