Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Duni Marina Royal Palace

Opslaan
Delen
Duni Holiday Village, Dyuni 8133 Bulgarije
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (838)
Zwembad en strand (169)
Dineren (103)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 1 van de 6 hotels in Dyuni
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op jachthaven
Gezinnen
Gesproken talen
Engels, Russisch, Bulgaars, Duits
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Wifi
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Minigolf
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Betaalde wifi
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Sauna
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Snackbar
Zwembadbar
Tennisbaan
Waterpark
Windsurfen
Darten
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Tafeltennis
Kinderclub
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Vervoer van/naar luchthaven
Autohuur
Vergaderruimtes
Spa
Hammam
Massage
Beautysalon
Opslag van bagage
Rookvrij hotel
Winkels
Parasols
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privéstrand
Open haard
Schoonmaakservice
Veilig
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
408beoordelingen74vragen en antwoorden4kamertips
Waardering van reizigers
  • 189
  • 118
  • 57
  • 22
  • 22
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Ergopeutje heeft een beoordeling geschreven jan. 2019
4 bijdragen1 nuttige stem
Ondanks de goede reviews die we gelezen hadden, vonden wij dit een enorm slecht hotel! Ten eerste: het stikt er van de wespen!! Onze dochter is vier keer gestoken geweest. Je kan er niet op het strand, niet aan het zwembad... overal wespen! Onze dochter had een panische angst en durfde niet meer buiten! Toen we een melding hiervan deden kregen we als enige antwoord dat het de fout was van de toeristen omdat die buiten eten. Het zou trouwens een beschermd natuurgebied zijn, zelfs tegen wespen mogen ze niets doen! Ook op ons balkon zag je dat daar ooit een wespennest hing en ´s avonds liepen er overal vliegende mieren. Het water in de badkamer stonk! Airco op de kamer kapot! Dan maar naar het binnenzwembad aangezien onze dochter panisch was om naar buiten te gaan, wat bleek, water ijskoud! Niet verwarmd! (Net als de buitenbaden trouwens: ijskoud!) Ook hier kregen we als antwoord dat dit normaal is en nergens verwarmd is. Wifi? Wij wouden hier voor betalen, maar kregen de opmerking dat er geen wifi meer was, want het was buiten seizoen! Personeel zeer onvriendelijk, zowel aan receptie als restaurant! ´s morgens een half uur gewacht op bestek, dan uiteindelijk maar zelf gaan halen. De liften in het hotel waren bijna constant kapot. Fijn met een buggy... het hotel is ook helemaal niet buggyvriendelijk gemaakt trouwens. Al zeker niet om naar de zwembaden te gaan! Ze doen ook geen enkele moeite om je te verstaan. Kids club? Het enige wat de begeleidster daar doet is op haar gsm spelen! Glijbanen gesloten. Om vijf voor drie wou mijn man een handdoek gaan halen... de poolboy zat er met de handdoeken naast zich. Mijn man vroeg een handdoek... hij kreeg er geen!! Zijn shift begon pas om drie!! Ik ben nog nooit zo blij geweest om thuis te gaan. Nooit meer!
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2018Reistype: Reisde met familie
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
bertrandpeeters heeft een beoordeling geschreven aug. 2017
Mechelen, België46 bijdragen12 nuttige stemmen
Met een vroegboekkorting legden we onze vakantie in het Royal Marina Duni Resort reeds in november 2016 vast. Het zeer uitgestrekt gebied met groot duinenstrand aan de Rode Zee, verschillende zwembaden, redelijk gevarieerde restaurants, wellness met sauna's en vele sport- en ontspanningsmogelijkheden maakten dat we een afwisselende vakantie hadden. Als gast van het Resort heb je toegang tot al deze faciliteiten evenals de 3 andere hotels die deel uitmaken van Duni. Eén groot voordeel: meer dan stoelen genoeg! Geen 'badhanddoekleggerij' nodig, hoewel er velen zich tóch aan wagen. De kids vinden het een speelparadijs met het 'waterpirateneiland' en de verschillende waterglijbanen. Willen de ouders wat rust dan is er uiteraard de Mini Club. De jeugd vindt zijn gading bij het dynamische animatieteam en kan zich 's avonds uitleven in de discotheek en de voorafgaande mooie spektakels en shows. Voor de WiFi moet je dan weer zwaar bijbetalen om overal netwerk te hebben, €40,00 voor 10 dagen, want dit is slechts in één ruimte gratis: niet meer van deze tijd en onaanvaardbaar in 2017. Helaas hetzelfde verhaal voor de huur van de safe ( betalend). In de voorgaande recensies lazen we regelmatig over de gebrekkige kennis van de Engelse taal van het personeel evenals de onvriendelijkheid. Dit viel echter zeer goed mee, behalve de 'dog' aan de receptie: je zou bijna schrik hebben om haar iets te vragen. Ja, het is een Russisch, Bulgaarse aangelegenheid ( 70% van de hotelgasten) met vestimentaire ongelooflijke foute keuzes en uiteraard de bordjes vol! De kamer! Hier ontbrak er zonsverduistering aan de verschillende ramen en bevond zich een containerparkje van het hotel naast onze kamer ( #8462). Elke morgen kwam een vuilniswagen het afval ophalen ( zie foto). Niet bevordelijk als je een beetje wil uitslapen. Het leek alsof we waren gestraft voor onze vroegboekkorting... Hallo, TUI Belgium? Als wij bijbetalen voor zeezicht wil ik geen zijdelings zicht op de Rode Zee maar frontaal. Al deze opmerkingen zorgden ervoor dat de comfortabele, goed onderhouden en ruime kamer toch maar net een voldoende krijgt. De meeste van onze verwachtingen werden ingelost dus is het hotel, zeker qua prijs-kwaliteitsverhouding, een aanrader.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Daisy L heeft een beoordeling geschreven aug. 2017
Melle, België18 bijdragen3 nuttige stemmen
Wij zijn over het algemeen zeer tevreden over het hotel, wij verbleven in de Royal Palace. Deze heeft (voor ons dan) de beste accommodaties van het volledige resort. Zowel het eten als de bediening waren veel beter bij ons dan bij de omringende hotels die bij hetzelfde resort horen. Voor het eten is er voldoende afwisseling, we hebben genoeg gegeten en gedronken. Een werkpuntje voor de mensen in het restaurant is de taalbarrière, engels was niet voor iedereen die daar werkte even evident waardoor ze soms toch ietwat bot over kwamen. Wij bezochten ook het italiaans à la carte-restaurant, dit was zeer lekker maar hier alweer dezelfde opmerking over de vriendelijkheid. Wij hadden zeer graag buiten gegeten (waarvoor er nog plaats was) maar dit kon niet omdat het niet zo voorzien was, wij hebben zelfs voorgesteld om de tafel zelf te dekken maar dit kon helaas ook niet. Voldoende zwembaden en animatie, enkel jammer dat het voor de glijbanen en kinderdorp wel ver wandelen was vanuit ons hotel. Dit vooral omdat wij 's middags graag in ons hotel aten. De kamer was elke dag echt proper, ons kamermeisje was het vriendelijkste meisje ooit! De bedden en kussens waren echt van goede kwaliteit, wij zijn hier echt tot rust kunnen komen. Wij hadden een topvakantie in dit hotel, jammer dat all-in hier niet echt all-in is. 60€voor het huren van een kluis voor 12 dagen, betalende popcorn aan het amfitheater, lekkerste cocktails van het hele hotel in de Skybar ook betalend. De niet-betalende cocktails waren niet lekker en smaakten allemaal beetje hetzelfde. Misschien gaan we ooit wel terug...
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Tomatous heeft een beoordeling geschreven jul. 2017
4 bijdragen3 nuttige stemmen
Groot en proper complex, kan echter wel een update gebruiken, eten eentonig, Vriendelijkheid van personeel laat te wensen over, zeker aan het onthaal(bij aankomst afgesnauwd, vandaar de titel) Kortom, geen 5 sterren waardig
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
devoldere heeft een beoordeling geschreven aug. 2016
West-Vlaanderen, België56 bijdragen78 nuttige stemmen
Eind juli waren we in marina royal. Het is een mooi hotel, alles is er proper en net Aan de receptie is hun engels wel beperkt en zijn ze niet erg vriendelijk. Maar in het algemeen is het personeel niet erg vriendelijk, wat we ondervonden bij alle bulgaren. De kamer was mooi en groot wel jammer dat de derde persoon op een zetelbad sliep wat nog al piepte en kraakte. Het eten is ook heel lekker en gevarieerd, wel niet te laat aanschuiven s avonds want sommige dingen worden nie meer aangevuld. Zo was er op een avond een speciaal aperitief maar dat was enkel het eerste half uur!! Ook met zalm en chocolade mousse en zo kwam dit wel voor, dus raad ik aan niet te laat te gaan diner Aan het ewembad is er altijd wel een stoel vrij, Het is wel heel uitgestrekt en ga je naar de glijbanen zou ik zeggen verblijf daar dan de hele dag want om efkes weg en weer te lopen is het toch niet echt aan te raden. En als royal gast mag je toch in al de hotels en accomaties van het hele resort eten en drinken Wij zijn ook enkele keren s avonds op het terras van marina beach gaan zitten daar vonden wij het gezelliger, en het enige verschil is dat je daar niet bediend wordt maar je aan de bar zelf je bestelling gaat halen Het is echt een aanraden dit hotel, wel is er niks buiten in de onmiddelijke omgeving te doen. Wij hebben drie dagen een auto,gehuurd om.wat van de omgeving te bekijken
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2016
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met familie
Kamertip: Kamer met Zeezicht
Bekijk meer kamertips
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 141 - US$ 272 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
duni marina royal palace hotel dyuni, duni marina royal palace dyuni
LOCATIE
BulgarijeBurgasDyuni
AANTAL KAMERS
311
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Duni Marina Royal Palace
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Duni Marina Royal Palace?
Attracties in de buurt zijn Southern Walls of Sozopol (5,8 mijl), Sozopol Old Town (5,7 mijl) en Kavatsite Beach (5,6 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Duni Marina Royal Palace?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, ontbijt en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Duni Marina Royal Palace?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Duni Marina Royal Palace?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Duni Marina Royal Palace?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Duni Marina Royal Palace?
Restaurants met een gunstige locatie zijn The White Dolphin, La Veranda en Mehana Sozopol.
Zijn er sportvoorzieningen bij Duni Marina Royal Palace?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Heeft Duni Marina Royal Palace een luchthavenshuttle?
Ja, Duni Marina Royal Palace heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Ligt Duni Marina Royal Palace in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,7 mijl vanaf het centrum van Dyuni.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Duni Marina Royal Palace?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Duni Marina Royal Palace?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits, russisch en bulgaars.