Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Zur Post

Schlossstrasse 25, 56856 Zell, Rijnland-Palts, Duitsland
Hotelvoorzieningen
Opslaan
Zur Post aan Favorieten toegevoegd
Er zijn geen prijzen van onze online reispartners beschikbaar
We kunnen geen prijzen vinden voor dit hotel
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor deze accommodatie, maar je kunt wel andere opties in Zell zoeken
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

14 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 1
  • 3
  • 2
  • 2
  • 6
Bekijk beoordelingen van
1
7
1
Zaken
0
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    2,5 van 5 sterren
  • Kamers
    3 van 5 sterren
  • Service
    3 van 5 sterren
  • Waarde
    2,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    3 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (2)
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Nederlands
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
hoogkarspel
1 beoordeling
2 van 5 sterren Beoordeeld op 20 oktober 2013

Wij waren met twee stellen vanaf 7 oktober en hadden via voordeeluitjes geboekt, maar deze keer was het beslist niet wat we hadden verwacht. We schrokken van de negatieve beoordelingen van september j.l. Wilden omboeken naar een ander hotel, wat niet mogelijk bleek. Het hotel heeft een flinke opknapbeurt nodig. Het diner is matig, deed denken aan een school-driedaagse, er was geen keuze! Waarom we de laatste avond een verhaal kregen, dat het hotel failliet was en 20 november werd gesloten? We hebben er maar het beste van gemaakt en aardige trips in de omgeving gemaakt. De positieve beoordeling lijkt van voordeeluitjes te komen..........

  • Verbleef Oktober 2013, bezocht met vrienden
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank A v
Genemuiden, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
3 van 5 sterren Beoordeeld op 14 oktober 2013

's Middags gastvrij en zeer hartelijk ontvangen, zelfs onze bagage werd naar onze kamer gebracht, de kamer die behoorde bij dit arrangement, hebben wij omgeruild voor een kamer met uitzicht op de Moezel, dit uiteraard met bijbetaling, dit voor maar € 10,00 per nacht, zeer de moeite waard. De kamer was groot, met een goed bed, douche, toilet en een balkon. Wat wil een mens nog meer. 's Avonds een heerlijk 2 gangen diner, soep vooraf en een filélapje / schnitzel / vis, met gebakken aardappelen / patat / aardappelpuree. erg lekker, wilde je een bijlage in de vorm van een groente of salade, was dat mogelijk dan wel met bijbetaling van € 3,00. 's morgens een goed verzorgd ontbijt, waardoor je de dag ruimschoots doorkwam. De bediening was zeer hartelijk; Kerstin en Rainer en Briggitte bedankt voor het gezellige verblijf. Wij komen zeker weer en bevelen dit verblijf dan ook van harte aan bij onze vrienden en familie. Inderdaad zijn er enkele verbeter puntjes om in de toekomst aan te passen. Vr gr. Dick en Minke Holland

  • Verbleef Oktober 2013, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank DvO2013
Berkelland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 26 september 2013

Bij voordeeluitjes geboekt hotel. Geen voordelen kunnen ontdekken, alleen maar nadelen. Na een redelijke ontvangst werden we naar de kamer gebracht en daar werd ons verteld dat we 10 euro per nacht voor de kamer bij moesten betalen.Deze was ook nog eens spartaans ingericht. Het ontbijt was zeer karig. Het 3 gangendiner waarvoor geboekt was,was er niet. We moesten eten wat de pot schafte. Alleen soep en een hoofdgerecht waarbij je de salade bij moest kopen.De derde gang, het nagerecht, kon je kopen voor 5 euro p.p. 's Avonds wilden we koffie kopen doch dat kon niet want de koffiebonen waren op.Het hele hotel maakt een verlopen indruk.Het is aan een totale renovatie toe.Het voordeeluitje werd voor ons een nadeeluitje. Het goede aan het weekend was het mooie weer.Het hotel is beslist een afrader.

  • Verbleef September 2013, bezocht met een partner
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
3 Bedank AJ N

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Zell

4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
Wijchen
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 21 september 2013

Via voordeeluitjes.nl 3 nachten halfpension geboekt voor 99 euro p.p. We verwachtten voor dat geld echt geen (culinair) hoogstandje, maar het verblijf in dit hotel was wel heel teleurstellend. Zeer verouderd hotel. Wij hadden geen tv op de kamer, andere gasten wel. Het hotel zou een gerenommeerde keuken hebben, lazen we op internet. "Men komt van heinde en verre". Niets van gemerkt. Er waren driegangen-menu's beloofd, we kregen slechts twee gangen. Nog niet zo erg, als de kwaliteit en de hoeveelheid dan maar goed zouden zijn. We konden wel een bakje sla krijgen, maar daar moest dan 3 euro p.p. extra voor betaald worden. Ontbijt was zeer karig. Om alles moest gevraagd worden, dan waren de broodjes weer op, dan de jus d'orange, de kopjes, glazen enz. enz. Zeer amateuristische bediening. De logistiek liet zeer te wensen over. Toen we ons met onze klacht(en) bij de chef meldden, werden we zeer arrogant, onprofessioneel te woord gestaan. Het was toch echt ons probleem en als het ons niet zinde, waren we toch vrij om te vertrekken? Wij werden zeer "gastonvriendelijk" behandeld. Wij raden dit hotel daarom absoluut af.

  • Verbleef September 2013, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
4 Bedank Ton T
Haalderen
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 19 september 2013

Dit is het slechtste hotel van mijn leven! Op de advertentie staat dat het hotel drie sterren heeft, ik denk dat die in de lucht hangen. Bedden doorgezakt, drie gangen menu, nog nooit van gehoord, minimaal een half uur moeten wachten voordat ze komen vragen wat wilt u drinken. Bij het uitserveren van het eten zeggen ze dat je bij je schnitzel aardappel kroketten krijgt, maar komen met friet aan (wat doe je in de bediening als je het verschil niet weet tussen aardappelkroketen en friet). Morgens moeten wachten op je kopje koffie terwijl je er al een halfuur zit, om brood vragen om broodjes vragen en zo kan ik nog wel even door gaan. Mijn advies is dan ook, er niet heen gaan!!!!

  • Verbleef September 2013, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 2 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
5 Bedank frits H
Melissant, Nederland
Niveau bijdrager
9 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 14 september 2013

Dit hotel is het niet waard heen te gaan. Na een gesloten periode probeert iemand dit weer van de grond te krijgen. Helaas gaat alles fout. Het eten is slecht, verbrand en droog vlees, de bijlage (sla) slecht verzorgd. Van bediening hebben zij nooit gehoord, bestek aan de verkeerde kant, duim in het bord, met twee handen bedienen enz. Aan de straatkant is nauwelijks te slapen van de herrie, de stenen liggen los in de straat en om 5 uur begint men met leveringen na enige tijd druk verkeer. Het bed is de dagen zat en doorgezakt. Onder de overtrek van de dekbedden schuilt een vieze bende. De lift is van een brief voorzien bepaalde handelingen niet te doen. En er is nog veel meer dat niet goed is. Men is wel aardig maar het personeel dat niet berekend is op zijn taken kan er in feite niets aan doen. Zij zijn er eenvoudig niet voor opgeleid. Kip en klaar, niet heen gaan.

  • Verbleef September 2013, bezocht met een partner
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 2 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank Willem v

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

Voorzieningen