Wij kwamen hier om ons huwelijksfeest volgend jaar te bespreken. Één van de drie eigenaars was eerst al onze afspraak vergeten en heeft ons een uur en 15 minuten laten wachten voor we werden geholpen door een andere eigenares die dan ook nog eens benadrukte...“dat we niet zouden bevestigd hebben”. Bij het binnenkomen kregen we ook de optie Frans want in Diegem spreekt men geen Nederlands blijkbaar. Het meisje die het onthaal deed sprak en verstond geen woord Nederlands, opnieuw jammer. Daarna deden we zoals wél initieel afgesproken de bespreking en voelden we weinig begrip voor ons concept. Er werd verscheidene keren gezegd dat het restaurant dan zou moeten sluiten, dat was allemaal oké tijdens de bespreking. Er werd ons gevraagd wat het budget was en hier zouden ze mee aan de slag gaan. Enige positieve dat ze ons een glas hebben aangeboden. Tijdens het gesprek werden we meermaals super onbeleefd onderbroken door zaalmedewerkers met “T’en as encore pour longtemps? On as besoin de toi hein”. Vreselijk onbeleefd elke keer maar dat maakte duidelijk niets uit. Een dikke week later kregen we telefoon om ons te vertellen dat er plots een extra was van €1500 om de locatie te huren vermits het een zaterdagavond zou zijn dat we het feest zouden houden. Hoewel dit ons niet gezegd was was het net onze schuld dat we dit niet oké vonden dat we dit pas meer dan een week later te horen kregen. Als geste nadat we duidelijk maakten dat dit ons niet zinde hebben ze er €500 afgedaan maar tot op heden wachten we nog op een offerte die ons ook alweer meer dan een week geleden beloofd is. Vreselijk jammer dat je je klantenrelaties zo weinig waardeert. Gelukkig was Puncho (resto Don Jon) ons alternatief en kan plan 1 doorgaan.Meer