Meer





















We waren op zoek naar een restaurant voor lunch om 16.00 uur. Na 2 te hebben geprobeerd, gingen we met onze kleindochter en haar oppas naar Pote. De enigen in het restaurant hebben de goede service zeker een boost gegeven. Beide ossenhaas "bitoques", één gegrild,...één gebakken waren zeer goed, evenals de gegrilde zalm.Meer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht We gingen naar O Pote na een bezoek aan de Gulbenkian, hoewel deze plek te ver is om vanaf daar te lopen. Het was druk voor een lunch op zondag. Twee van ons deelden een bestelling pasta zeevruchtensoep. Het was oke maar niets geweldigs. ..... we dachten dat de pasta spaghetti-type noedels zou zijn, maar het was macaroni en er was ook niet veel vis of garnalen in het gerecht. Onze vriend had eend en het was heel goed. Op aanraden van onze vriend probeerden we de amandeltaart en het was heel goed. . . we hadden echter een nog betere bij Flora de Mata maar dat is moeilijk te bereiken zonder een auto en is waarschijnlijk 20 minuten ten zuiden van Lissabon! We besloten om een aantal van de voorgerechten die naar de tafel gebracht zijn te proberen. . . de zout kabeljauw "hushpuppy" was goed en kosten alleen. 60 euro om er een te proberen. De drie van ons deelden ook een salade. . . totale factuur met wijn, belasting en fooi was 34. 40 voor 3 van ons (2 voorgerechten).Meer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Dit is waarschijnlijk mijn favoriete restaurant om in Lissabon te bezoeken als informele maaltijd, vanwege de geweldige kwaliteit voor een goede prijs! Allemaal zelfgemaakt! Je moet de kabeljauw rijststoofpot en de koekjescake proberen!
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Ik schrijf normaal gesproken geen slechte recensies, maar dit was alleen maar erger. Ik bestelde de Alheira en de hele maaltijd net geproefd alsof het recht uit de magnetron kwam. Vooral de spinaziezijde had deze matte coating die echt onthulde dat het helemaal geen verse...groenten waren. En de patat, zo smakeloos en zonder fratsen. De ober leek niet veel te schelen dat ik de helft van mijn maaltijd op het bord liet. Ik vroeg me niet af wat er aan de hand was of zo. Er is veel van de lokale bevolking in deze plek en gezien het is nogal een stuk van toeristische plaatsen die ik had verwacht een fatsoenlijke maaltijd. Maar dit ruïneerde gewoon mijn eerste avond uit eten in Lissabon.Meer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Deze website gebruikt cookies om je ervaring te verbeteren, de website veiliger te maken en je gepersonaliseerde advertenties te laten zien. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen te beheren. Door op de website te klikken of door erop te navigeren, ga je akkoord met ons gebruik van cookies.