Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Overzicht
Cesta Mutogras 5, Podstrana 21311 Kroatië Kaart bekijken
VOORZIENINGEN
Beoordelingen (3)
Beoordelingen filteren
2 resultaten
Waardering van reizigers
0
0
0
0
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
0
0
0
0
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
17 oktober 2017 beoordeeld

Negatieve ervaring. De eigenaar is een onbeleefde en prikkelbare persoon. Aan het einde van ons verblijf daar weigerde hij onze aanbetaling van 100 euro terug te betalen omdat hij wilde dat we de kamer opruimden (zie!). We verlieten de kamer in dezelfde staat als vele,...vele malen eerder in andere landen en hotels. Er was niets beschadigd, sommige flessen en pakjes stonden nog aan tafel, in de koelkast en in de badkamer. We hadden weinig tijd, de taxi wachtte ons op naar de luchthaven, maar we probeerden de eigenaar een plezier te doen, vermeden mogelijke conflicten, dus namen we al onze resterende spullen uit de kamer. De eigenaar zei dat de borden in de keuken opnieuw moeten worden gewassen omdat hij de kwaliteit van onze schotel niet lekker vond. Dat was het einde van ons geduld. Toen we weigerden anderen aan het werk te krijgen, begon hij in paniek te raken en zei hij dat hij geen schoner wezen is, maar hij is niet verplicht om de kamer schoon te maken. Er waren geen speciale regels bij Boeking. com bestelling ook bij onze check-in. We verlieten de kamer in een vrij goede staat, niets bijzonders, niets beschadigd. Bij het uitchecken heeft de eigenaar onze aanbetaling van 100 euro voor zichzelf bespaard omdat we zijn persoonlijke reinheidsnormen niet hebben gehaald. We hebben gehoord dat er veel onbeschofte en vervelende woorden tegen ons zijn gericht. Onze kinderen waren bang. We hebben ook extra betaald voor de wachttijd van de taxi (30 minuten). We hebben foto's van de kamer gemaakt, Boeking. com heeft onze aanbetaling binnen een maand terugbetaald. Negatieve ervaring. De eigenaar is een onbeleefde en prikkelbare persoon. Aan het einde van ons verblijf daar weigerde hij onze aanbetaling van 100 euro terug te betalen omdat hij wilde dat we de kamer opruimden (zie!). We verlieten de kamer in dezelfde staat als vele, vele malen eerder in andere landen en hotels. Er was niets beschadigd, sommige flessen en pakjes stonden nog aan tafel, in de koelkast en in de badkamer. We hadden weinig tijd, de taxi wachtte ons op naar de luchthaven, maar we probeerden de eigenaar een plezier te doen, vermeden mogelijke conflicten, dus namen we al onze resterende spullen uit de kamer. De eigenaar zei dat de borden in de keuken opnieuw moeten worden gewassen omdat hij de kwaliteit van onze schotel niet lekker vond. Dat was het einde van ons geduld. Toen we weigerden anderen aan het werk te krijgen, begon hij in paniek te raken en zei hij dat hij geen schoner wezen is, maar hij is niet verplicht om de kamer schoon te maken. Er waren geen speciale regels bij Boeking. com bestelling ook bij onze check-in. We verlieten de kamer in een vrij goede staat, niets bijzonders, niets beschadigd. Bij het uitchecken heeft de eigenaar onze aanbetaling van 100 euro voor zichzelf bespaard omdat we zijn persoonlijke reinheidsnormen niet hebben gehaald. We hebben gehoord dat er veel onbeschofte en vervelende woorden tegen ons zijn gericht. Onze kinderen waren bang. We hebben ook extra betaald voor de wachttijd van de taxi (30 minuten). We hebben foto's van de kamer gemaakt, Boeking. com heeft onze aanbetaling binnen een maand terugbetaald. Tijdens ons verblijf hield de eigenaar zijn gasten onder volledige controle, altijd controleren wie de hoofdingang deur binnenkomt. Hij heeft zijn eigen begrip van airconditioning, dus hij heeft net onze airconditioning uitgeschakeld toen hij voelde dat onze kamer niet hoeft te worden gekoeld. Godzijdank had hij geen directe controle over onze watervoorziening:) PS: Het huis ligt niet aan de hoofdweg, maar het is altijd luid op straat. We moesten de ramen sluiten om de kinderen naar bed te brengen en goed te slapen. De airconditioner is er slechts één voor beide kamers (deze bevindt zich in de hoofdruimte bij de ingang). De gastvrouw (dochter van de eigenaar) was erg aardig en behulpzaam tijdens het inchecken en de eerste dagen van ons verblijf. Toen veranderde de eigenaar haar en de sfeer en de rest van ons verblijf waren volledig verwend.Meer

27 juli 2016 beoordeeld

Mijn partner en ik hebben 4 nachten in Appartement Dalmacija en waren zeer teleurgesteld. Het appartement was schoon, maar eenvoudig. We zeker meer verwacht, gezien het feit dat dit één van de duurdere accommodaties in het mooie stadje Omis. Het enige handdoeken die we kregen...waren kleine handdoeken, en hoewel er waren 6 handdoeken om te delen tussen ons, dat betekende dat men moest worden gebruikt als een handtowel, en de anderen worden gebruikt na het douchen. Dus niet echt ergens te verblijven met iemand je niet intiem met. We hadden gedacht dat er handdoeken op ons bed, maar de zeer onbeleefde dame die ons incheckte ons meegedeeld dat als we gebruikten ze als handdoeken (hoewel ze handdoeken!), we zouden verliezen sommige van onze borg. Dus we hadden badlinnen zoals dekens, handdoeken als badlinnen! De blurb op de website zei dat er waren gratis toiletartikelen, wat voor mij betekent dat u meer dan alleen handsoap en 3 rollen toiletpapier. Er waren geen andere toiletartikelen. De douche was warm voor 2 minuten, en dan ijskoud. We moeten hebben geklaagd, maar toen had ik nodig om de eigenaar vragen, Ana, een vraag eerder had zij vertelde me uit voor wakker haar van haar slaap (om 1pm), dus ik heb niet het gevoel dat ik zou krijgen een goede ontvangst als ik wilde eigenlijk klagen over iets. Op afrekenen, toen ik meldden de bevriezing douche, de eigenaren zus, die heeft de check out, eerste beschuldigde mij van liegen, en zei vervolgens dat 3 minuten in de douche moet toch genoeg!! Dat brengt mij bij de kern van de zaak. De eigenaren van deze appartementen waren onbeschoft, onvriendelijk en ongastvrij vanaf het moment dat we aankwamen. Ik ben 41 en mijn partner is 39,maar we kregen het gevoel alsof naughty school kinderen, die kon niet worden vertrouwd. Eén avond als we speelkaarten, Ana op de deur klopte en ons ervan beschuldigd van roken als iemand had geklaagd over de geur van rook. Geen van ons had gerookt in het appartement. We waren uitgecheckt door de eigenaars zus die vertelde ons af omdat de badkamer was "vieze", en maakte ons erg onbetrouwbare zoals zij controleerde de hele appartement van boven naar beneden. Ze heeft ons ook het afval weggooien. Ik heb nooit iemand check up on me zoals deze op afrekenen. Het was alsof ze verwachtte ons het appartement schoonmaken onszelf. Dus als je het niet erg onbeleefd, onvriendelijke gastheren, koude douches en kleine handdoeken dan kan u geniet van uw verblijf hier. Maar als je wilt ontspannen voelen en welkom, u zult niet.Meer

Over
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Airconditioning
Koelkast in kamer
Aantal kamers
12
Locatie
Kroatië > Dalmatië > Split-Dalmatië > Podstrana
Aantal kamers
12
Locatie
Kroatië > Dalmatië > Split-Dalmatië > Podstrana
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 8 hotels in de buurt
Villa Jerkan
62 beoordelingen
op 1 km afstand
Hotel San Antonio
131 beoordelingen
op 3,25 km afstand
Villa Johnny
32 beoordelingen
op 3,39 km afstand
Le Meridien Lav Split
2.018 beoordelingen
op 3,75 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 23 restaurants in de buurt
Konoba Argola
158 beoordelingen
op 1,48 km afstand
Konoba Bajso
202 beoordelingen
op 2,82 km afstand
Restaurant Dioklecijan
185 beoordelingen
op 2,18 km afstand
Restoran Astoria
38 beoordelingen
op 2,25 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 17 attracties in de buurt
Open Water
144 beoordelingen
op 3,78 km afstand
Opensea Diving
67 beoordelingen
op 5,4 km afstand
Croatia Family Holidays
46 beoordelingen
op 4,09 km afstand
Beach Bar Lungomare
29 beoordelingen
op 3,15 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Apartments Dalmacija.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding