Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Melia Cayo Santa Maria

Jardines del Rey, Cuba
Hotelvoorzieningen
Er zijn geen prijzen van onze online reispartners beschikbaar
We kunnen geen prijzen vinden voor dit hotel
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor deze accommodatie, maar je kunt wel andere opties in Cayo Santa Maria zoeken
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Managementfoto's
Melia Cayo Santa Maria
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

3.531 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 1.466
  • 1.173
  • 497
  • 250
  • 145
Bekijk beoordelingen van
703
1.747
121
11
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    4 van 5 sterren
  • Service
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4 van 5 sterren
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Pools
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Turks
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Niveau bijdrager
39 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
2 van 5 sterren 4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Door zeer wisselde recensies waren wij al beetje sceptisch over dit All inclusive resort. En inderdaad viel het niet mee. Om te beginnen het positieve, er is schitterend rustig en schoon strand, waar wij één ochtend bij zonsopgang ook nog eens toevallig dolfijnen zagen. Voor de kids (11, 13 en 14) zijn de zwembaden ook prima verzorgd met relaxte ligstoelen. Het eten is echter dramatisch slecht. Allereerst krijg je afhankelijk van de lengte van je verblijf maar één avond (bij 4 dagen) in een a la carte restaurant. Stel je daar echter niet teveel bij voor. Wij regelden uiteindelijk zelf twee avonden (één keer Mediterrane resto, één keer Japans), maar in allebei de gevallen was het eten totaal smakeloos. Het dagelijkse buffet (voor ontbijt, lunch en diner) is dan eigenlijk nog de beste keuze, na paar dagen begint dat ook "tegen" te staan; wij eindigde zonder overmatig veel gegeten te hebben allemaal met buikkrampen. De prijs/kwaliteit verhouding is dan ook compleet zoek hier. Het vriendelijke personeel compenseert nog een en ander. Meer 

Nuttig?
Bedank Marelgo
Melia S M, General Manager van Melia Cayo Santa Maria, reageerde op deze beoordeling

Lieve klant Marelgo, Bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en voor het versturen van uw beoordeling op TripAdvisor. Allereerst willen we onze excuses voor de ontevredenheid u zich tijdens uw verblijf, gaan we veel aandacht besteden aan alle negatieve opmerkingen u om te voorkomen dat soortgelijke gebeurtenissen in de toekomst te hebben geschreven. Wij hopen u... Meer 

Niveau bijdrager
4 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 22 september 2015 via mobiele applicatie

We zijn hier in Februari afgelopen jaar een week geweest en het was heerlijk! We waren aan het backpacken door Cuba en besloten in Trinidad om nog een weekje ergens All in te gaan, de keuze viel op dit resort en daar hebben wij geen spijt van! Het personeel was super, het eten was super, het strand was super, het zwembad was super en de cocktails....super! Echt een top resort en al z'n geld waard! Zou hier zeker terug keren! Het was ook fantastisch om hier als Nederlander te zijn want er waren eigenlijk enkel Canadezen. We kregen van de manager ook een diner bij het zwembad met kreeft omdat hij het zo leuk vond om Europeanen te spreken haha. Top resort! Meer 

Nuttig?
Bedank Robert H
Melia S M, General Manager van Melia Cayo Santa Maria, reageerde op deze beoordeling

Geachte Robert H, Groeten van Melia Cayo Santa María! Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, door de geluiden van het u een geweldige tijd gehad! We zijn blij om te lezen dat u genoten van het resort en onze service. Wij hopen dat u ons een kans om opnieuw serveren u in de toekomst! Vriendelijke groeten, Asier Baquero Directeur Meer 

Niveau bijdrager
6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 17 augustus 2015

We verbleven hier 6 nachten in augustus en keken uit naar de strandvakantie in dit complex als einde van onze rondreis. Dit was echter de allerslechtste ervaring in Cuba. De mensen aten in het zwembaden, lieten hun kinderen hun behoeften doen in de struiken naast het zwembad, gooiden met eten naar de vogels zodat die boven het zwembad vlogen. We mochten maar 3 avonden in een à la carte restaurant eten. De rest werden we gedwongen in het buffet restaurant te eten. Daar schepte de plaatselijke bevolking zijn bord overvol. Met als gevolg lege buffetten die met mondjesmaat werden aangevuld. Het water was water van de kraan, die ze in flessen afvulden. We dineerden in het méditeraanse, franse en italiaanse restaurant. Het méditeraanse was nog redelijk doenbaar. In het franse restaurant kregen we dezelfde saus als in het méditeraanse, daar was ook de airco stuk wat niet doenbaar was. We hebben onze grieven overgebracht naar het management, die er alleen op reageerden met "we weten het". Het zijn onze landgenoten en die hebben nu ook 2 maanden vakantie. Ze probeerden niks aan de situatie te doen. We probeerden te onderhandelen en als compensatie mochten we een extra keer dineren in een à la carte restaurant. Toen we ons daar aanboden bleek dit gesloten en de reservatie voor 2 dagen na ons vertrek gemaakt te zijn.... Het enige plus puntje was het mooie strand. Ik raad dit hotel aan NIEMAND aan!

  • Verbleef Augustus 2015, bezocht met familie
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Katja V
Melia S M, General Manager van Melia Cayo Santa Maria, reageerde op deze beoordeling

Geachte klant, Bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en voor het versturen van uw beoordeling op TripAdvisor. Allereerst willen we onze excuses voor de ontevredenheid u zich tijdens uw verblijf , gaan we veel aandacht besteden aan alle negatieve opmerkingen Je hebt om te voorkomen dat dergelijke gebeurtenissen in de toekomst geschreven. Wij hopen u en... Meer 

New York, New York
Niveau bijdrager
10 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 29 juli 2015
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

Tip voor de kamer: probeer één te krijgen met zeezicht, echt de moeite waard want je krijgt niets dan vogels en planten tussen uw balkon en de zee. En je bent een beetje verwijderd van de zwembaden en al het geluid dat er gemaakt wordt.

  • Verbleef Augustus 2015, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Service

Nuttig?
3 Bedank Heylhya
Melia S M, Manager van Melia Cayo Santa Maria, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Hello Heylhya: We are pleased you enjoyed your stay with us. Our ocean view rooms are really comfortanles and were... Meer 

Harelbeke, België
Niveau bijdrager
10 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
4 van 5 sterren Beoordeeld op 23 augustus 2014

We verbleven 2 nachten en dit resort. Het hotel is proper en de kamers zijn zeer ruim. Er was een vlotte ontvangst en de meeste personeelsleden spreken vlot engels. In de kamer was alles aanwezig wat we nodig hadden, alles was ook proper. De airco functioneerde goed en stond ook niet te hard. Het zwembad, het strand en de toiletten waren ook zeer verzorgd en proper. Het eten in de snackbar aan het zwembad is lekker. De pizza's zijn zeer lekker, een krokante verse bodem zeker geen diepvriespizza. Ook het grillrestaurant aan het strand is een aanrader. Het vlees is op de grill is zeer lekker, er is een uitgebreid groenten - en fruitbuffet, er is altijd paella en je kon ook verse dagvis eten. Allemaal zeer verzorgd en lekker. Het buffetrestaurant waar we s avonds konden eten was dan wel wat teleurstellend. De groentjes waren wat platgekookt en het vlees van de grill was veel beter. Ook het ontbijt vonden we geen hoogvlieger. Het brood was hard en er waren geen verse confituren of jams, enkel kleine voorverpakte potjes maar die waren niet lekker. De à la carte restaurants kunnen we niet beoordelen want deze waren reeds volboekt. Het grootste deel van onze reis verbleven wij in casa's en voor het eten moet je echt niet in een hotel zijn. Zeker het verschil in smaak van het fruit is bijna niet te geloven. Het fruit is de casa's zijn echte smaakbommen terwijl deze van het hotel maar flets uitvallen. Alles is gewoon veel verser in een casa en dat smaak je. Ook naar water toe heb ik zo mijn bedenkingen. Ze brachten water in grote kannen, niet uit flessen. Je gaat ervan uit dat ze in een hotel wel veel voorzichtiger zijn met water voor toeristen ed maar vanaf ons verblijf hier zijn de darmen wat ontregeld geraakt. Ondertussen hadden we al een week in casa's verbleven en hebben we geen last gehad. Op zich wat het eten niet slecht, alleen het ontbijt en buffetrestaurant was wat teleurstellend. De hotels in Cuba zijn gewoon minder dan in andere landen. We kunnen iedereen aanraden om in casa's te verblijven. Wij hebben 2 keer 2 nachten in een hotel geboekt om een rustpauze in te lassen, paar dagen aan een zwembad hoort ook bij vakantie en dat kunnen casa's jammer genoeg niet aanbieden. Het personeel was zeer vriendelijk en de bediening was zeer vlot, zowel aan de bar als in de restaurants. Het was zeker niet nodig om te tippen om vriendelijke bediening te krijgen. Er was ook wifi aanwezig in de lobby. Die functioneerde zeer vlot en was goedkoop. Het was 4.5CUC per uur, in vergelijking met Varadero en Havana is dit zeer goedkoop! De muziek van de lobby vonden we persoonlijk wat te luid, maar op de kamers was alles zeer rustig. Er was ook geen drukte in het hotel, ook al was het eind juli - begin augustus wat normaal een zeer drukke periode is. Het was zeker niet nodig om vroeg op te staan om het gevecht aan te gaan om een stoel te veroveren, dit was echter ook verboden. Er was genoeg plaats voor iedereen, zowel aan het strand als aan het zwembad. De bedjes waren ook comfortabel en proper. Aan het strand kun je ook meevaren met een catamaran, dit was inbegrepen in de all-inclusive. We vonden het een aangenaam en verzorgd hotel om een paar dagen te verblijven.

  • Verbleef Juli 2014, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank 19wendy86
Jorge B, General Manager van Melia Cayo Santa Maria, reageerde op deze beoordeling

Schatting 19wendy86 Ontvang het meest respectvolle groeten aan u van Cayo Santa María. Ik wil u graag bedanken voor deze mooie beoordeling te drukken hoe het voelde om te verblijven in ons resort en ervaar onze natuurlijke omgeving, service en menselijke warmte. In de hoop u binnenkort te zien, Meer 

Den Haag, Nederland
Niveau bijdrager
5 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 17 augustus 2014

Na 2 weken rondreizen een top ervaring. Denk wel dat je in Cuba bent, dus de standaard ligt daar wat lager. Maar.... bijna al het eten wordt vers voor je bereid (dus moet je af en toe even wachten, maar dat is voor mij geen punt)! Er is ruime keuze in gerechten. De kamers zijn mooi en ruim. De bedjes bij het zwembad mogen niet gereserveerd worden, dus de hele dag keuze (ook in de schaduw). Aan een mooi groot strand. Duikmogelijkheden via het hotel. In onze kamer (zeer ruim en mooi afgewerkt) werden 2 extra bedden bij geplaatst voor de kinderen. Personeel is erg vriendelijk. Wij hebben hier 4 nachten heerlijk bijgekomen (en gegeten) na onze rondreis.

  • Verbleef Juli 2014, bezocht met familie
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank craig S
Jorge B, General Manager van Melia Cayo Santa Maria, reageerde op deze beoordeling

Geachte klant We hebben erg waarderen uw beoordeling waarin wordt gewezen op een aantal interessante zaken. Ik begrijp uw ervaring was niet echt perfect, maar je kunt er zeker van dat al uw opmerkingen in overweging genomen worden. Tot onze tevredenheid hebben we al in staat om de meeste van de in uw beoordeling, genoemde kwesties op te lossen zijn,... Meer 

Hillegom, Nederland
Niveau bijdrager
6 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 1 januari 2014

Doet zich voor als een 5 sterren hotel/resort maar haalt nauwelijks 3 sterren. Na één nacht verblijf reeds vertrokken naar een ander hotel. Het 10 jaar oude complex is aan renovatie toe en biedt geen kwaliteit. Voorzieningen zijn stuk, gehavend en/of verveloos. Meubilair is beschadigd en roestig.Buffetrestaurant is vies en de maaltijden behalen nauwelijks een 5 op een schaal van 10. Dit hotel geboekt bij FOX reizen NL.. Snel uit het programma halen is ons advies. Niet boeken om teleurstelling te voorkomen. Dramatisch; wordt overigens door management bevestigd.

  • Verbleef December 2013, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 2 van 5 sterren Locatie
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Johan H
Melia S M, General Manager van Melia Cayo Santa Maria, reageerde op deze beoordeling

Geachte heer Johan H, Wij waarderen dat u de tijd om deze reactie zo gedetailleerd, waar duidelijk wordt dat ook al het verblijf in MCSM was niet echt perfect, bent u in staat om de negatieve details en ervaring ten volle de voordelen van het scheiden zijn schrijven nam onze natuurlijke omgeving, onze faciliteiten en onze diensten. We hebben serieuze... Meer 

Samenvatting hotelbeoordeling

Wat reizigers vinden

  • Heel goed(55)
  • Snackbar(50)
  • WARM WATER(35)
  • Strandrestaurant(22)
  • Entertainmentpersoneel(21)
  • Busritten(14)
  • Wit zand(13)
  • Las Dunas(13)
  • Geweldig naar ons zin(11)
  • Zwembadruimte(9)

5.229 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (5198)
Bekeken
Zwembad/strand (1424)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (137)
Bekeken
Kamer/suite (438)
Bekeken
Hotel & terrein (773)
Bekeken
Dineren (321)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (28)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (25)
Bekeken
Badkamer (54)
Bekeken
1:46
Video's (7)
Bekeken
Overige (1991)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (31)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (2)
Bekeken
Zwembad/strand (8)
Bekeken
Hotel & terrein (3)
Bekeken
Dineren (3)
Bekeken
Kamer/suite (2)
Bekeken
Overige (13)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Cayo Santa Maria in overweging
op 0.0 km afstand
Princess Heights Hotel
Princess Heights Hotel
nr. 2 van 7 in Oyster Pond
4.5 van 5 sterren 597 beoordelingen
op 0.0 km afstand
The Westin Dawn Beach Resort & Spa, St. Maarten
op 0.0 km afstand
Ottley's Plantation Inn
Ottley's Plantation Inn
nr. 1 van 6 in Basseterre
5.0 van 5 sterren 432 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0.0 km afstand
Royal Palms
Royal Palms
nr. 1 van 3 in South Hill
5.0 van 5 sterren 42 beoordelingen
op 1205.1 km afstand
AlSol Tiara Cap Cana
AlSol Tiara Cap Cana
nr. 10 van 102 in Punta Cana
4.5 van 5 sterren 289 beoordelingen
op 0.0 km afstand
Sol Hotel
Sol Hotel
nr. 3 van 7 in Oyster Pond
4.5 van 5 sterren 143 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen