Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Reiziger (11692)
Zwembad en strand (2778)
Kamer en suite (1112)
Wat is Travellers’ Choice Best of the Best?
Deze award is onze hoogste onderscheiding en wordt jaarlijks uitgereikt aan bedrijven die de Best of the Best op Tripadvisor zijn, geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 1% van gelegenheden ter wereld behoren.
Meer informatie
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 1 van de 25 hotels in Cayo Santa Maria
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
2023 Travellers' Choice Best of the Best
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Betaald internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Duiken
Gezichtsbehandelingen
Parkeerplaats
Internet
Zwembad-/strandlakens
Overloopzwembad
Zwembad voor volwassenen
Buitenzwembad
Fitnesslessen
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Snackbar
Zwembadbar
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Hoofdmassage
Massage
Alleen volwassenen
24 uur per dag beveiliging
Conciërge
Souvenirwinkel
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
Butlerservice
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Romantisch
Charmant
Gesproken talen
Frans, Spaans
6600beoordelingen1279vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 5.293
  • 839
  • 319
  • 99
  • 55
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Mary Grace T heeft een beoordeling geschreven apr 2015
Miramichi, Canada1 bijdrage3 nuttige stemmen
Onze tweede reis naar het Royalton Cayo Santa Maria en opnieuw vonden we onszelf in het paradise. De rustige, vredige sfeer. Het geweldige personeel ( sommige herkenden ons zelfs van de laatste keer). Had een prachtige kreeft avondmaal rond de lagere zwembad voor herhalen bezoekers die maakten dat we ons zeer speciaal voelen. Alles was perfect, waaronder het weer. Zal zeker onze derde reis binnenkort weer boeken. Wij zijn nog nooit door de Royalton teleurgesteld.
Meer lezen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.ca.De oorspronkelijke versie bekijken
Nuttig
Delen
Antwoord van Raúl G, Manager bij Royalton Cayo Santa Maria
Gereageerd op 12 apr 2015
Dear Mary Grace, Thank you so much for choosing us again for your vacation in Cuba. It drives us to keep improving to hear about your wonderful experience at the resort and understand that you had a great and memorable vacation with us. We are extremely grateful for your lovely words, we are happy to read that you enjoyed the calm and peaceful atmosphere at the resort, as well as the special dinner for our repeat clients by the pool. It is great to read that you wish to come back; we will be pleased to host you again.Your family at Royalton will always wait you! Kind Regards, Raúl García Baltasar Manager Royalton Cayo Santa María
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Wilfryslan heeft een beoordeling geschreven okt 2014
Nederland102 bijdragen98 nuttige stemmen
De ontvangst was alleraardigst. Wij waren erg vroeg vanwege een vroege vlucht, maar daarom niet minder welkom. Na het eten van een kleine versnapering werden we naar onze kamer gebracht. Helaas geen uitzicht op zee, maar wel een klein terrasje met enige privacy. Van een mooi uitzicht is absoluut geen sprake. Aan de voorkant van het gebouw bloeien allemaal prachtige bloemen, maar aan de achterkant is niks te zien. Jammer. Het resort is omringd door prachtige tuinen die heel goed onderhouden worden. De kamers zijn vrij eenvoudig en vertonen tekenen van slijtage. De rubberstrip onder de voordeur was kapot en daardoor konden insecten vrij in en uit wandelen. Wij meldden dat bij de butler en het zou nog dezelfde dag gerepareerd worden. Toen we vertrokken na drie dagen was de strip nog steeds niet hersteld. We kregen wel de gelegenheid om naar een andere kamer te verhuizen, maar daar was het uitzicht nog minder fraai en zouden we veel minder privacy hebben. Het zwembad is groot, schoon en mooi en er zijn voldoende ligbedden. Daarentegen is er echter geen enkele parasol te vinden. Wel zijn er speciale zonnebedden met een dak en de mogelijkheid om de schaduw op te zoeken. Als die echter allemaal bezet zijn, moet je verplicht in de zon zitten. Via een verhard pad kun je naar het strand en daar zijn allemaal parasols en ook meer dan voldoende ligbedden. Dit is een all-inclusive resort en het was onze allereerste ervaring met dit concept. Alhoewel we ons heel goed beseffen dat het voor het management soms moeilijk moet zijn dit concept optimaal uit te voeren, hebben wij toch veel moeite met de invulling ervan. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat kun je zoveel eten en drinken als je wilt. Vooral dat laatste wordt door een groot aantal gasten bijzonder gewaardeerd. Het gevolg is luidruchtige, soms schreeuwende gasten die in het zwembad staan te lallen. Voor mensen die komen voor de rust, de prachtige, serene omgeving een gruwel. Het bevreemdde ons dat het management er niet voor koos om tussen 14.00 en 18.00 uur geen alcohol te schenken. Dat zou de sfeer zeker ten goede komen. Nu wordt een deel van de gasten verwend en een ander deel voelt zich waarschijnlijk niet thuis. Het eten in de restaurants is heel eenvoudig. Van culinaire finesse is geen sprake. Wij eten niet snel en hadden dus het voorgerecht nog niet op of daar stond men al met het hoofdgerecht aan tafel. Tja, wat nu? Tien minuten later kregen we hetzelfde hoofdgerecht, koud en smakeloos. De saus was zelfs steenkoud. Volkomen logisch, want als je die tien minuten in de keuken laat staan, koelt hij snel af...Op de menukaart stond entrecote, maar daar leek het platte stukje doorgebakken vlees in de verste verte niet op. Daarbij dient aangetekend te worden dat het personeel vriendelijk is en erop ingesteld om het de gast naar de zin te maken. Wij vonden de huiswijn niet lekker en kregen een andere, heerlijke wijn. Dat is gastvrijheid! Een ander positief punt was het internet. Wij kochten een kaart voor een uur internet; er was echter geen verbinding mogelijk. Het management bood aan om de vaste internetverbinding te gebruiken. Een geweldig gebaar, waardoor we toch een aantal zaken af konden handelen. De check-out was ronduit teleurstellend. Wij hadden gevraagd of iemand onze koffer op kon halen. Het tijdstip werd genoteerd, maar de koffer werd niet opgehaald. Vervolgens leverden we de sleutelkaarten in er er werd ons niets, maar dan ook helemaal niets gevraagd. Ze wensten ons niet eens een goede reis toe. We reden weg in de taxi met een raar gevoel. Wij denken met heel gemengde gevoelens terug aan The Royalton. Een prachtig resort, maar het heeft ons niet betoverd noch verrast.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2014
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Raúl G, Manager bij Royalton Cayo Santa Maria
Gereageerd op 30 okt 2014
Dear Wilfryslan, Thank you very much for trust in our company Royalton luxury resorts and for choosing our resort in Cuba, Royalton Cayo Santa Maria. We would like also to thank you for giving your opinion about your stay at our hotel Royalton Cayo Santa María. We shared your sugestions with all our Staff to improve every day our service. Thank you again and we hope to see you soon at Royalton Cayo Santa María Kind regards, Raúl García Baltasar Director / Manager Royalton Cayo Santa María
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
CornelisJJ heeft een beoordeling geschreven okt 2014
Soest59 bijdragen49 nuttige stemmen
Mooi strand, prachtige zwembaden en we verblijven in een prachtige 'cabana' met de standaard van een junior suite. Dus waarom slechts drie sterren? Het feit dat alle ligbedden voortdurend zijn 'gereserveerd door andere gasten die het grootste deel van de dag wegblijven, de luide life muziek 's avonds, de kwaliteit van het eten en de wijn. Het is gewoon niet aan de norm. Het personeel is uiterst vriendelijk, dat compenseert veel!
Meer lezen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com.De oorspronkelijke versie bekijken
Nuttig
Delen
Antwoord van Raúl G, Manager bij Royalton Cayo Santa Maria
Gereageerd op 28 nov 2014
Dear ComelisJJ, Thank you very much for trust in our company Royalton luxury resorts and for choosing our resort in Cuba, Royalton Cayo Santa Maria. We are very happy to read that our Staff "is extremely friendly " and that you found room where you stayed "beautiful". We would like to apologize for "loud life music at night" and in the same time we are surpised, because our shows in the Lobby finish quite early for not disturb to our guests. Also thank you very much for sharing with us your opinion about food and wine. We've shared already your comments with our Staff and we hope to see you soon in your cuban home, Royalton Cayo Santa Maria, Kind regards, Raúl García Baltasar Manager Royalton Cayo Santa María
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Sandra H heeft een beoordeling geschreven aug 2017
Kitchener, Ontario, Canada1 bijdrage13 nuttige stemmen
Mijn man en ik gingen voor de eerste keer hier hoewel we in Cuba 6 keer. Dit is één van de weinige hotels we zouden terugkeren. We dachten dat we zouden bij het strand voor het grootste deel maar de stoelen onder de palapas (waar er waren veel) we te dicht op elkaar en 90 % van hen zijn aanzienlijk schuine omlaag. Ze zijn erg ongemakkelijk om op te zitten voor meer dan 30 minuten. Onmogelijk voor een dagje strand. Uw achterwerk zal permanent numb. Het zand is scheef en dat kun je niet dig down deep en stel deze af. Het is een schande aangezien we zouden er graag genoten dagen beneden aan het strand. Maar het goede deel is dat ontdekten we de bovenste zwembad (zwembad ontspannen) . Het ontvangen de meeste wind gedurende de dag en dat was heel erg nodig. Het was gewoon te warm zonder dat eitje. We kregen een prachtige dag - bed om te loungen in de hele dag, elke dag en dat was echt het beste deel van onze vaca. Misbelle door de pool bar is een erg hard werken man en weet uw drankjes bij hart en altijd brengt hen over zonder u zelfs vroeg. Hij is spectaculair. De kamer was bijna te cool met airconditioning. . . . een grote plus in het warme weer. Altijd schoon. De gronden zijn spectaculair, , debeste ik ooit ergens gezien. Een pluim voor de tuinders. Onze butlers was fantastisch, Lester en Diana. . . bracht ons bijzondere dingen tijdens ons verblijf. . . alles wat je hoeft te doen is vragen. Ze kan niet lezen van uw gedachten. . . Vraag en zij zullen leveren. De rit is lang, 90 minuten, maar het is aangenaam, mooi om het platteland te zien. . . het is in een bus met airconditioning, kan niet klagen. Nu voor de minder aangename. . . ok, het eten is prima. Echt, de lekkerste kip die ik ooit heb dag en ik had het elke dag. Ontbijt in Eggselence is onze beste maaltijd. . . een klein beetje buffet en ze koken eieren/omeletten. Beste deel van de dag. Lunch in de snackbar is minder geweldig. Ze zijn onderbezet van wat ik kan zien. Te veel aanvragen voor het vullen en niet genoeg eten. ja, ze raakte van rode wijn. . . . Maar dan een uur later hadden ze het weer. Het is ok, bestel wit. Of een biertje. Ja, ze raakte van ketchup. . . het is ok, behandelen. Het probleem was" dat ze raakte van dingen, het probleem was dat ze waren voortdurend van iets. Het was constant. U kunt elke dag kregen te horen dat ze geen iets anders. Dat was wat was om vermoeiend. Ik trok de lijn op de tweede laatste dag toen ze zeiden dat ze raakte van water. We hebben hier geen flessen geleverd aan onze kamer. Je kan niet mineraal water in Cuba in juli. We kregen sommige later maar ik was niet tevreden over. Het ding is ik zag in het restaurant dus ik weet ze hebben, ik kon gewoon niet krijgt. Room service was slecht op zijn zachtst gezegd. U iets bestelt en je krijgt alleen de helft van uw bestelling. De persoon kon niet begrijpen Engels aan de telefoon. En wanneer ze niet iets, ze vertellen je niet of brengen iets anders, dat ze gewoon niet iets meenemen. En soms zijn ze gewoon niet de telefoon oppakken. Ik belde de receptie voor roomservice en ze zei dat ze zou zorgen ons ontbijt in onze kamer. . . . na een uur wachten, we vertrokken, nog steeds geen ontbijt. . . . ze niet terug naar je te vertellen dat het niet komen. . . . slechte communicatie aan de gasten. Maar toch, het resort had een heleboel pluspunten en we zouden terugkeren. Geen vaca is perfect. Maar dit is vrij goed.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: ocean view is best
Bekijk meer kamertips
Language Weaver
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Tracy R heeft een beoordeling geschreven jul 2017
Newchapel, Verenigd Koninkrijk5 bijdragen16 nuttige stemmen
Dit is een prachtig resort, zittend op een prachtig strand. Helaas was de frequenter optreden van basisingrediënten in het restaurant: geen pepers, tomaten en champignons voor omeletten; kip op een hoofdgerecht; witte wijn op één dag, wordt nog verergerd door de trage service in het hoofdrestaurant. Op één dag wachtten we 20 minuten om onze lunch voordat u uit het restaurant in frustratie. Het is de slechtste service die we ooit doorstond. De butler service is zeer goed. Het barpersoneel zijn goed. Het resort is goed onderhouden. De general manager was aanspreekbaar en is enthousiast om verbetering van de punten van zorg zijn.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Bezocht met een partner
Language Weaver
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
LOCATIE
CaraïbenCubaVilla Clara ProvinceCayo Santa Maria
AANTAL KAMERS
122
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

ROYALTON CAYO SANTA MARIA (Cayo Santa Maria, Cuba) - foto's en reviews - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Royalton Cayo Santa Maria
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Royalton Cayo Santa Maria?
Attracties in de buurt zijn Santa Maria Beach (5,2 mijl), Delfinario en Cayo Santa Maria (6,4 mijl) en Cayo Santa Maria (0,10 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Royalton Cayo Santa Maria?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit zwembad, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Royalton Cayo Santa Maria?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Royalton Cayo Santa Maria?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Royalton Cayo Santa Maria?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Zijn er sportvoorzieningen bij Royalton Cayo Santa Maria?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en fitnesslessen tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Royalton Cayo Santa Maria?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Royalton Cayo Santa Maria?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder spaans en frans.
Heeft Royalton Cayo Santa Maria een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.
Is Royalton Cayo Santa Maria toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang, kamers toegankelijk voor mindervaliden en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.