Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Delen
Reiziger (11)
Dineren (4)
Reiziger (11)
Dineren (4)
Kamer en suite (3)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Over
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Restaurant
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Rolstoeltoegang
Bar/lounge
Ontbijt beschikbaar
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Roomservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Niet-roken kamers
Gezinskamers
Minibar
Handige informatie
STIJL HOTEL
Budget
Veilig
HOTELCATEGORIE
Beoordelingen (108)
Beoordelingen filteren
24 resultaten
Waardering van reizigers
5
12
4
1
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
5
12
4
1
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 24 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 15 juli 2017

Net 2 weken hier en ik ben executoire review over dit is de 3-sterren accommodatie zoals geadverteerd. De Reinheid is echt goed. Kamers worden dagelijks schoongemaakt en 0,3-0,handdoeken, zoals nodig. Alle kamers zijn individueel ingericht en sommige zag er moderner dan anderen. Alle kamers met...balkon zijn 24 of zijde naar uitkijkt op een hoofdweg. De balkons zijn gedeeld met buren geen partities aparte hen die zou zijn geweest. preferentiële Er is een gratis gebruik van een koelkast die ook een plank bovenop die fungeert als een veilige omgeving als de koelkast is in een afsluitbare kast. De eigenaar Michele was gastvrij en was blij om extra kussens en een adapter voor onze pluggen als de adapters die we kochten in de UK paste niet. We waren allebei vegetarische en verzorgd - chef was blij te maken wat wordt gesuggereerd als niet keuze beschikbaar was of niet wilden. De 2 serveersters Oana en Mary inzetten en zijn een echte aanwinst voor het hotel. Uiterst vriendelijk en professioneel. Ontbijt was niet geweldig voor ons - veel taart en biscuit opties, wit brood fruit in blik - gezondere opties van vers fruit en bruin bed zou welkom zijn geweest maar we zijn erin geslaagd. De locatie van het hotel is ideaal voor het verkennen van de Dolomieten en handige bus stopt voor het hotel. Zou het ten zeerste aanbevelen de kabelbaanpas die kost ongeveer 70 euro voor 7 dag gebruik 14 daagse periode. (Zorg ervoor dat je vraagt voor het resort kaarten bij de receptie of het duurder) . De kabelbaanpas inclusief onbeperkt gebruik van lokale bussen, die een extra bonus. De vvv u graag een wandelkaart gratis naar) en lopen opties zijn eindeloos. De Dolomieten hebben een mooie Oostenrijkse invloed met prachtige huizen en bloemen overal - een plek om te zijn geliefde en heropend.Meer

Beoordeeld op 24 maart 2017

Na het lezen van eerdere beoordelingen heb ik contact opgenomen met de hotel manager en hij was behulpzaam en gerust een paar problemen voordat we aankwamen. We waren een ski party en de bootkamer werkte. Kamers waren voldoende, niet erg schoon als we vonden de...andere volkeren sokken en eerder gebruikte wc rollen met niet aangenaam vlekken op het karton. Schone handdoeken kregen als vroeg. Ontbijt was niet goed genoeg voor 6 mannen skiën, gekookte eieren of roerei en het was niet bijgevuld genoeg al snel ging. geen vers fruit ingeblikte. aangelengd squash en water bij het diner was volgetankt flessen gebruikt om ervoor eruit mineraalwater. aangelengd rode wijn! … kijkend naar de serveersters re materiaal gebruik servetten na gebruik. Goed werk we zaten in dezelfde zitplaatsen elke maaltijd. Zelfs vies servetten re gevouwen. Ja, de serveerster werkt hard, maar we hadden wat persoonlijkheid. Het is zeker niet een resort voor beginners helaas en de verkopers waren niet echt behulpzaam ze adviseerde na vonden we dingen, voor onszelf, zoals bussen zijn talrijk maar sommige rennen om resort zonder wijziging maar zijn minder vaak. Geen reinheid in het dorp na het skiën zoals we eerder hebben meegemaakt. De lakens, handdoeken zijn het enige wat schoon. dekens en dekbedovertrekken zijn net gevouwen en weer in kast. We vonden de co - op zeer goed en had kaas en broodjes. Drankjes waren redelijk in de bar van het hotel. Mambo skiverhuur tegenover dat was een pluspunt. Bushalte naast het hotel, die was ook goed.Meer

Beoordeeld op 12 maart 2017

We hadden een erg leuke, mooie kamer op de eerste verdieping met een hemelbed, heel romantisch met hartvormige lichten aan het einde van bed. Veel bergruimte en haken voor ski gear. Mooie comfortabele, groot bed. Er was een TV, maar helaas geen Engelse kanalen. Goede...selectie voor het ontbijt met gebruikelijke ontbijtgranen, fruit (weliswaar ingeblikte verscheidenheid, geen vers fruit) . Ham, kaas, diverse andere vleeswaren en vers knapperige broodjes. Warme selecties opgenomen gekookte eieren of roerei met ham. Koffie moest worden aangevraagd maar inclusief capuchino. Er was een uitstekend saladebar elke avond met veel keuze. Het menu had kunnen worden gekozen voor de volgende dag en meestal zit een pastagerecht of soep voor de starter. Zoals de meeste Italiaanse hotels waar we hebben verbleven, is er meestal niet veel groenten geserveerd met hoofdgerechten andere dan van aardappelen te lezen. De keuze van snoep was erg goed met porties van taart/cake die zeer groot. Personeel was zeer attent en vriendelijk. De deal die we hadden via Crystal inclusief een karaf wijn en mineraalwater met onze maaltijd elke nacht en was een uitstekende waarde. Locatie van het hotel is zeer dicht bij het centrum van het dorp en op korte afstand van Co - vb supermarkt die lijkt te verkopen wat je nodig zou kunnen hebben. Er is een skibushalte voor het hotel en dit is de enige manier om naar de pistes. De bussen krijgen zeer drukke eerste ding in de ochtend en laat in de middag. Het kost 6 euro voor een week en is een uitstekende waarde. Dat gezegd hebbende, dit is de eerste resort we hebben extra moest betalen voor ski-bussen als de liftpas omvat gewoonlijk ski bus reizen. De belangrijkste kabelbaan in het dorp gaat tot Col Rodella is zeer druk in de ochtenden en kan betrekking hebben op een wachten tot een uur of meer. Het draagt 100 mensen tegelijk. Voornamelijk rode pistes en sommige van reds moeten worden ingedeeld als zwarten. Niet een resort voor beginners.Meer

Beoordeeld op 2 maart 2017 via mobiele applicatie

Net als de vorige reviewer, ook wij waren blij om te verblijven in de Rodedendro. Lezing vroegere verslagen waren we niet zeker wat te verwachten, maar we waren aangenaam verrast over hoe goed het was. Bij aankomst werden we geboekt in zonder vertraging. We werden...naar een ruime kamer met een groot tweepersoonsbed, een grote badkamer, veel kastruimte en kapstokken voor onze ski - ing versnelling en zelfs ruimte voor een tafel en bank stoelen zodat we konden vrienden uitnodigen rond voor aperitief voor het diner. Ook wij hadden een balkon met een mooi uitzicht aan de zijkant van het hotel richting bergen. Het hotel is perfect gelegen voor de skiverhuur 'Mambon' tegenover waar we snel verworven onze ski versnelling na uitpakken. We namen de ski's naar de bootkamer en ja de afdichthoes kachels waren en onze voeten waren lekker warm toen we vertrokken voor een dagje skiën - ing vroeg elke ochtend. Het eten was goed en overvloedig, ja, er was te betalen om vroeg ( 7 . 30 ) in de ochtend maar het warme eten buffet werd bijgevuld als je miste de eerste partij. Het personeel was erg behulpzaam bij het regelen mijn voedingspatroon en de meeste dagen kreeg ik een alternatief hoofdgerecht, die was heerlijk. Op een avond was een speciale maaltijd nacht & vier gangen uitgerekt tot vijf met een lokale aperitief drankje dat was een mooi gebaar. We kregen toegewezen dezelfde tabellen elke avond en het hotel was heel klein & persoonlijke leerden we onze collega eters wat aangenaam was. Er was een karaf wijn op de tafel elke avond en indien niet afgewerkt waren we welkom om het via naar de bar. De bar was gezellig en drankjes redelijk, de cocktails waren 5 euro dus ik probeerden een paar! We nooit problemen ondervonden met de manager, in feite was hij zeer tickled door de verschijning van een carnaval karakter met een masker in de bar een avond & ingevoerd in de geest van de dingen. Het personeel was erg vrolijk en behulpzaam en hardwerkend. We konden gebruik maken van de gratis wi - fi in de bar zonder problemen zoals waren verschillende van de andere gasten. De high tea was zeer welkom na een dagje skiën - ing en er was een goed aanbod van koekjes en gebak, het is zeker tided ons over tot avondmaaltijd in 7 . 30:00 uur. Voor een 3 sterren hotel was uitstekend waar voor je geld en ik zou niet aarzelen om het aan te bevelen. Het is ideaal gelegen langs de hoofdstraat door de stad en ideaal gelegen voor de bushaltes zal ofwel weg dus het was makkelijk om naar de vele skigebieden.Meer

Beoordeeld op 1 maart 2017

We zijn net terug van het hotel Rododendro en ik voelde de noodzaak om een recensie te schrijven, ik heb meestal niet. Negeer alle negatieve reviews, dit is een heel goede ski hotel. De locatie is geweldig met haltes voor ski-bussen gaan in beide richtingen...net buiten de deur. De kamers zijn groot, groter dan een heleboel ski hotels waar we verbleven hebben. Ze zijn warm en schoon met veel warm water, een koelkast en een kluis, we hadden ook een balkon met uitzicht op de straat. De avondmaaltijd is een 4-gangen diner met gratis wijn en was goed elke nacht, we nooit nog honger, in feite was er veel eten voor mij, maar ik was geholpen door mijn man. Er is koffie en cake in 4 . 30 elke dag die zeer welkom na een lange dag op de piste. Het ontbijt is een typisch continentaal fair met een klein warm optie van roerei etc. De enige echte klacht die ik heb is dat de koffie en thee bij het ontbijt wordt geserveerd door de serveersters in kleine kopjes die waren moeilijk om bijgevuld, zou het gemakkelijker zijn voor cliënten en personeel als het was zelfbediening. De bar was een leuke gezellige plek om andere gasten te ontmoeten en een praatje en de prijzen waren ook niet slecht 6 euro voor een grote bier over standaard voor een ski-hotel. Er zijn verwarmde laarzenrekken, die waren niet uitgeschakeld tijdens ons verblijf, zoals de andere reviews hebben gemeld. Er is ook een sauna die we nog nooit gebruikt, dus ik kan geen commentaar op geven. Het is een 3 sterren hotel, als je luxe wilt besteden meer en ga 5 sterren, maar voor de prijs die we betaalden was een koopje. Het skigebied is enorm, we geskied op de sellaronda voor de eerste paar dagen en dan vermeden nadat omdat het te druk. Je krijgt veel meer skiën gedaan als u een gebied ver van de drukte en wachtrijen. Ja, het is goed om te skiën de sellaronda maar eenmaal het vermijden als de pest.Meer

Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Rododendro.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 103 - US$ 460 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
ItaliëTrentino-Alto AdigeProvince of TrentoCampitello di Fassa
AANTAL KAMERS
27
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding