Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sensimar Ibiza Beach Resort

Reiziger (329)
Kamer en suite (46)
Reiziger (329)
Kamer en suite (46)
Zwembad en strand (34)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Gratis parkeren
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Vervoer van/naar luchthaven
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Inclusief ontbijt
Stomerij
Fitnesscentrum / sportruimte
Wasservice
Buitenzwembad
Niet-roken hotel
Sauna
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Suites
Niet-roken kamers
Airconditioning
Handige informatie
STIJL HOTEL
Veilig
Middenklasse
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
80Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 80 van 100
24restaurantsbinnen 0,5 km
13attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen(194)
Waardering van reizigers
  • 166
  • 161
  • 92
  • 25
  • 25
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen
Beoordelingen weergeven waarin het volgende voorkomt
  • Filteren
  • Nederlands
77hubabuba
Eindhoven, Nederland
30
8 okt. 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Hotel “net” volledig refurbished.
Bij aankomst krijgen wij een upgrade en niet zo maar één: we krijgen beide een suite met enorm dakterras, zonnebedden en een jacuzzi!
Vriendlijk personeel, al spreken er veel belabberd Engels. Daardoor gaat er wel eens wat mis, maar man wat doen ze hun best voor je!
Ontbijt is prima, voldoende uitgebreid. Lunch mogelijkheden zijn wel erg beperkt en veelal wat zwaar/vettig.
Adults only, dus weinig herrie rondom zwembad.
Kamers wel erg gehorig, dat is jammer, maar mag onze pret zeker niet drukken!
Datum van verblijf: oktober 2018
Bedank 77hubabuba
Stijn P
Antwerpen, België
427
2 sep. 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
We verbleven hier twee nachten.

Vriendelijke ontvangst met gratis drankje.
Wel vreemd dat je nog extra moet betalen voor de safe en het gebruik van handdoeken.

Het hotel en de kamer zijn modern en fris ingericht. Op de kamer is koffie en een minibar. De bedden zelf vond ik echt slecht, net logeerbedjes.
Het ontbijt was prima.

De omgeving van het hotel is geweldig. Mooi strand, vlakbij bars en retaurants.

Datum van verblijf: augustus 2018
Bedank Stijn P
Britt D
Breda, Nederland
41
2 aug. 2018 beoordeeld
Prima hotel, mooi en schoon, lekker aan een rustige baai gelegen, waar je heerlijk kunt zwemmen. Helaas is het personeel niet heel klantvriendelijk. Toen we aankwamen werden niet echt van harte welkom geheten, de receptioniste zei: 'kom maar mee' en we werden in een barretje aan een tafel gezet met wat drinken en moesten een formulier invullen, na een half uur werden we nog niet opgehaald, dus zijn we zelf maar terug gelopen naar de receptie, want we wilde graag nog even zwemmen voor het donker, omdat het erg heet was. Daarbij gaf ze ons bandjes voor het all inclusieve hotel, maar wij hadden slechts logies+ontbijt, niet echt goed ingelicht dus. Vervolgens werd ons mede gedeeld dat we 1,50 euro voor de kluis per dag moesten betalen en een borg van 10 euro hiervoor. Beetje jammer dat dit niet gewoon in de kamerprijs is inbegrepen? Vervolgens moet je 10 euro borg per strandhanddoek betalen en deze kun je alleen maar ruilen voor een schone handdoek tussen 10.30 uur en 17.30 uur. Lekkere tijd als je een dag vroeg weg wilt en lekker een dag weg wilt blijven. Op een dag kwamen we om 17.35 uur (5 minuten te
laat) terug van het strand en wilde ik graag de handdoeken wisselen, omdat we de volgende ochtend al weer vroeg naar Formentera wilde gaan. De handdoeken jongen deelde mij mede dat deze 'op' waren.... En wees vervolgens op het bordje waar de tijden opstaan voor het wisselen van de handdoeken. Ik ben vervolgens naar de receptie gelopen om te vragen of dit niet op een andere manier op te lossen viel, want dit is niet echt klantvriendelijk. De jongen van de receptie liep met mij mee naar waar je de handdoeken kunt wisselen, waar vervolgens de handdoeken jongen kwam en ze voor mijn neus ruzie gingen maken. Heel erg ongemakkelijk, maar ik kreeg uiteindelijk mijn handdoeken, want er stonden nog 2 dozen vol!!!! Daarnaast wilde wij lekker optijd ontbijten maar dat kan pas vanaf 8 uur of zelfs half 9! Beetje jammer wederom als je een dagtripje wilt maken. Op de laatste dag kwam ik erachter (via Tripadvisor) dat het hotel een sauna had, ons is vrij weinig verder over het hotel verteld wat ik jammer vind, omdat het hotel uit 3 gebouwen bestaat en ik niet automatisch zomaar overal naar binnen loop als ik daar niet verblijf.
Wij hadden een kamer met landzicht gekozen en uiteindelijk zaten we op de eerste verdieping en keken we met ons balkon uit op de vuilnisbakken, deze werden tevens iedere morgen heel vroeg geleegd door een vrachtwagen wat veel herrie maakte.
Daarnaast vind ik het vreemd dat een 'only adult' hotel kamers heeft met twee lossen bedden, als we 's nachts naar elkaar rolden, rolden de bedden uit elkaar, want deze hebben wieltjes! Naar de receptie gegaan en kregen een rol plakband mee, dus hebben we zelf de pootjes aan elkaar geplakt. De volgende dag zou iemand van de service komen en die had er een tie wrap om gedaan. Uiteindelijk na 6 dagen hadden we een topper gekregen en één laken. Wat een stuk beter was.
Daarbij sprak niemand in het hotel fatsoenlijk Engels, zelfs aan de receptie niet! Ook was ons niet duidelijk hoelaat en wanneer we werden opgehaald. Waar ik zelf om moest vragen, door de receptie na 6 keer uitleggen, omdat ze mij niet begreep, ben ik verwezen naar de Tui receptie, waar ik het bestaan niet van wist. Zij wist mij uiteindelijk wel de juiste tijd aan te geven.
Tot slot werd ons bij de check-out niet gevraagd hoe het verblijf was en alles naar wens was geweest, vandaar ook deze beoordeling op Tripadvisor. Ik hoop dat ik jullie hiermee geholpen heb!
Datum van verblijf: juli 2018
1 Bedank Britt D
Antwoord van MichelleS9628, Director de Recepción bij Sensimar Ibiza Beach Resort
Gereageerd op 7 okt. 2018
Dear Britt D: Thank you for your review, our guest opinión is very important for us! We are very surprised to read your impression about the hotel staff upon check in. the registration form is compulsory, it is a legal requirement to check in at a hotel. It is for security reasons, for us, and for our guests security. Our staff always offers help with this, but as it is personal information, most of guests know how to do it. Please do not hesitate in ask for help in case you need it. At the moment we lend diferent ítems to guests, we experienced that a deposit must be required, as a high percentage of people just forget to return the ítems. It is totally normal on holidays, and the deposit helps to remember that. If we run out of towels or safe keys, it will be a problem for the next guests, which we want to avoid. The schedules for breakfast, change towels, etc, are advertised in many websites, and are the best ones we can do to assist every guest in the hotel. They are quite similar to the rest of hotels in spain´s seashore. I am happy to know that despite there is a Schedule for the towels, we found a solution for you. Just for the record, the timetable for breakfast is 08:00 to 10:30 in the morning. From 07:00 to 08:00 we prepare a small breakfast for early birds right outside the breakfast room, and before 07:00 we prepare it in the front desk, for the really early departures. All that is in the letter we do provide upon check in to every guest, as well as the information of the spa, as the rest of services we do provide. We, as many hotels, do have rooms with twin beds, as a twin can become a doublé bed with a topper, but you can not Split a doublé into two separate beds. It is true that most of our guests are couples, but not all of them. In most of the cases a guest request a doublé bed in advance, we fulfil it. If we do not have any information prior to arrival, we always provide a twin bed room. I want to finish this reply thanking you again for taking the time to rate us, and give us the chance to think twice about many things we do at the hotel, what and why we do what we do. We hope to see you in your next trip to Ibiza. Best regards, Adalberto Vaglica
Kurt V
163
29 jul. 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Is een uitstekend,mooi en rustig gelegen hotel met alle nodige comfort aanwezig.
Kamers niet al te groot maar verzorgd en een goed bed.
Vriendelijk personeel en een goeie sfeer over heel het hotel,eten is ruim voldoende en variërend doch om enkel hier altijd te eten tijdens je verlof heb je het na enkele malen wel gehad.
De handdoeken polemiek ‘s morgens is er wel teveel aan.
Datum van verblijf: juli 2018
1 Bedank Kurt V
Antwoord van MichelleS9628, Director de Recepción bij Sensimar Ibiza Beach Resort
Gereageerd op 7 okt. 2018
Dear Kurt V: Thank you for rating us on tripadvisor, it always help us to improve. We hope to see you in your next trip to Ibiza. Best regards, Adalberto Vaglica
-R0nALD28-
Nieuwkoop, Nederland
11966
1 jul. 2018 beoordeeld
Zowel hotel, reis al transport rechtstreeks bij TUI geboekt toch konden we bij aankomst in het hotel rond 9:30 uur niet meer ontbijten en moesten van de receptie tot 14:00 uur in de bar wachten op onze kamer. Dat hebben we niet gedaan, Koffers achter gelaten en in de stad maar iets gaan eten. Bus reis naar hotel duurde ook erg lang vanwege de vele andere gasten die onderweg her- en der afgezet moesten worden. Volgende keer huur auto direct op de luchthaven ophalen, scheelt veel tijd.
Mooi goed verzorgt hotel gelegen aan een prachtige baai op loopafstand van een gezellig dorpje, met verschillende restaurants, bars, supermarkt en touristen winkeltjes. Hotel ziet er fris en modern uit, meeste ziet er ook nieuw of goed onderhouden uit. Tussen de 2 verschillende panden loopt een openbare weg, maar daar komt nauwelijks verkeer over, hier heb je dan ook geen last van. Er zijn 2 zwembaden met daar omheen gratis bedjes en parasols, voor de handdoeken wordt een borg van EUR 10,- p.st. gevraagd. Bedjes en parasol op het strand kosten EUR 7,- p.st.p.d. Wij waren er in het voorseizoen (mei) en er waren altijd wel bedjes beschikbaar, geen handdoeken claims gezien. Adults only dus ook veel meer rust in en rondom het zwembad en ligweide.
2 restaurants voor het ontbijt, waarvan 1 ook gebruikt wordt voor het dinerbuffet. De ruimte in beide restaurants is beperkt waardoor de tafeltjes steeds erg kort op elkaar staan. Niet heel ontspannen samen eten derhalve. Buffeten zijn goed verzorgt en bieden voldoende variatie. Bij het diner wordt vlees en vis vers gebakken.
Kamer is netjes en van alle gemakken voorzien, er is een water koker, föhn en tv op de kamer aanwezig. Ook de badkamer is ruim genoeg en het douche gedeelte is met een glazen deur goed afgesloten, zodat de rest van de badkamer droog en begaanbaar blijft. Bedden zijn wel heel erg kort, max 160 cm, waardoor in mijn geval mijn voeten buitenboord hangen. Kluis op de kamer moet apart voor betaald worden, behalve een borg ook nog EUR 1,50 per dag. Klein bedrag maar waarom is dit niet in de kamerprijs inbegrepen ?

Verwacht niet te veel van de sauna faciliteiten, deze ruimte is beperkt tot een bad, een stoomcabine en 1 sauna en bovendien slechts op beperkte tijden beschikbaar.

verbeterpunten;
- 1 dag kamer niet schoon gemaakt, geen handdoeken
- Tot 14:00 uur in de bar wachten bij aankomst ‘niet erg klantvriendelijk’
- Kosten voor kluis, direct in kamerprijs opnemen.

Vorig jaar verbleven wij op Fuertenventura ook in een Sensimar hotel, het hotel op Fuertenventura is op alle vlakken net even iets beter; ruimere kamers, betere buffeten en bovendien ook nog a la carte restaurants, grotere baden, veel grotere sauna faciliteiten enz. Juist door deze ervaring waren onze verwachtingen van het hotel op Ibiza hoog gespannen, evengoed een prima hotel voor een relaxed verblijf.
Datum van verblijf: mei 2018
2 Bedank -R0nALD28-
Antwoord van MichelleS9628, Director de Recepción bij Sensimar Ibiza Beach Resort
Gereageerd op 16 sep. 2018
Dear -R0nALD28-: Thank you for rating us on tripadvisor, our guests opinión is very important for us! We will take notes of all your recommendations, in order to discuss it with the hotel management and improve as much as posible. A few things I have to remark; please be aware that the sunbeds and umbrellas at the beach do not belong to the hotel, it is a private company that comercialize it, and they charge for their services. the other thing to keep in mind is that check out time is at 12:00, and we need a few hours to clean and check the room before give it to a new guest, that is the reason check in is at 14:00. We hope to see you in your next trip to Ibiza. Best regards, Adalberto Vaglica
Vorige
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Sensimar Ibiza Beach Resort.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Kamertips
"Ik adviseer dan ook een kamer met zeezicht."
429brittd
2 aug. 2018
Beoordeling lezen
"Kamers met zeezicht zijn iets duurder, maar wel rustiger en hebben 's ochtends de zon op het balkon."
-R0nALD28-
1 jul. 2018
Beoordeling lezen
"aan de straatkant is geen muziek van de optredens en horeca, wel de bus vertekt er dus oordoppen"
MyrnaD389
6 nov. 2017
Beoordeling lezen
"Aan de terraskant, uitzicht op de baai"
3suzev
9 mei 2017
Beoordeling lezen
Meer weergeven 
PRIJSKLASSE
US$ 91 - US$ 219 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
Grupotel Ibiza Beach Resort
LOCATIE
SpanjeBalearenIbizaSant Joan de LabritjaPortinatx
AANTAL KAMERS
84
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding