Uitstekende locatie, trouwens, het is het enige restaurant dat verbonden is met de Shrine. De porties zijn zeer goed geserveerd en de kwaliteit van topkwaliteit. De plaats heeft een capaciteit van een paar honderd mensen en verbazingwekkend is dat er aan tafel geen wachttijd is....Een zeer aan te bevelen plek voor gezinnen en groepen. vriendelijke groetenMeer













