






















Geweldige plek en pizza was erg goed! Ik Trieste luzzo pizza en het was heerlijk. De service was goed en erg aardig en vriendelijk
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Had het diner hier met mijn man service was uitstekend, maar niet opdringerig. Pizza's waren het beste dat ik in lange tijd heb gehad, vergezeld van een heerlijke salade, het enige wat ontbrak, was een beetje dressing ervoor. Zou aanraden

Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Het eten was goed. De service was erg goed. De obers waren professioneel en vriendelijk. Zou aanraden.
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Deze website gebruikt cookies om je ervaring te verbeteren, de website veiliger te maken en je gepersonaliseerde advertenties te laten zien. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen te beheren. Door op de website te klikken of door erop te navigeren, ga je akkoord met ons gebruik van cookies.
