Als een ober zegt: hoezo moet ze een nieuwe koffie, zijn jullie vies van elkaar??😰👀 terwijl zij de verkeerde koffie hebben neergezet bij de verkeerde persoon en helemaal niet weten wie wij zijn en met wie wij daar zitten.... NOT DONE!
Belachelijk! Niet begrijpen hoe...het werkt in de horeca.Zoiets zeg je niet..wat denkt hij wel. Heb ik hem gezegd ook!
Geen excuse aanbieden, voor de verkeerde koffie, geen alternatief aanbieden als blijkt dat er een produkt niet meer .mijn dochter had dus niks....
Wat een mega flapdrollen lopen er rond.
Geld op tafel gelegd en weggegaan. Horen we die flapdrol ook nog zeggen tegen een collega: ze waren niet tevreden over de koffie😰🙈😞
Toen heb ik er even wat van gezegd.
Voor ons geen Bolwerck meer! Wat een aanfluiting.
Ps: het meisje wat onze bestelling kwam opnemen werkt er voor het eerst denk ik. Erg onervaren en verlegen, maar bood iniedergeval haar excuses aan dat ze niet had opgelet bij wie ze welke koffie had neergezet.Meer