Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Granada Luxury Okurcalar

Reiziger (1838)
Kamer en suite (420)
Zwembad en strand (301)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Nr. 5 van de 36 hotels in Okurcalar
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Waterpark
Oppas
Gratis internet
Wifi
Internet
Bubbelbad
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Avondentertainment
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Vervoer van/naar luchthaven
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Conciërge
Butlerservice
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Airconditioning
Privébalkon
Roomservice
Minibar
Flatscreen-tv
Veilig
Koelkast
Russische tv - Channel One
Overige Russische tv
Russische tv - RTR Planeta
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Modern
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
1.775beoordelingen
205vragen en antwoorden
12kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.254
  • 279
  • 130
  • 57
  • 57
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
De animateurs waren heel gezellig, vooral Kenan, Lüto and of course Alina, ze hebben heel goed voor ons gezorgd ik kom zeker weer langs. De avonden waren ook gezellig een van de betere vakanties waar ik ben geweest.
Meer lezen
Antwoord van GranadaLuxuryHotels, Halkla İlişkiler Müdürü bij Granada Luxury Okurcalar
Gereageerd 5 dagen geleden
Dear Guest, Thank you very much for your outstanding words and so much praise for us. That makes our work extremely worth full if kind of this satisfaction is reached!! We are very happy that your holiday was nice here. We hope that we can see you here again. Best regards Granada Luxury Okurcalar.
Meer lezen
Dit is zeker en vast 1 van de beste hotels dat ik al bezocht heb in turkije. Je moet wel vroeg opstaan (ong. 7u) om een plaatsje te hebben aan het zwembad, aan de pier is er meestal wel plaats genoeg.
Meer lezen
Antwoord van GranadaLuxuryHotels, Halkla İlişkiler Müdürü bij Granada Luxury Okurcalar
Gereageerd op 23 apr. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,Granada Luxury Okurcalar
Meer lezen
Super hotel ken ook iedereen daar en heb goede contacten met het ganse management hierbij zeg ik wel dat het de 17 e maal was dat ik er kom (3 maal per jaar) en enige gast die zolang komt.Bufetten zijn super en indien speciale zaken zoals diabetes of gluten en lactosevrij word geregeld.Ik ben zelf chef kok in België en help daar mee in keuken aangezien ik goed bevriend ben met big chef kok en ganse familie gr
Meer lezen
Antwoord van GranadaLuxuryHotels, Halkla İlişkiler Müdürü bij Granada Luxury Okurcalar
Gereageerd op 24 apr. 2019
Dear Nicole, First of all we would like to thank you for choosing our hotel and for your feedback. Thank you very much for your exciting description all in our Hotel. We are always on a way for extra ordinarily work in our hotel. Description like yours are extremely worth full for us and all staff members. Kind of those letters are confirming all what we try always to do that our wonderful guests are happy all time. We will give the praise to all staff members and we are looking forward to see you again in our hotel. Regards Granada Luxury Okurcalar
Meer lezen
+1
Beste, Wij zijn in augustus naar Granada geweest en dit als verjaardags cadeau voor mijn vrouw en tegelijkertijd voor ons 10 jarige huwelijksjubileum. Ik heb dit hotel voor 22 dagen geboekt zodat mijn vrouw die op dat moment reeds zwanger was wat kon uitrusten. Het begon in de late avond al bij het inchecken. Ik had hen opgesomd wat de reden was van deze boeking en of ze deze redenen aldan niet reeds van het reis agentschap hadden ontvangen per mail. Aan de balie ontkende men dat maar ze kwamen zo leugenachtig over. Maar goed. Ik vroeg hen dan maar zelf of een upgrade mogelijk was ter verrassing maar alles was zogezegd volzet. Nou geen probleem had zelf reeds een kamer met zeezicht in het hoofdgebouw geboekt dus geen probleem. We mochten eindelijk naar onze kamer na een zeer vermoeiende dag. In de kamer merk ik dat de kamer redelijk was en al zeker het bed met een breede van 1,40 (matras). Zij beweren 1,60 m maar dat is niet waar want ze rekenen de breede van het frame van het bed dus klopt niet. Moet je weten mijn vrouw zwanger en ik ben groot. Eerste nacht hebben we beiden op onze zij moeten slapen en toch nog met mijn hoofd tegen het nachtkastje gebotst. Erna heb ik dan maar 3 weken in het kinderbed geslapen. Hier konden ze niks aan doen want alle bedden waren zo breed. Goed de dag van onze huwelijksverjaardag hebben ze een fles cider naar de kamer gebracht en een taart. De taart was zonder te liegen een stuk taart zoals in het buffet restaurant van 3cm op 6cm. Lijkt me wat te klein voor een gezin van 4 he. En de fles cider wat was ik daarmee mits ik bij het inchecken heb gezegd dat we geen alcohol drinken. Het glaswerk in de badkamer was smerig (zie foto's) en de vloer van de kamer is in meer dan 3 weken tijd maar 2 of 3 keer met nat gedaan. De badkamer zat elke dag vol met rode mieren. Ik deed niks anders dan deze te verwijderen mits mijn kinderen schrik hadden. Ik ben naar de Guest relations geweest en ben gaan klagen. Hun antwoord was sorry we kunnen je niet helpen. Dat is allemaal standaard procedure. Ik heb meteen Adotravel gecontacteerd met de vraag of ik overplaatsing kon krijgen en deze hebben na 2 dagen al opgegeven met zoeken en de locale agente Eveline antwoorde zelfs niet meer op mijn berichten. Deze vakantie heeft me een hoop geld gekost. Boeking 22 dagen is niet niks. De bedoeling was dat we het leuk zouden hebben maar we zijn in een hel terecht gekomen. Alles wat ik aan de Guest relations vroeg draaide bij hen om geld. Voor alles moest ik betalen. Zelfs het weg brengen van die fles cider naar mensen dat we daar hadden leren kennen als verrassing. Schandalig. Wij zijn al in heel wat 5* hotels geweest zoals Rixos Premium Belek, Cornelia Diamond Belek, Delphin Imperial Lara, Maxx Royal Belek, Voyage Belek, Sueno Deluxe Belek enz... Dis ik weet waar ik het over heb. De minibar in de kamer werd verschillende malen niet aangevuld. Het eten is bijna elke dag het zelfde. Mijn kinderen wensten in de avond graag een keer aardappelpuree te eten. Wel heel de vakantie 22 dagen dus niet tegen gekomen. Enkele keren met het middag eten ja das al. Er is geen bediening aan het zwembad dus kun je je dat inbeelden hoeveel keer ik om drinken moest omwille van mijn vrouw die zwanger was, mezelf en 2 kinderen. Sorry ze maar dat was ik niet gewoon. Ruzies aan het zwembad voor handdoeken die ze leggen en weg haalden. Vieze mensen die in het zwembad vlak voor ons verscheidene malen zaten te vreten en daar werd dan allemaal niks van gezegd. Ik had eens zin in 1 energy drankje. Dat is dan 4€ zei die heel normaal. Het kinder zwembad dat meer gesloten was dan open omdat er sommige stoute kinderen in aten en kaka deden. Daar werd amper iets van gezegd he. En toen ik vroeg om een compensatie voor al het ongemak en in de plaats van de fles cider zeiden ze nee nee wij zijn heel principieel. Heb ik gemerkt. Ik ben a la carte chinees gaan reserveren en dat was betalend. 5€ per persoon en de jongste omdat ze 3 was gratis maar kreeg wel een kindermenu. Schandalig dat was gewoon een bordje gemengd voedsel uit het buffet restaurant dat al koud was. Ik moet wel eerlijk zeggen de Chinese a la carte was heerlijk en van top bediening. Heel weinig en bijna geen variatie in de buffetten en zeer eentonig. Soms duurde het een half uur vooraleer ze een leeg bord kwamen weg halen. Onderstaande foto zie je een hoop stof liggen op de vloer en dit terwijl ik net had geklaagd en de poetsdame net buiten was schandalig. Schimmel in de douche zie foto's. En vooral die rode mieren het krioelt ervan. Vuilbak in de badkamer met roestvlekken ja sorry. Mij zien ze hier allesinds nooit meer terug want ik ben wel wat meer gewend. Dit hotel is schandalig als je wat gewend bent en hygiene enz.., belangrijk zijn voor je. Het hotel is ook al zeker niet kind vriendelijk. Ze hebben 6 kleine tafeltjes voor de kids met 2 warme gerechtjes buffet schandalig. Dat staat dan in de hal he. Er passeren honderden mensen op korte tijd want het staat ter hoogte van de liften en de inkomdeur nat het restaurant. Zelfs al zou het gratis zijn dan nog ga ik hier niet meer terug. Het eten van het zogezegde poolrestaurant heb ik geen enkele keer weten veranderen. Elke dag hamburgers, nuggets wat pizza en wat frietjes en wat pasta. Geen enkele keer iets anders in 22 dagen he. Adotravel heeft ons ook in de steek gelaten. Ze waren na dag 2 al op de hoogte en hebben nooit met ons contact opgenomen. We zijn nu bijna november en ze hebben nog altijd niet gebeld om te vragen hoe het was. Wat ze eigenlijk voordien altijd deden want heb al verscheidene malen via hen geboekt. Dit was dan ook de laatste keer hoor. Ik kan jammer genoeg niks positief zeggen en dat heeft ons geraakt.
Meer lezen
Dit is echt een geweldig hotel met hele vriendelijke mensen. Heerlijk eten en geweldige animatie. Waanzinnig schoon en super. Jammer dat het een beetje afgelegen ligt maar er is wel een leuke bazaar in de buurt met leuke winkeltjes waar ze veel kleding verkopen.
Meer lezen
Antwoord van GranadaLuxuryHotels, Halkla İlişkiler Müdürü bij Granada Luxury Okurcalar
Gereageerd op 15 okt. 2018
Dear Guest, Thank you very much for your outstanding words and so much praise for us. That makes our work extremely worth full if kind of this satisfaction is reached!! We are very happy that your holiday was nice here. We hope that we can see you here again. Best regards Granada Luxury Okurcalar.
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 148 - US$ 359 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
granada luxury hotel okurcalar, granada luxury resort and spa
VOORHEEN BEKEND ALS
Granada Luxury Resort & Spa
LOCATIE
TurkijeTurkse mediterrane kustprovincie AntalyaOkurcalar
AANTAL KAMERS
600
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding