Zo’n typisch Portugese keuken dat we 3x na elkaar zijn terug gegaan. Super gastvrij ontvangen, Heerlijke maaltijd voor een zeer correcte prijs. Zeker een betere plaats waard bij deze site.





















Zo’n typisch Portugese keuken dat we 3x na elkaar zijn terug gegaan. Super gastvrij ontvangen, Heerlijke maaltijd voor een zeer correcte prijs. Zeker een betere plaats waard bij deze site.

We hebben hier op onze 1e avond in Sesimbra heerlijk gegeten. We hadden het menu vd dag, verschillende vissoorten met aardappel. Het was heerlijk..Vooraf hadden we nog lekkere garnalen in knoflook. De wiite huiswijn was ook prima. We kregen als dank zelfs n fles mee...👍 Gaan zeker nog n keertje terugMeer




Klein gezellig restaurantje. Fijne mensen. Heerlijke gemengde visschotel. Aimabele sfeer. Aanrader om het autenthieke Sesimbra culinair te leren kennen.



We hadden een heerlijke maaltijd hier op mijn verjaardag. Ik heb ingewikkelde en ongebruikelijke dieetwensen, maar deze werden allemaal sympathiek meegenomen door Luciano, de chef-kok - dit is niet overal het geval. We hadden de mixed grill en het bestond uit perfect gekookt overvloedige en...heerlijke super verse vis, inclusief de beste zeebaars die we ooit hebben geproefd. Luciano maakte een geweldige gastheer, attent en vriendelijk, en we genoten van de avond. Oké, het toilet van de dames had geen wc-papier, en dat zou een minpuntje moeten zijn, maar ik weet uit jaren van uit eten gaan in huiselijke en inderdaad chique restaurants altijd mezelf eerst te wapenen met een tissue. Een detail dat moet worden aangepakt, ja, maar dat geen afbreuk kan doen aan een heel speciale ervaringMeer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Deze plaats is eigendom van een familie en erg vriendelijk. Gelegen aan een schattig klein straatje. Verse vis die geweldig smaakte.
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht De gemengde visplaat was geweldig. Je kunt kiezen uit 4 verschillende soorten vis. We hadden linguado, cavala, robalo en dourada en ze waren allemaal erg goed en genoeg voor twee personen. Ze dienden echter alleen aardappelen als zijkanten. Service was leuk.
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht We vonden dit restaurant en waren aangenaam verrast door het heerlijke eten - enorme hoeveelheden perfect bereide verse vis, een heerlijke gemengde salade, een enorme kruik wijn en vers gemaakte limonade. Het personeel was erg vriendelijk.
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Het beste restaurant dat ik ooit heb, geweldige mensen en geweldig eten. Ik en mijn vrouw zijn er dol op 5 sterren
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht We kwamen naar dit restaurant op basis van een aanbeveling. Niet alleen de filet vis we probeerden was uitstekend, maar ook de salade en dessert waren uitstekend. De eigenaar en de ober waren allebei zeer vriendelijk en attent. Ik kreeg een deken in de avondbries...(ik zwanger ben) en dat was een zeer vriendelijke geste. We raden dit restaurant voor ieder liefhebber van vis.Meer



Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Het personeel is erg vriendelijk! En het eten is echt goed! Ik hou van de zeevruchten opties en speciale woestijnen.
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Deze website gebruikt cookies om je ervaring te verbeteren, de website veiliger te maken en je gepersonaliseerde advertenties te laten zien. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen te beheren. Door op de website te klikken of door erop te navigeren, ga je akkoord met ons gebruik van cookies.