Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Akka Antedon Hotel

Nr. 1 van 62 hotels in Beldibi
Certificaat van uitmuntendheid
Website van het hotel
Beldibi 1 Kemer, Beldibi, Kemer 7985, Turkije (Voorheen Antedon Deluxe Hotel)
Speciale Aanbieding
Pakketaanbieding
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Professionele foto's
Akka Antedon Hotel
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

816 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 521
  • 194
  • 66
  • 20
  • 15
Bekijk beoordelingen van
396
141
31
74
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4,5 van 5 sterren
  • Kamers
    4,5 van 5 sterren
  • Service
    4,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (5)
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Pools
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Servisch
  • Eerst Turks
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Vlagtwedde, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
1 van 5 sterren Beoordeeld op 14 september 2015

Van 7-14 september verbleven we in Akka Antedon Hotel in Bel Dibi. Bij aankomst werden we bij de receptie in het russisch aangesproken, dit gebeurde de gehele week bij zowel receptie, bediening restaurant/poolbar en animatieteam. Na het inchecken waarbij de receptionist in moeilijk engels ons te woord stond een bagagejongen die meeging naar de kamer. Deurpas werkte niet en hij vliegensvlug nieuwe passen gehaald die volgens hem ook niet goed werkten wegens "low battery(????)" en nam ze vervolgens mee en kwam niet meer terug. Bij receptie probleem uitgelegd en maar met handen en voeten aangegeven dat de bagagejongen de passen had. We kregen nieuwe. Animatieteam spreekt je in eerste instantie elke dag in het russisch en als je onbegrijpelijk je schouders optrekt proberen ze in handen en voeten engels duidelijk te maken dat je mee moet doen....en als je dat niet doet spreken ze weer russisch tegen je (???) Bij de poolbar werkt een manager die de gehele dag door restaurant of poolbar loopt met een mobieltje in de hand of tegen het oor (als personeel naar hem toekomt) alsof meneer bezig is...verder zie je hem niets doen. Bediening wat een gebruikte servet in de eetzaal liet vallen krijgt een sneer nadat ze zelf 6x met 6 verschillende personen over de servet gelopen zijn. Het eten is russisch georienteerd, terwijl wij turks verwachten...oh...turks eten, dat kan in Savran restaurant tegen betaling van 5 euro pp, terwijl we all inclusive ++ hebben (?????) Maar maakt niet uit, kwaliteit blijft het zelfde, slecht. Koud/lauw en zoals gezegd russisch eten. Schoonmaak kamer liet te wensen over, schimmel in een plastic douchegordijn (wat??? plastic douchegordijn in 5 sterren hotel?) schimmel in voegen, water- en kalkvlekken op kraan en wastafelblad, weer in spiegel boven wasbak en met opzet tandpastavlek op spiegel gemaakt die na 3 dagen weggepoetst was. Tot zover het hotel, de Russische gasten zijn onbeschoft, borden vol met eten meenemen van buffet en vervolgens borden vol met eten laten staan. Ben je iets op je bord aan het leggen dan krijg je of een por in je rug dat je moet opschieten of ze gaan onder je handen en bord door en scheppen ook op. Ladingen buggy's en krijsende kinderen in de eetzaal, ontbijt-dinerterras idem. Wil je uit de lift dan staan ze er al in voordat je eruit bent en dan verbolgen dat je probeert eruit te gaan en langs hen moet. In de winkels in het hotel nergens prijzen, je moet als je een prijs te horen krijgt afdingen. Voor het hotel zijn allemaal winkels waar als je erlangs loopt niet de kans krijgt iets te bekijken want je wordt letterlijk naar binnengesleurt en dat bij elke winkel. Taxi of bus naar Kemer of Antalya, komt of komt niet. Ook hier onderhandelen over de prijs... Er is ook lief personeel die je groet of iets voor je wil doen, maar daartegenover staat het meerendeel wat onvriendelijk en bedrukt in het hotel loopt. Wij hadden kamer 1234, 24 uur per dag buiten lawaai van de aircoinstallatie

  • Verbleef September 2015, bezocht met een partner
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Frits K
Peer, België
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 16 augustus 2015

Dit hotel heeft alles wat je wilt, ultra all in heeft dan ook alles, eten en drinken al volente. Het drinken staat in koelkasten aan het zwembad je hoeft het er maar uit te nemen. Eten is zeer gevarieerd ! Van pasta tot rijst tot Turks alles is er voor iedereen wat wils. Zeer vriendelijk personeel, spreken wel wat moeilijk Engels maar het is verstaanbaar. Er zijn veel Russen in het hotel, wij hebben ons er niet aan gestoord. Activiteiten genoeg, 's avonds altijd een show en daarna live muziek aan de bar. Aan het zwembad veel plaats om te liggen, handdoeken leggen wordt gedaan maar is eigenlijk niet nodig, mooi en onderhouden zwembad. Veel natuur. Kinderen zijn niet echt storend het is zo een groot zwembad. Heel mooi strand, veel ligplaats. Snacks hebben we bijna niet genuttigd omdat we altijd genoeg hadden gegeten. Heel groot hotel dus het restaurant zit wel altijd goed vol, wij gingen altijd rond 20u00-20u30 eten dan was de grote drukte voorbij! Echt een super hotel, voor herhaling vatbaar! Ook zeer leuke winkels als je buiten komt aan het hotel, een hele lange straat, ze zijn wel wat vervelend (maar dat is overal) maar we hebben wel leuke dingen gekocht.

  • Verbleef Augustus 2015, bezocht met vrienden
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Anne L
Bree, België
1 beoordeling
4 van 5 sterren Beoordeeld op 16 augustus 2015

Zeer vriendelijk personeel, lekker en gevarieerd eten en een uitstekend animatieteam. We hebben hier met de kinderen tien dagen heerlijk kunnen relaxen zonder ons ooit te moeten vervelen. De all-inclusive formule is hier dik in orde. In tegenstelling tot andere hotels is hier wel degelijk alles inbegrepen. De hele dag door word je verwend met lekker eten en snacks. Het eten is uitstekend en er is voldoende keus zodat zelf de meest kieskeurige kinderen toch wel aan hun trekken komen. Tijdens ons verblijf waren de gasten voor 95% uit Rusland afkomstig, maar op zich was dat niet vervelend. De talenkennis van het personeel is hier wel wat op afgestemd zodat het niet altijd evident is om te communiceren. Slechts een handvol mensen spreekt voldoende Engels om zich verstaanbaar te maken. De kamers zijn voldoende groot en proper. Alleen de huishouding kan wat beter. Meermaals bleken na het bezoek van de huishoudster lakens of kussen te kort te zijn maar dat werd telkens rechtgezet. Wel vervelend om het steeds te moeten gaan melden. Hoewel er overal gratis wifi beschikbaar is moet je dat toch met een korrel zout nemen hoor. Een foto op Facebook zetten neemt een groot stuk van de voormiddag in beslag. Bijkomende activiteiten aan het hotel (parasailing, duiken, ...) is in handen van externe partners. Deze bijkomende activiteiten zijn helaas belachelijk duur waardoor we er maar voor gepast hebben. Georganiseerde uitstapjes (aquarium, ruïnes, ...) regel je beter zelf met een taxichauffeur voor het hotel. Dan krijg je hetzelfde voor niet de helft van het geld.

  • Verbleef Juli 2015, bezocht met familie
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank JoMe75
Eeklo, België
1 beoordeling
5 van 5 sterren Beoordeeld op 6 juli 2015

Als fervente Turkijeliefhebbers waren we in de periode 2006-2007 reeds 4 maal te gast in dit hotel.We vonden dit toen reeds een tophotel. De voorbije 7 jaar kozen we echter telkens voor hotels van andere ketens , meestal in ultra all-inclusive formule.Elk gekozen hotel had wel pro en contra punten, maar tevreden waren we altijd.Het was dan ook met hoge verwachtingen (wegens de supergoeie herinneringen), maar toch ook met een beetje schrik (hoe is het hotel geevolueerd ?),dat we dit voorjaar terug naar Akka Antedon trokken. Nu , de schrik had echt niet gehoeven, het was er fantastisch. Bij aankomst oogt de hotellobby nog steeds overweldigend, en de Turkse 'champagne' staat er uitnodigend op de dorstige reiziger te wachten. Vriendelijk onthaal aan de receptie. We voelden er ons direkt weer thuis. Het domein van het hotel is erg groot, is zeer groen en is echt prachtig. De kamers zijn niet supermodern maar ruim, netjes en al het nodige is aanwezig (zelfs pantoffeltjes, badjassen ... ) koffie & theefaciliteiten, dagelijks aangevulde minibar, dagelijks verse handdoeken .... Het eten is er fantastisch. In het hoofdrestaurant 3x per dag een ruim kaasbuffet, gerookte zalm, grote variatie vis & vlees zowel koud & warm. Elke avond showcooking buiten. Voor de allerkleinsten is er zelfs een apart kinderrestaurant. De all-in formule is zeer uitgebreid,Eten kan je op verschillende plaatsen op het domein, ijsjes & diverse frisdranken neem je gewoon uit de constant aangevulde frigos die zich op het domein bevinden. Een leuke poolbar en schitterende seabar (Bijna allemaal grote Europese merkdranken, ettelijke soorten klassewhiskys, gins, cognacs, campari ..... teveel om op te noemen ..en op te drinken !! Het personeel is erg vriendelijk, (speciale vermelding voor Hakan Kas, verantwoordelijke voor de bars & eetzaal & de lobbybarman)en de meesten verstaan toch wat basis Engels.Ondanks dat het een groot hotel is heb je zelden het gevoel dat het er te druk is en zijn er veel plekjes waar je, indien nodig, de rust kan opzoeken. De zwembaden zijn prachtig, aan het strand heb je verschillende faciliteiten (tentjes, speciale ligstoelen) en op het ponton is het heerlijk toeven. Animatieteam is leuk niet opdringerig en de professionele shows zijn meestal wel de moeite (Braziliaanse avond is een must!!) Specialiteitenrestaurants zijn goed maar betalend (5 euro)De topper hier is 'Pacharestaurant' echt een meerwaarde. Guestrelations staan altijd voor je klaar en proberen evt. problemen zo snel mogelijk op te lossen. Buiten op straat een ruim aanbod van de gekende shops, voor wie daar is in geinteresseerd. Ja , Is alles dan positief aan dit hotel? Vitters zullen altijd wel iets vinden, maar je kan niet naast het feit kijken dat wij gedurende ons verblijf daar de enige Belgen waren,en op een verdwaalde Nederlander & Duitser of Engelsman waren het allemaal toeristen uit het Oostblok ( Oekraine,Rusland ...., ) De animatieteams voor klein & groot zijn volledig Oosteuropees. Wij stoorden er ons echter niet aan , de meesten waren heel gemanierd zelfs, en we hebben er een supervakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar. Na meer dan 20 hotelervaringen in Turkije is dit hotel prijs/kwaliteit voor ons een absolute topper.

  • Verbleef Juni 2015, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
Meer 

Nuttig?
Bedank Jan V
Oosterhout, Nederland
Niveau bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 9 juni 2015

Een prachtig hotel, super locatie aan het strand in een park; echt klantvriendelijk, super gastvrij, kindvriendelijk, ruime en schone kamers, alles goed onderhouden en bovendien heerlijk eten en drinken. Mooie live shows, animatie, ruim voldoende ligstoelen en parasols, mooie pier, live-music. Gewoon een echte vakantie!

  • Verbleef Mei 2015, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service

Nuttig?
1 Bedank Wim01
Den Haag, Nederland
Niveau bijdrager
6 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 24 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 18 mei 2015

Al in September geboekt op basis van beoordelingen en prijs/kwaliteit. Wij boekten via FTI 9 nachten voor 780 euro(2 volwassen en 2 kinderen 5 en 8 jaar), door verandering van vluchten hebben wij nog 1 nacht voor 100 euro direct via hotel bijgeboekt. Tatiana(guest relations) heeft dit prima geregeld en overige informatie voorziening vooraf prima doorgegeven. Wij zijn net terug van 1,5 week Akka antedon. Na eerst 2 nachten in Barut Kemer te zijn geweest zijn we met de taxi naar Akka antedon gereden, bij de slagboom mochten we niet doorrijden en moest ik via de mobiele telefoon van degene die aan de slagboom stond doorgeven aan de receptie dat we een reservering hadden, daarna mochten we doorrijden(nog nooit meegemaakt?), bij aankomst geen bellboy te vinden terwijl ze dus wisten dat we er aan kwamen, zelf dus met de koffers sjouwen. Bij de receptie aangesproken door iemand van guest relations dat we een incheck formulier moesten invullen, na aangeven dat we dat al online gedaan hadden moesten we het toch nog invullen??? Het russisch receptie personeel was overigens netjes maar lachen was ze vreemd erg automatisch allemaal weinig gevoel en enthousiasme. Het turks receptie personeel was overigens wel erg goed en gemeend vriendelijk. We kregen een duplex kamer op de 4e verdieping met uitzicht op een blinde muur, niet er leuk. In de avond bleek de generator achter de muur in de kamer ook nog is een herrie te maken van een vliegtuig. Kamer na 2 dagen omgeruild voor een veel grotere en mooiere duplex kamer met prachtig uitzicht op de bergen en geen lawaai. Ons eerste drankje deden we beter gezegd probeerde we te doen in de lobby bar maar dat bleek onmogelijk omdat de vreselijk angry kijkende serveerster ons gewoon voorbij liep(dit is meerdere keren voorgekomen deze dame kunnen ze beter lozen), we kregen zelfs het idee dat het hotel de gasten veel liever buiten dan binnen heeft en daarom hiervoor gekozen heeft?? Na 3 dagen vloog de ommelet mijn vrouw ook nog om de oren toen een boze kok besloot voor al gasten uit ze dak te gaan tegen ze collega. Geklaagd en direct is de chefkok en iemand van guest relation bij ons gekomen voor excuses en vonden we een fruitmand als troost in onze kamer. Als we na 3 dagen een beoordeling hadden moeten schrijven had dit zeker een onvoldoende geweest voor dit hotel. Gelukkig voor ons en voor Akka antedon is vanaf dag 3 alles alleen maar beter geworden. Akka Antedon is een geweldig mooi resort, bezetting was circa 50% ongeveer 700 man, circa 25% minder dan gebruikelijk door de gedaalde roebel. Prachtig zwembad, met als grote bonus een verwarm kinderbad zeer goed begin Mei voor de kids. Prachtige Spa met mooi zwembad, whirpool, sauna's, stoombad etc, prachtig park met mooi strand, pier, goede bedjes bij strand en zwembad, zeer goede mini club met prettig personeel wordt heel veel georganiseerd en ondanks dat er geen Nederlandstalig sprekend personeel was, bleek dit geen enkel probleem kinderen vonden het er super. All inclusive was ONGEKEND goed voor de prijs, Alle A merk dranken, IJsjes Cornetto's,magnums etc, altijd chips en nootjes bij alle bars. Zeer vriendelijk personeel bij vooral de beach bar met uitstekende service, heerlijke coctails en prachtig uitzicht op het park. Snackbar, goed maar soms uitgedroogde kip als je te laat kwam. Verder prima eten. Dan komen we op het belangrijkste naast de enorm goede All in dranken, het eten. Werkelijk fantastisch zeker gezien de prijs/kwaliteit. Elke avond bbq, lamsvlees, vis, vele heerlijke turkse gerechten, inclusief elke dag baklava, aardbeien en lekkere! werkelijk Fantastisch! Ontbijt net zo goed nog nooit zo veel gegeten in een hotel(Wij zijn 51 keer in Turkije geweest ook echt deluxe resorts als Ela Quality en Barut Lara)maar het eten vonden wij hier beter ondanks dat dit hotel veel minder kost. A la carte restaurant niet eens gedaan. De ingehuurde shows in de avond waren van een zeer hoog nivo, vooral Mother Africa was amazing(kon niet begrijpen dat er van de 700 gasten maar 150 de show zaten te kijken). De 2 shows die door het eigen animatie team in elkaar waren gezet, waren echter van een dramatisch slecht nivo, nog nooit zo slecht gezien(Water spugen naar elkaar.....echt drama) overslaan dus. Het animatie team zelf was voor 50% goed en voor 50% slecht. De pier party werd heel veel werk ingezet en was zeker de moeite waard!. De kamer van ons na de omruil was giga groot, 2 verdiepingen met 2 balkons. Goed werkende TV's, mooie badkamers(Geen goede shampoo!), schoonmaak was goed, helaas 1 vlek op de muur bleef er onze hele vakantie zitten...beetje jammer). Airco boven was prima, beneden echter zwak zoals op meer plekken in het hotel. Bedden prima, wel toppers gevraagd voor de slaapbanken. Wij vonden de schoonmaak van het hotel terrein niet voldoende. De bakken bij het kinderzwembad bleven veel te lang vol met luiers etc. Hierdoor stank en zicht overlast. Beter dichte bakken neerzetten en deze vaker legen. Eten wat over de vloer viel werd niet goed schoongemaakt, waardoor mieren en ander ongedierte zich op de resten watermeloen storten. Tevens plakkerige vloer bij de zwembad bar. Alles bij elkaar is Akka Antedon ons prima bevallen zeker gezien de Prijs-Kwaliteit die wij hebben betaald. Er zijn zeker verbeter punten, vooral de lobby bar en sommige van het receptie personeel zijn niet de vrolijkste, echter gezien de vele andere positieve punten is Akka Antedon zeker een aanrader en hebben wij na de eerste dagen een fijne vakantie gehad. Speciale groet naar het beach bar personeel en de chef kok en sous chef, zeer aardige mensen die het warmte gevoel wat wij bij sommige misten wel hadden! Tevens een pluim voor de pannenkoekjes vrouwtjes wat een lieve en hardwerkende dame's!

  • Verbleef Mei 2015, bezocht met familie
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Stapper30
Oosterhout, Nederland
Niveau bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 30 mei 2014

Een geweldig hotel met ontzettend klantvriendelijk management en personeel, zeer mooie ligging, aan het strand, groot zwembad, voor de kinderen een super mini club, mooie shows, live music, eten overweldigend, zalige a la carte restaurants, een half urtje et de Dolmus naar Antalya en Kemer, gelegen aan lange winkelstraat, inrichting geweldig Ottomaans met heel mooie grite ruime hal etc, etc.

  • Verbleef Mei 2014, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service

Nuttig?
1 Bedank Wim01
Amsterdam, Nederland
Niveau bijdrager
36 beoordelingen
18 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 17 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 24 mei 2014

Wij zijn in september 2013 in dit hotel geweest. Schitterende entree, mooie lobby. Wij hadden kamers met zeezicht geboekt. Prachtige ruime kamers met een heerlijk comfortabel hemelbed. Heel schoon en verzorgd. Mooie badkamer met douche en bad. Uitzicht op zee en het ongelofelijke grote zwembad en de zeer verzorgde tuin. Het eten was prima verzorgd. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Fijne hamam, prima scrub en heerlijke massage. Animatieteam leuke mensen die graag de gasten willen vermaken. Strand schoon, mooie pier met ligbedden. Zandstrand met verl steentjes en in de branding nog veel meer steentjes. Waterschoenen geen overbodige luxe. Buiten het hotel is niet zoveel te doen. Doorgaande weg met veel winkeltjes die hetzelfde verkopen. Kortom, een heerlijk hotel waar wij graag naar terug willen gaan!

  • Verbleef September 2013, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Areke B

1.169 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (740)
Bekeken
Dineren (73)
Bekeken
Zakencentrum/functionele kamers (9)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (200)
Bekeken
Badkamer (5)
Bekeken
Zwembad/strand (124)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (37)
Bekeken
Kamer/suite (57)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (20)
Bekeken
9:29
Video's (1)
Bekeken
Overige (214)

TripAdvisor-foto’s: Professionele foto's in opdracht van TripAdvisor

Bekeken
Alle TripAdvisor-foto’s (287)
Bekeken
Voorzieningen (55)
Bekeken
Strand (30)
Bekeken
Binnenzwembad (8)
Bekeken
Zwembad (27)
Bekeken
Restaurants en bars (42)
Bekeken
Standard-kamer (34)
Bekeken
Superior-kamer (30)
Bekeken
Het hotel (61)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (142)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (4)
Bekeken
Kamer/suite (14)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (3)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (5)
Bekeken
Zwembad/strand (6)
Bekeken
Dineren (5)
Bekeken
Overige (105)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Beldibi in overweging
op 2.1 km afstand
Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa
op 17.4 km afstand
Akka Alinda Hotel
Akka Alinda Hotel
nr. 9 van 285 in Kemer
4.5 van 5 sterren 661 beoordelingen
op 0.8 km afstand
SENTIDO Sultan Beldibi
SENTIDO Sultan Beldibi
nr. 5 van 62 in Beldibi
4.0 van 5 sterren 890 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 16.8 km afstand
Maxx Royal Kemer Resort
op 24.7 km afstand
Rixos Premium Tekirova
Rixos Premium Tekirova
nr. 4 van 22 in Tekirova
4.5 van 5 sterren 895 beoordelingen
op 13.4 km afstand
Barut Kemer
Barut Kemer
nr. 1 van 285 in Kemer
4.5 van 5 sterren 1.380 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf