Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Island Beach Resort

Reiziger (367)
360
Panorama’s (18)
Kamer en suite (191)

Over

Nr. 16 van de 19 hotels in Corfu
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Bar/lounge
Restaurant
Zwembadbar
Strand
Nachtclub/dj
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privébalkon
Koelkast
Haardroger
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Budget
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Italiaans En nog 1

Locatie

Volledige weergave
45Aanbevolen auto mee te nemen
Cijfer: 45 van 100
22restaurantsbinnen 1 km
6attractiesbinnen 1 km
541beoordelingen
37vragen en antwoorden
1kamertip
Waardering van reizigers
  • 119
  • 91
  • 69
  • 53
  • 211
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Ten eerste had de kamer die ik kreeg een geweldig uitzicht. Vriendelijk behulpzaam personeel maar.... er loopt daar een meneertje (baas 64 jaar) rond die denkt vrouwen te kunnen inpakken met z'n mooie praatjes en dan uit is op meer. Wordt hij afgewezen dan wordt hij erg opdringerig bij het stalken/handtastelijke af. Dus vrouwen...als je er voor je rust komt (dus niet uit bent op sex) moet je daar voorlopig niet wezen. Klacht ingediend bij het reisbureau (vakantiediscounter) en hoop dat hij hierop aangesproken wordt want ik heb hierdoor geen leuke vakantie gehad.
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We zijn aangekomen bij het hotel na een zeer snelle transfer die we tevreden over waren. Maar vanaf dat punt ging alles bergafwaarts. Onze kamer was beschadigd door eerdere gasten die begrijpelijkerwijs niet de schuld van het hotel is en we waren ook erg begripvol. We moesten wachten voor een uur en een half voor onze kamer. Na een reis van meer dan 10 uur waren we allemaal uitgeput en we moesten nog wachten bij het zwembad. We kregen uiteindelijk onze kamer en waren zwaar teleurgesteld toen we binnenliepen omdat de kamer niet goed was schoongemaakt en er was overal urine op onze wc-bril en geen wc-papier. We moesten ook elke keer smeken om wc-roll, omdat ze duidelijk niet weten hoe ze het moeten bewaren. Het rook ook naar cement en verf omdat ze de schade van de vorige gast moesten verhelpen. Om het af te maken miste mijn bed een been en moest ik wachten tot de onderhoudspersoon naar huis kon gaan om er een te krijgen om hem te vervangen en zelfs dan voelde het bed onstabiel aan. Ook, met betrekking tot schoonmaak was dit nooit goed gedaan en toen ze deed het deed ze onze kamer ramen en deuren open. Muggen vormen een groot probleem in het gebied, wat betekende dat we gedwongen waren producten te kopen om hen te doden. We merkten dat een van de grijze hoezen een droge vlek had, dus we gingen gewoon naar een van de dames klagen (ze was een oudere dame die leek dat ze de leiding had over het bamboe-gebouw) die zichzelf een " manager "waarvan we later ontdekten dat ze dat absoluut niet was. De dame was extreem onbeleefd en argumentatief en ze beschuldigde ons van de vlek toen we er nog maar net waren. We vroegen letterlijk om haar om de dekking te veranderen. We klaagden niet eens, maar ze zei dat de hoezen pas bij de volgende aankomsten konden worden veranderd en dat er blijkbaar geen extra hoesjes waren. We vonden dit duidelijk walgelijk en op het woord walgelijk leek ze boos te worden en toen zeiden we gewoon tegen haar dat ze naar boven moest gaan om zelf de hoes te controleren en toen ze de hoes zag besefte ze dat ze fout was, ze zei geen woord en magisch haalde een deksel tevoorschijn en veranderde het. Deze hele confrontatie had voorkomen kunnen worden als ze net de dekking had veranderd. Toen we naar de receptie gingen klagen leek de dame afluisteren en begon ruzie met de receptioniste ze letterlijk haar schuld niet kon toegeven. De communicatie tussen het personeel was ontzettende het letterlijk leek alsof geen van de medewerkers wist wat ze deden. Ze hebben een serieuze behoefte aan organisatie. Onze vlucht was 's avonds en we wilden het beste uit de dag halen, dus vroegen we de receptie om onze kamer te houden tot 18.00 uur, waarop zowel Kira en Magda bevestigden dat we in de kamer zouden kunnen blijven, maar de volgende ochtend als de schoonmaker naar onze kamer kwam en ons in feite dwong om weg te gaan omdat er een nieuwe aankomst aankwam en in gedachten moest houden dat de check-out tijd om 12 uur is maar ze kwam anderhalf uur eerder om ons in wezen uit te schoppen. Het is zo teleurstellend dat we het moesten uitvinden van de schoonmaker. Geen van de medewerkers nam de moeite om naar onze kamer te komen om de situatie uit te leggen. Dus gingen we naar de receptie en we ontdekten dat hoewel we al onze late check-out hadden betaald en bevestigd. Het hotel had een last-minute boeking geaccepteerd, wat betekende dat we vroeg moesten vertrekken. Ze hebben duidelijk geldgebrek omdat ze de boeking niet hadden moeten accepteren als ze wisten dat we al voor de kamer hadden betaald. Ze begrepen niet eens hoe ze ons een kamer in het bijgebouw aanboden en helaas omdat we in deze situatie wanhopig waren, moesten we de kamer accepteren. Geloof me, je wilt NIET in de annex kamers blijven ze waren gewoon verschrikkelijk ze stonken zo slecht dat we niet eens wilden blijven daar. Als je om wat voor reden dan ook in dit hotel wilt verblijven, zou mijn eerlijke advies zijn om te upgraden naar een kamer in het bamboehotel, omdat de kamers zo ontzettend veel beter zijn en de badkamers zo ontzettend vriendelijker zijn! Je zult de annex kamers haten ze zijn vreselijk en walgelijk zelfs een paar uur daarbinnen maakten ons blij dat we besloten om onze kamer op te waarderen omdat ik weet dat mijn vakantie zou zijn verwoest als ik gedwongen was om in die kamer te blijven voor mijn hele reis . Hoe dan ook, we dachten dat, omdat ze in het hotel ons hadden verknoeid, ze ons de kamer voor onze late check-out gratis zouden aanbieden om te compenseren voor hoeveel ze ons hadden verknoeid, maar nee, ze hebben ons nog steeds laten betalen. Gewoon absoluut en volstrekt walgen met dit hotel en de manier waarop ze omgaan met situatie. Dit is het slechtste hotel dat ik ooit heb bezocht en het verpestte mijn vakantie. Ik denk dat de enige pluspunten van het hotel zijn dat het op het strand ligt en dat het een mooi zwembad heeft maar dat is het wel!
Meer lezen
+1
We verbleven in het hoofdgebouw van het eiland strand voor een week, de kamers waren vlekkeloos schoon, maar zijn eenvoudig, pak uw verlengsnoer! De bedden en kussens waren schoon, ik ben een van die mensen die moet checken en ze waren goed we hebben geslapen als houtblokken, het personeel is prachtig de eigenaar, de receptioniste en de bar man die ook het geld voor de ligstoelen neemt is een toplief, hij zal je cocktails maken terwijl je op het strand bent en ze naar je toe rennen, kom op, word niet beter dan dat, het is goedkoop schoon en vrolijk en we zullen terugkeren! Als u problemen heeft met de receptie, zullen zij hun best doen om u te verplichten en er is een nieuwe winkel in de foyer, ijs, drank en snacks, wat wilt u nog meer!
Meer lezen
