Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Cabo de Gata

Reiziger (349)
Zwembad en strand (25)
Reiziger (349)
Zwembad en strand (25)
Kamer en suite (25)
{"containerAttributes":null,"scriptFlags":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}}}
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Restaurant
Bar/lounge
Buitenzwembad
Vergaderkamers
Ontbijt beschikbaar
Voorzieningen van de kamer
Suites
Airconditioning
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Uitzicht op zee
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
39Aanbevolen auto mee te nemen
Cijfer: 39 van 100
29restaurantsbinnen 0,5 km
2attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen (397)
Beoordelingen filteren
4 resultaten
Waardering van reizigers
1
2
1
0
0
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1
2
1
0
0
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 12 oktober 2018

We zijn net terug van een reis van 11 nachten naar dit hotel. Geen klachten echt - slechts een paar probleempjes. Dit is niet echt een vakantieoord als zodanig - er is hier echt niets te doen, dus het is een perfecte plek om te...ontspannen. Eten, kamer etc. geen problemen - het zwembad is prachtig. Spaanse gezinnen kwamen aan voor een weekend toen wij er waren en toen kwamen er 4 coaches vol met Spaanse OAP's voor een paar dagen. De laatste gaf de plaats echt een sfeer. Het hotel is eigenlijk de verkeerde kant op gebouwd, dus het is moeilijk in het donker om uit te vinden waar je bent wanneer je voor het eerst aankomt - we eindigden in het hotel naast de deur om mee te beginnen. We boekten met Jet 2 vakanties die de foto's en beschrijvingen van een ander hotel in het resort onder deze hotels naam hebben geplaatst die aan de verwarring toegevoegd. Zeer leuke vakantie toch - ik vroeg om een ​​rustige kamer en kreeg een uitzicht op de gouden golfbaan die leuk was.Meer

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 1 oktober 2018 via mobiele applicatie

We zijn net terug van een verblijf van 11 nachten op basis van halfpension. Hotel heerlijk erg vriendelijk Hoewel het personeel weinig Engels sprak. Restaurant obers fantastisch dus professioneel en vriendelijk eten erg goed. Zwembaden geweldig en hotel niet te druk. Slechts een paar minpunten....de ingang is aan de achterkant van het hotel dat je overal heen moet lopen, maar je kunt er niet anders uit komen. Moeilijk als je een slechte mobiliteit hebt. Het weekend vulde het hotel zich vol met Spanjaarden die twee nachten verbleven. Ze waren respectloos tegenover de mensen in het hotel waar de kinderen zich slecht gedroegen en de ouders onbeschoft waren en je gewoon uit de weg duwden om te komen waar ze wilden zijn. Het was absoluut walgelijk. Een paar families plaatsten alle kinderen bij een echtpaar en gingen toen samen zitten bij het andere restaurant. De kinderen waren erg slecht en het was verontrustend en het hotel heeft het toegestaan. Ze vertrokken en het werd weer vredig. Als ze dat niet hadden gedaan, zouden we weggaan. Er is niets te doen als u het hotel verlaatMeer

Datum van verblijf: september 2018
Antwoord van Senator-Hotels, Gerente bij Hotel Cabo de GataGereageerd op 9 oktober 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 10 juli 2017

Dit hotel is geweldig! Het personeel was zo behulpzaam en vriendelijk. De gasten waren voornamelijk Spaanse geweldig leuk! Iedereen maakte een poging om te communiceren het gaf me een kans om te oefenen mijn zeer elementaire Spaanse ha! De kamers waren zeer schoon comfortabel, het...eten was geweldig veel variatie elke avond was er een vis of vlees optie gekookt voor u aanraden de aubergine steak en zalm. Er waren veel andere opties te kiezen ook gratis drankjes wijn en pils zoveel als je wilt met diner. Ontbijt ook goed weer veel keuze, gebakken eieren en omeletten gekookt voor u veel fruit, vleeswaren, brood, gebak, spek, worst etc gratis thee, koffie sap en water. Het entertainment was ook leuk we vonden vooral de kaarslicht processie naar het strand op SaintJeans nacht meedoet met alle Spanjaarden feesten op het strand geweldig leuk. De kustlijn was geweldig we hadden een auto voor twee weken en vond de bezienswaardigheden vooral alle geweldige stranden. In Retemar zelf de stranden waren goed. Wij raden El Patio op het strand de paella was heerlijk en zaterdagavond ze hebben geweldige bands, personeel vriendelijk en behulpzaam. We reisden in juni was het erg warm. Eerste bezoek aan dit deel van Spanje en dit hotel aanraden ze allebei sterk.Meer

Datum van verblijf: juni 2017
Antwoord van P-Stor, Gerente bij Hotel Cabo de GataGereageerd op 8 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 22 juni 2017

Boekten dit hotel holiday met monarch, die in die tijd niet toegevoegd foto's. Googlede hotel en kwam met het Barcelo Caba de Gata . Een week later monarch foto's toegevoegd en we beseften dat we kijken naar een ander hotel. Vervolgens hebben We onderzocht de...Hotel Cabo de Gata en vond niet zo goede recensies. We besloten dat we zouden doorgaan met de vakantie als als het zo slecht was als we hadden gelezen we zouden vragen om te verhuizen naar een ander hotel. We hadden een totaal andere ervaring met wat we verwacht hadden. Het hotel was een beetje gedateerd en voornamelijk Spaanse gasten . Maar we vonden het vlekkeloos schoon overal in het hotel. Het zwembad was geweldig. Goed animatieteam en tal van strandwachten. Personeel was zeer vriendelijk en gedienstig . Had een paar problemen met de taalbarrière , maar hey wij vonden het leuk googlen spaanse woorden. We boekten halfpension plus , wat betekende dat we hadden ontbijt , die was erg goed, en avondmaaltijd, die we konden zoveel drinken als wijn, bier, frisdranken en water. Was niet a la carte , maar had een zeer gevarieerde keuze en we waren nooit honger. Zou zeker terugkeren.Meer

Datum van verblijf: juni 2017
Antwoord van P-Stor, Gerente bij Hotel Cabo de GataGereageerd op 8 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Cabo de Gata.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 46 - US$ 1.421 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
SpanjeAndalusiëProvince of AlmeriaRetamar
AANTAL KAMERS
212
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding