Advertisement
Euromast Brasserie

Euromast Brasserie

Iemand van dit bedrijf beheert deze vermelding.
Meer informatie
+31 10 436 4811+ Website toevoegen
Openingstijden
Zo
9:30 - 22:00
Ma
9:30 - 22:00
Di
9:30 - 22:00
Wo
9:30 - 22:00
Do
9:30 - 22:00
Vr
9:30 - 22:00
Za
9:30 - 22:00
Deze vermelding verbeteren
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Waarderingen en beoordelingen
3,5
3,5 van 5 bollen

WAARDERINGEN
Eten
3,5 van 5 bollen
Bediening
3,6 van 5 bollen
Prijs-kwaliteit
3,4 van 5 bollen
Sfeer
4,0 van 5 bollen
Meer informatie
Iemand van dit bedrijf beheert deze vermelding.
Meer informatie
PRIJSKLASSE
€ 9,00 – € 29,00
CUISINES
Nederlands, Vis en zeevruchten, Europees
Speciale diëten
Geschikt voor vegetariërs, Glutenvrije opties
maaltijden, functies
Ligt dit restaurant op het water of langs de waterkant?
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
3.5
3,5 van 5 bollen714 beoordelingen
Uitstekend
193
Heel goed
256
Gemiddeld
125
Matig
84
Vreselijk
56

Louise d
1 bijdrage
2,0 van 5 bollen
dec 2024 family
High Christmas Buffet op eerste kerstdag met 11 personen op de Euromast. All in bedrag betaald dus ook drank, met enkele uitzonderingen, was inbegrepen. Service matig omdat we zelf steeds moesten vragen om een drankje te kunnen bestellen. Lege schalen van het buffet werden wel degelijk gezien door de bediening maar werden maar in een laag tempo weer aangevuld/verwisseld. Zoetigheden (desserts) werden tot ongeveer 3 kwartier tot het einde niet meer aangevuld. Na 3x vragen kwamen er nog wat macarons maar de overige dingen waren op en kwamen ook niet meer. M.i. zou alles van begin tot eind van het buffet moeten worden aangevuld, er is immers ook voor betaald! Voor ons niet nogmaals naar het restaurant van de Euromast.
Geschreven op 26 december 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

Kathy V
Roeselare640 bijdragen
4,0 van 5 bollen
nov 2024 friends
Met een groepje vrienden hebben we hier lunch genomen. Leuke, verse en zeer gevarieerde gerechtjes voor lunch, die allen lekker en verzorgd waren. Het 12-uurtje is een absolute aanrader!! Prijs - kwaliteit is zeker goed. Bediening zeker een plus: vriendelijk, behulpzaam. Intussen genoten van het prachtige uitzicht over de haven van Rotterdam. Zalige locatie om een iets te eten of drinken!
Geschreven op 12 november 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Euromast Rotterdam
Bedankt voor deze prachtige review! Wat fijn om te horen dat jullie hebben genoten van de lunch, de gerechten, en natuurlijk het uitzicht over de Rotterdamse haven. We zijn blij dat het 12-uurtje in de smaak viel en dat onze bediening jullie ervaring compleet heeft gemaakt. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen op deze bijzondere locatie!
Geschreven op 25 november 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Jacqueline M
1 bijdrage
4,0 van 5 bollen
okt 2024 family
Genoten van het eten, uitzicht en vriendelijke medewerkers . Was de eerste keer dat we er waren. Maar verwachtingen zeker overtroffen.
Geschreven op 28 oktober 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Euromast Rotterdam
Bedankt voor uw beoordeling Jacqueline. Fijn om te horen dat u heeft genoten van het restaurant en we zullen uw complimenten doorgeven aan onze collega's. Hopelijk zien we u in de toekomst weer terug op de Euromast.
Geschreven op 29 oktober 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Suzanne B
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
okt 2024 couples
Locatie is mooi, maar had ik de reviews maar gelezen. Biefstuk rood besteld, ik kreeg doorbakken (waarschijnlijk van te voren gegaard om snel klaar te zijn in drukte). Meteen aangegeven dat dit niet rood was. De manager kwam tot 3x toe met het bord terug om te bewijzen dat het echt rood was. Onder de lamp van de keuken. Dit was hun rood versie. Het was niet lekker dus tot 3x toe teruggestuurd. Het stond wel op de rekening wat tot een hele discussie leidde. Zo respectloos behandeld waardoor ons geduld op was. We hebben niet betaald wat we niet gegeten hebben en daarna meteen door naar gauchos gegaan die wel weet hoe het moet.
Geschreven op 6 oktober 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Euromast Rotterdam
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je ervaring niet naar wens was en dat de service niet aan je verwachtingen voldeed. We waarderen je opmerkingen en zullen deze intern bespreken om onze service en kwaliteit te verbeteren. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven om je een betere ervaring te bieden.
Geschreven op 11 oktober 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Marja
72 bijdragen
2,0 van 5 bollen
okt 2024 couples
Plek is natuurlijk prachtig, maar….. Koffie was slap en niet warm. De heerlijke appeltaart van Dudok, kwam ruim nadat de koffie al op was. Dit hoort absoluut niet in een restaurant op dit niveau. Doe we nooit meer!
Geschreven op 4 oktober 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Euromast Rotterdam
Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat de koffie en de timing van de appeltaart niet naar verwachting waren. We zullen dit zeker meenemen om onze service te verbeteren. We hopen dat we je in de toekomst toch nog een betere ervaring kunnen bieden.
Geschreven op 11 oktober 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

John v
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
sep 2024 business
De afgelopen tijd ben ik tweemaal in dit restaurant geweest voor een zakelijk diner en beide keren was het resultaat bedroevend. Het restaurant meldt dat er rekening wordt gehouden met allergieën maar in de praktijk klopt daar niks van. De eerste keer bleef de ober volhouden dat couscous glutenvrij is en de tweede keer beantwoorde hij mij vraag of de friet glutenvrij was met nee en liep zo weg. Ik heb hem terug geroepen met de vraag war ik dan moest eten. Daarop zij hij: “we hebben ook polenta en als we dat frituren zijn de gluten weg”(!). Ten eerste verdwijnen gluten niet door frituren en ten tweede als dit gebeurt in hetzelfde vet als de frites is het resultaat hetzelfde. Kortom: voor 28 euro heb ik een miniscuul stukje zeebaars als diner gegeten. Dit was echt de laatste keer bij de Euromast.
Geschreven op 8 september 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Euromast Rotterdam
Bedankt voor uw bericht John. Zou u meer feedback kunnen geven over de situatie en ook de data's waar u bij ons bent geweest? Op deze manier kunnen we uw klacht behandelen. Als u de datum van uw bezoek aangeeft en uw naam door een mail te sturen naar info@euromast.nl dan staan wij u graag te woord.
Geschreven op 10 september 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

mistica O
Den Haag3 bijdragen
2,0 van 5 bollen
sep 2024 friends
Afelopen dinsdag naar Euromast geweest met een collega voor high-tea. Locatie is natuurlijk super. Ik ben eerder geweest, maar ik geniet iedere keer van als ik daar boven ben. Prachtig uitzicht. Maar de high-tea🧐. Nou daar mogen ze echter wat aan doen. Belachelijk weinig. Ook vroeg me af of wel vers is? Zo koud allemaal. Het was wel lekker maar heel summier. Zelf smaken van thee was niks bijzonders. Ik vroeg nog aan de bediening of het aangevuld werd. Dus niet. ..... Ik vond veel geld. We waren ruim €75,00 kwijt incl entree. Tja...
Geschreven op 5 september 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Euromast Rotterdam
Bedankt voor je feedback en dat je weer bij ons op de Euromast bent geweest. Wat jammer om te horen dat de high-tea niet aan je verwachtingen voldeed. We nemen je opmerkingen over de hoeveelheid en versheid van het eten serieus en zullen dit zeker bespreken met ons team. Hopelijk kunnen we je bij een volgende bezoek een betere ervaring bieden. Dank je wel voor het delen!
Geschreven op 10 september 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

717chantal
Roosendaal93 bijdragen
1,0 van 5 bollen
aug 2024 family
Geweldig uitzicht maar slechte en onattent bedieningspersoneel. Mijn ouders hadden een brunch gereserveerd en voor de prijs vond ik het erg karig wat je ervoor kreeg. Niet smaakvol en slecht afbak broodjes. Er werd totaal niet door het personeel naar je omgekeken en je moest moeite doen om nog een keer drinken te bestellen. Ook extra broodjes bestellen want dot was veel te weinig voor 9 personen duurde erg lang. Jammer want de locatie en uitzicht is top!
Geschreven op 28 augustus 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Euromast Rotterdam
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat de service en het eten tijdens uw bezoek niet aan uw verwachtingen voldeden. We waarderen uw feedback enorm en zullen deze gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren. We hopen dat we u in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor uw opmerkingen.
Geschreven op 2 september 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Michiel W
Krommenie12 bijdragen
3,0 van 5 bollen
aug 2024 couples
High tea Tja. Teleurstellend. Bord rasp wortel omdat het meisje er geen kennis van heeft. En totaal niks weet van wijn .. belachelijk eigenlijk dat die dit mag doen .. balie medewerkers waren echt heel professionel.
Geschreven op 5 augustus 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Euromast Rotterdam
Bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat onze collega's van reserveringen u goed hebben geholpen. Jammer om te horen dat u in het restaurant niet goed geholpen bent. U moet echter wel begrijpen dat er ook nieuwe mensen aan het werk zijn en het vak moeten leren of ervaring opbouwen. Desondanks hopen wij wel dat u de Euromast een nieuwe kans geeft in de toekomst.
Geschreven op 12 augustus 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

katerinaMat
Nederland11 bijdragen
1,0 van 5 bollen
jul 2024 couples
Geweldig uitzicht, niet vergeleken met de rest. Je wordt verwelkomd door onprofessionele medewerkers, die eigenlijk niet weten hoe ze een klant moeten behandelen. Het menu was slecht en wat uiteindelijk wordt gevraagd , is nog armer. Lage kwaliteit en een slechte smaak. De carpacio was van een zeer slechte kwaliteit en de risotto bestond letterlijk uit 2 eetlepels hardgekookte rijst. Zelfs de cocktails die we in het begin bestelden waren absoluut waterig. Eindrekening bijna 200 € (2 personen) We sloten onze avond af met het bestellen van pizza aan huis. Zo jammer.
Geschreven op 13 juli 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Euromast Rotterdam
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Het spijt ons te horen dat je bezoek niet aan je verwachtingen voldeed. We nemen je feedback zeer serieus en zullen dit bespreken met ons team om de kwaliteit van onze service en gerechten te verbeteren. We hopen je in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden.
Geschreven op 15 juli 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Joost
Nederland12 bijdragen
1,0 van 5 bollen
jun 2024 couples
Wat een contrast. De mooiste plek van Rotterdam, maar de bedieningsploeg loopt elke dag met een chagrijnig gezicht, kan geen lachje vanaf. Zonde. Tijd voor een opfriscursus gastvrijheid! Kan echt niet op zo’n locatie.
Geschreven op 9 juli 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Euromast Rotterdam
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je ervaring met onze bediening niet positief was. We waarderen je opmerkingen en zullen deze zeker gebruiken om onze gastvrijheid te verbeteren. We weten niet of u elke dag langskomt maar we zijn gewend dat onze collega's met plezier werken op de Euromast, desondanks nemen we uw beoordeling serieus. We hopen je in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden.
Geschreven op 15 juli 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Inge H
180 bijdragen
3,0 van 5 bollen
mei 2024 family
Ter gelegenheid van een verjaardag hier gebruncht. De meeste beoordelingen waren niet hoopgevend. En dat klopte jammer genoeg. Inderdaad kleine porties, de broodjes waren net niet goed afgebakken. En ja ieniemienie gebak. De prijs stond zeker niet in verhouding met het aangebodene. De enige 2 leuke dingen waren het gezelschap en de locatie.
Geschreven op 19 juni 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Euromast Rotterdam
Bedankt voor uw feedback en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons om te horen dat de brunch niet aan uw verwachtingen voldeed. We waarderen uw opmerkingen en zullen deze intern bespreken om onze dienstverlening te verbeteren. We hopen dat u ondanks alles toch een fijne tijd heeft gehad.
Geschreven op 19 juni 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

ine r
4 bijdragen
2,0 van 5 bollen
jun 2024 family
ik vierde er mijn verjaardag. graag had ik in het restaurant met mijn gasten willen borrelen. dit was helaas niet mogelijk. toen maar aan onze tafel een drankje gedaan met wat bitterballen. dat was prima. wij hadden een 3 gangen verrassings menu. het voorgerecht was oke. het hoofdgerecht was lauw en niet leuk opgemaakt. bij het dessert had ik aangegeven dat ik geen ijs wilde. wat kwam er toch een dessert met ijs. de bediening haalde mijn bord weg haalde het bolletje ijs eraf en ik kreeg het weer terug. zonder excuses. tussen hoofd en nagerecht zat abnormaal veel tijd. de bediening liet echt te wensen over en ze waren ook niet echt vriendelijk. zeer teleurstellend allemaal en ik zal er ook nooit meer naar terug gaan. eten voor veel geld en geen service.
Geschreven op 10 juni 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Euromast Rotterdam
Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We vinden het jammer dat uw verjaardagsetentje bij de Euromast niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u teleurgesteld bent over de service en kwaliteit. Wij streven ernaar om iedere gast een geweldige ervaring te bieden, vooral tijdens speciale gelegenheden. Het is duidelijk dat we op meerdere punten tekort zijn geschoten tijdens uw bezoek. Wij zullen uw feedback gebruiken om onze service te verbeteren en ervoor te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst vermeden worden. Als u bereid bent, willen wij u graag uitnodigen om contact met ons op te nemen via info@euromast.nl zodat we uw ervaring goed kunnen bespreken. Nogmaals onze oprechte excuses voor de teleurstelling en de ongemakken die u heeft ervaren.
Geschreven op 12 juni 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Bt
Rotterdam1 bijdrage
3,0 van 5 bollen
apr 2024 family
High tea . Deze review geschreven iemand had mijn exacte text gekopieerd en geplaatst ! Niet netjes ! Zal zo beleefd zijn de naam er niet bij te zetten . ↙️↙️↙️↙️↙️↙️↙️ Gingen voor de high tea . Maar 7 á 8 mini hapjes per persoon, echt heel weinig dus . Vond er 2 helemaal niet lekker maar smaken verschillen nu eenmaal. Maar nogmaals hapjes was echt heel weinig helaas . Extra thee zelf achteraan gegaan maar werd direct geholpen . Erg lekkere thee . Personeel is erg vriendelijk en niks teveel . Euroscoop moest ook nog eens apart betaald worden á 7 euro per persoon ! Was telefonisch medegedeeld dat er bij een arrangement korting zou zijn maar niet dus . Was ook maar een minuut of 5 hooguit . Datum van bezoek: mei 2024
Geschreven op 28 mei 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Euromast Rotterdam
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het spijtig om te horen dat de hoeveelheid hapjes niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw opmerkingen ter harte om ons aanbod te evalueren en waar mogelijk te verbeteren. We bieden onze excuses aan voor het misverstand omtrent de korting die beloofd zou zijn bij het telefoongesprek. Er horen namelijk geen extra kortingen bij het high tea arrangement voor de Euroscoop. We zouden het op prijs stellen als u een e-mail kunt sturen naar reserveringen@euromast.nl met de details van het contact dat u heeft gehad, zodat we kunnen nagaan waar het mis is gegaan. Tot slot willen we verduidelijken dat de Euroscoop-rit langer duurt dan vijf minuten. Nogmaals dank voor uw feedback. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en uw ervaring te kunnen verbeteren.
Geschreven op 29 mei 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Clementine VII
8 bijdragen
1,0 van 5 bollen
mei 2024 friends
Een bezoek aan de Euromast in Rotterdam begon veelbelovend met een vriendelijke ontvangst bij het kopen van de tickets. Mijn vriendin, die 22 jaar geleden naar Australië is geëmigreerd, vierde haar verjaardag en ik dacht dat een lunch op de Euromast, met een prachtig uitzicht, de perfecte manier zou zijn om deze speciale dag te vieren. Helaas bleek deze ervaring allesbehalve feestelijk. Bij aankomst boven werden we begroet door een serveerster, maar moesten we wachten op haar collega om ons naar de tafel te wijzen. Ondanks dat ik bij de online reservering had aangegeven dat het om een speciale gelegenheid ging, werden we naast een groot en rumoerig gezelschap van ruim 30 personen gezet. De tafel bevond zich in een hoek recht voor de ingang, met een slecht uitzicht dat deels door staal werd belemmerd. Toen ik vroeg om een andere tafel, werd ons aanvankelijk verteld dat er geen andere plek was. Pas na aandringen werd een andere tafel voor ons gedekt. De lunch zelf was een grote teleurstelling. Na 15 minuten wachten op de menukaart, gebracht door een serveerster met een vies schort, arriveerde ons eten pas na 40 minuten. De Caesar salade was een drama, met sla en kip die tot kleine reepjes waren gesneden, wat meer op hondenvoer leek. De lamsfilet en patat waren koud, en de groenten arriveerden tien minuten later, volledig overkookt. De clubsandwich was gemaakt met oud brood, wat het geheel nog erger maakte. Toen er gevraagd werd of alles naar wens was, uitte ik mijn teleurstelling en vroeg om nieuwe, verse patat. De dame in kwestie kwam ook nog even mijn ei in een klein bakje brengen dat de keuken bij de Caesar salade was vergeten. Een supervisor kwam uiteindelijk excuses aanbieden en bood ons een gratis kopje koffie aan, wat we beleefd hebben afgeslagen om verdere teleurstelling te vermijden. Gedurende de lunch werd ons niet gevraagd of we iets wilden drinken, ondanks dat onze glazen lange tijd leeg waren. Bij het zelf bijschenken van het (kraan)water bleek de hals van de fles gebroken te zijn. In het linnen gedekte gedeelte, waar we nog wat foto’s maakten, stonden steekwagens en opgestapelde stoelen. Het management, verantwoordelijk voor de service en kwaliteit, zat in een hoekje met een laptop en oordoppen in, wat een teken was van desinteresse. Mijns inziens doe je als manager niet midden in het restaurant administratieve werkzaamheden. Er is totaal geen management en het jonge personeel is veelal niet professioneel door gebrek aan kennis. De grote teleurstelling is te wijten aan het gebrek aan goed management en het is een verpauperde bende waar klanten veelal ook toeristen naartoe komen om iets speciaals te vieren. Na mijn ervaring vandaag heb ik inmiddels van wat familieleden vernomen dat ook zij eerder al traumatische ervaringen hebben gehad. Wees gewaarschuwd, ga er niet heen. Ik had nog liever een patatje van Ladage gehaald dan deze vreselijke ervaring.
Geschreven op 22 mei 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Euromast Rotterdam
Dank u wel voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw bezoek niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw opmerkingen zeer serieus en zullen deze bespreken met ons team om onze service te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak en teleurstelling die u en uw vriendin hebben ervaren.
Geschreven op 29 mei 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

1-15 van de 487 resultaten worden getoond
De beste vriendelijk geprijsde restaurants
Alles weergeven
Restaurant Three
Japans • €€ - €€€
Nu open
What's Up India
Indiaas • €€ - €€€
Nu open
Panzero' - Italian StrEat Food from Puglia
Italiaans • €€ - €€€
Nu open
Vader Kleinjan Café
Nederlands • €€ - €€€
Nu open
Atithi Indian Restaurant Rotterdam
Indiaas • €€ - €€€
Nu open
Guliano
Italiaans • €€ - €€€
Nu gesloten
Gastrobar Hartig
Internationaal • €€ - €€€
Nu open
Casa Thai
Aziatisch • €€ - €€€
Nu open
The Meatclub
Steakhouse • €€ - €€€
Nu open
Is dit uw vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Uw gratis vermelding claimen

EUROMAST BRASSERIE, Rotterdam - Nieuwe Werk - Menu, prijzen en restaurantbeoordelingen

Alle Rotterdam hotelsHoteldeals voor RotterdamLastminutehotels in Rotterdam
Bezienswaardigheden
Alle restaurants in RotterdamRestaurants in de buurt van Euromast Brasserie
VluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's