Misleidende advertenties op websites misleiden. Ik begrijp niet hoe mensen dit hotel zelfs een goede recensie geven. Het is verdomd verschrikkelijk dat ik mijn hond daar niet eens zou laten blijven! De beschrijving en foto's op de website vertoonden nooit de kamer waar ik en mijn vrienden in verbleven en er werd gezegd dat we een uitzicht op de tuin zouden krijgen. Het enige uitzicht dat we hadden was van een quadverhuurplaats! , verbazingwekkend! Een kamerlicht werkte niet eens, geen enkele beveiliging werkte helemaal niet. Dunne en vreselijke lakens die er afgrijselijk uitzagen om op de matras te slapen was absoluut iets waar ik nooit van droomde om op te slapen. Kamer en toilet zagen er slechter uit dan sommige hostels in Engeland. Ik moest op een gladde betegelde trap lopen met twee koffers. Ik was eigenlijk zo bang, dat ik gleed en viel. De hoofdreceptie is wat wordt getoond op websites en buiten het gebied en de kamers daar, die om eerlijk te zijn ook helemaal niet op de foto's leken. Eigenaar Dimitri was een onbeleefde en onprofessionele man die niet naar ons wilde luisteren of de andere twee klagende paren die ook walgden van hun kamers, hij raakte ook mijn vriend op een ongepaste manier waardoor ze sprong, maar hij zei dat hij zo vriendelijk was ( (dit was toen we aankwamen en probeerden ons al deze excursies te verkopen die ons botsten en ons eerst prinsessen noemden, alleen leuk als je het eens bent met wat hij in feite zegt)). We verbleven de hele nacht bij de receptie met een ander stel die ook net rond dezelfde tijd aan ons landde; proberen om een ander hotel uit te zoeken omdat de eigenaar niet naar ons wilde luisteren en zei dat we daarvoor betaalden, dus dat is wat we krijgen en het was onze agentschappen die niet schuldig waren om ons terug te betalen ?. Sorry maar als je ons foto's laat zien van een goed gepresenteerde schone kamer met uitzicht op de tuin met het strand naast ons, maar dan komen we daar en moeten we 100 meter naar een ander gebouw gaan lopen boven in de regen met bagage en naar een heel ander op zoek naar ruimte. . nu wordt dat bedrieglijk en onaanvaardbaar genoemd. De eigenaar probeerde ons meer te laten betalen en liet ons zien wat hij superior-kamer noemde (niets superieur aan dat tbh, was eigenlijk gemiddeld) ikzelf en mijn vrienden waren walgend en hadden dus slaapgebrek. We konden niet meer beweren dat een van mijn vrienden ziek was en uitgeput als we allemaal waren, let wel, we hadden een lange reis, hij ging gewoon om 6 uur naar huis, niet een beetje zorgzaamheid om ons te helpen dus boekten we een ander hotel dat we online vonden, na het zoeken naar leeftijden met hulp van een ander stel in dezelfde situatie als ons. Zich realistisch gerealiseerd dat hij geen hulp voor ons was en onszelf moest helpen. De dame die met haar man kwam die ook klaagde, vroeg om een kop thee en zijn antwoord was dat we op dit moment geen thee doen, ik was geschokt door wat een vreselijke man hij was! Nog steeds geschokt. vermijd ppl tegen elke prijs die ik eerlijk gezegd zou haten voor iedereen om door te gaan waar we doorheen zijn gegaan! ! !
Meer lezen
Had echt een geweldige tijd. Hotel was vrij 'jonge' voor ons, maar onze vertegenwoordiger Amber was briljant. Ze was zo behulpzaam en vriendelijk. We waren niet zeker welke reizen we moesten doen, maar ze legde alles zo goed uit en was zo behulpzaam. We hadden een geweldige tijd, veel beter dan verwacht. Bedankt Amber en het eiland Beach Resort! ?
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 27 - US$ 81 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
island beach hotel kavos
LOCATIE
GriekenlandIonische EilandenCorfuKavos
AANTAL KAMERS
16
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding