Deze bun , die ik toeschreef aan een ander restaurant, was natuurlijk hier. Heerlijk. Verdere eten ook lekker, wat dim sum en oaddenstoelen op, prima verzorgd en bereid. Probeer een tafeltje beneden te krijgen , is leuker qua zitten dan boven zonder dat t daar...vervelend is.Meer





























