Ik heb hier twee keer in de week gegeten omdat het eten zo goed was. Er is veel keuze en alle gerechten zijn heerlijk.























Ik heb hier twee keer in de week gegeten omdat het eten zo goed was. Er is veel keuze en alle gerechten zijn heerlijk.


Op onze voorlaatste avond hier gegeten. Klein restaurant, maar zeer de moeite waard. Kleine kaart, maar dat komt de kwaliteit van de gerechten zeker ten goede. Gastvrij en vriendelijk personeel, mooie wijnen en ook leuke prijzen. Van onze 14 daagse vakantie is dit absoluut het...beste restaurant. Voor onze afsluitende avond hebben wij hier weer gereserveerd.Meer



Heerlijk buiten gezeten op het hoekje waarbij niet het idee hebt opren terras te zitten. Goede bediening en zeker ook goed eten. Voor ons qua kwaliteit, service en genieten de beste plaats van Sesimbra.


Een klein restaurant maar altijd vol. Lekker van eten en een leuke vlotte bediening. Best om te reserveren.



Klein restaurantje, maar perfecte plek om te eten. Als het weer goed is kun je er ook prima buiten zitten. Veel over heerlijke visgerechten, maar ook als je niet van vis houd staan er een paar prima gerechten op de kaart. Je proeft de verse...vis, in combinatie met de heerlijke lokale wijnen geserveerd door een vriendelijke enthousiaste bediening! Een aanraderMeer





Op de eerste avond hier gaan eten. Het was erg druk maar we konden nog aanschuiven aan een grote tafel waar al 4 personen zaten. Het eten is misschien niet erg Portugees maar het is wel bijzonder. Niet goedkoop maar dat verwacht je dan ook...niet. Vanavond gaan we maar weer 😊Meer

Nummer 1 bij Tripadvisor en mede daardoor populair. Altijd druk, dus verstandig om te reserveren. De bediening is goed, vriendelijk en spreekt goed Engels. De kaart is niet traditioneel. Dus geen vers gegrilde vis zoals je veel in Sesimbra ziet. De groene curry met kreeftje,...garnalen, mosselen en witvis is een aanrader.Meer

Hadden net iets meer verwacht na alle zeer positieve reviews. Eten viel goed mee maar toch. Gaf ons geen zin om er terug te gaan.

Heerlijk! Weinig privacy maar dat maakte ons niks uit. Door de drukte wordt je aan een tafel met andere mensen geplaatst. Wij vonden dat dus geen probleem. Heerlijke vis ( zwaardvis ) en de beef tenderloin is ook heerlijk. Heel aardig personeel. Een aanrader.


Super lekker! Beetje anders dan alle andere restaurants in Sesimbra (geen gegrilde vis). Gezellig. Zeker de moeite waard!!!


Deze website gebruikt cookies om je ervaring te verbeteren, de website veiliger te maken en je gepersonaliseerde advertenties te laten zien. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen te beheren. Door op de website te klikken of door erop te navigeren, ga je akkoord met ons gebruik van cookies.