Als je het leuk vindt om op vakantie locale gerechten uit te proberen, moet je hier echt heen gaan. Het is geen mooi restaurant, maar dat doet er ook helemaal niet toe! Het eten is eenvoudig, Portugees en goed, door een drietal oudere dames klaar...Meer


























