Ik heb zojuist vernomen dat een hamburger in Lissabon komt echter niet met een broodje en dat bevalt mij prima! Het was heerlijk, hoewel ik kreeg salade in plaats van frietjes. De groene bonen waren helemaal lekker!Meer





















Ik heb zojuist vernomen dat een hamburger in Lissabon komt echter niet met een broodje en dat bevalt mij prima! Het was heerlijk, hoewel ik kreeg salade in plaats van frietjes. De groene bonen waren helemaal lekker!Meer



Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Meer
Rustig, heerlijk, attent personeel, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Uitkwam op deze plek, kon niet gelukkiger zijn!Meer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Meer
Ik vond dit restaurant. Het was niet altijd makkelijk voor mij in Lissabon te vinden goede vegetarisch eten en dus ik was erg enthousiast over hun menu. Het eten is eenvoudig en origineel op hetzelfde moment. Ik had afgelopen met pestosaus en mijn vriend een...zalm tandsteen. Het eten was mooi gepresenteerd en de service goed.Meer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Meer
Deze maaltijd was de beste vakantie op basis van het heerlijke eten, goede selectie van drankjes en de ontspannen sfeer. Het menu gericht op brood - minder hamburgers, zowel traditionele als met een twist. De gemengde vis ceviche " hamburger " was uitstekend. De selectie...van voorgerechten en pudding was vrij klein, maar alles was goed gepresenteerd en goed uitgevoerd. Er was een selectie van lokale bieren van de fles een goede selectie van wijn per glas. Het personeel was behulpzaam bij het uitleggen van het menu en aanbevelingen formuleren. De sfeer was modern, strak, maar ontspannen, en dat voornamelijk vol met lokale bewoners. Uitstekende waarde voor uw geld met 3 gangen en een paar drankjes minder dan € 50 voor een paar.Meer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Meer
Ik was gestopt voor een tijdje in het gebied door het verkeer en ik gespot het restaurant. Ik besloot te gaan er voor het diner. Ze hebben hamburgers, maar ook andere gerechten en ik besloten voor de vis ceviche met couscous. Ik had ook de...soep en een echt leuk, eenvoudig maar heel lekker en goed gepresenteerd dessert. Alles was geweldig. Ik koos voor een tafel buiten en het was echt comfortabel. De service was echt ongedwongen en vriendelijk. Het was een heerlijk diner met een echt goede kwaliteit. Ik zal zeker terugkomen wanneer ik terug naar Lissabon.Meer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Meer
Moe na een lange dag in de stad rondgelopen, alles wat we wilden was een mooie plek om te genieten van een diner. Hora H is zeker een goede keuze: een gezellige omgeving, een zeer aardig en gastvrij personeel en belangrijkste, heerlijk eten. Volledig aanbevolen!Meer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Meer
Dit is een zeer goed gelegen restaurant, grote binnenterrein en een charmante buitenruimte (zeer prachtig op een zonnige dag! ) . Ze hebben de dagelijkse specials die beschikken over een 2-gangen maaltijd met een zeer redelijke prijs. Het personeel is aardig, maar in mijn ervaring...de orders nam te veel tijd te speacilly delievered want het was een dagschotel. Ik kan het iedereen aanraden.Meer



Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Meer
We sprongen in op het kans en ik moet toegeven dat was echt blij dat we dat deden. Ik had de Portugese hamburgers en ze waren heerlijk. De sangria was goed waarde maar misschien een beetje waterig. De karamel plak was goddelijk. Ik vond de...manier waarop je kon kiezen wat de portiegrootte te hebben. De jonge ober was vriendelijk en beval een goede wijn. Hoewel er geen kinderen in onze groep was het zeker een plek waar je kon nemen.Meer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Meer
Zeer goed restaurant, centraal gelegen en met een geweldige sfeer. De (kleine) hamburgers waren echt smaakvol en de woestijn was. . . perfect!Meer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Meer
Deze plaats was verrassend goed. We waren niet zeker wat te verwachten toen we binnenkwamen. We bestelden Portugese hamburger en Thaise hamburger. Net voor een kans van smaak. En ze waren echt goed. Ze zijn niet gediend als de klassieke hamburger. (Ze hebben dat ook....) bovendien de service was echt leuk . Het personeel was erg behulpzaam en geduldig. We kregen een kinderstoel voor onze jongen en ook kleurpotloden en papier. De ingang is kinderwagen vriendelijk.Meer
Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. We zullen je suggestie bekijken.
Goed
OK
Slecht Meer
Deze website gebruikt cookies om je ervaring te verbeteren, de website veiliger te maken en je gepersonaliseerde advertenties te laten zien. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen te beheren. Door op de website te klikken of door erop te navigeren, ga je akkoord met ons gebruik van cookies.