Iedere avond stond er voor dit restaurant een rij. Hoewel we geen echte viseters zijn wilden we het toch eens proberen. We hadden een tafel voor twee, direct bij binnenkomst. Je zit je aardig op elkaar gepropt, maar dit past volledig bij de sfeer van...het restaurant. We hadden een zeebaars besteld en een makreel, welke werden geserveerd met een simpele salade en wat aardappels. Ook hadden we een halve liter wijn besteld. Het eten was heerlijk, vooral de zeebaars. In totaal waren we slechts €17,00 kwijt. Ontzettend goed eten voor een uitstekende prijs!Meer