De zoektocht naar een budgetvriendelijk hotel in Kos Town hoeft niet lang te duren. Welkom bij Hotel Theonia, de ideale keuze voor reizigers.
Gastenkamers bevatten een koelkast en airconditioning en je kunt bij Hotel Theonia eenvoudig gebruikmaken van gratis internet.
Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en een lounge. Er is voor extra gemak gratis openbaar parkeren in de buurt beschikbaar voor gasten.
Hotel Theonia ligt dichtbij Kos Town Castle (1,0 km) en Hippocrates Tree (1,0 km). Ideaal als je populaire bezienswaardigheden wilt bezoeken in Kos Town.
Probeer in Kos Town lokale favorieten, zoals kreeft, bij Agkyra Fish Restaurant, Platanos of Cuvee Restaurant.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Eleftherias Square (1,0 km) en Casa Romana Kos (1,2 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van Hotel Theonia.
Hotel Theonia biedt je het beste van Kos Town, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.
Theonia is een zeer goed 2sterren-hotel en ideaal als een goedkoop basic hotel zoekt in Kos Stad. Het is gerund door een familie als ik me niet vergis en dat merk je ook. Je wordt met veel enthousiasme en warmte onthaald en helpen jou waar nodig. Het ontbijt is zeer beperkt maar genoeg om je dag mee te starten. Zit je hier langer dan een paar dagen, is er een lekkere bakkerij/tearoom Αρτοποιείο Ζαμάγιας. Hier is voldoende zitplaats. Het zwembad was verlaten maar wel proper. De kamers zijn verzorgd, onderhouden en voorzien van airco (tegen betaling). Tip: huur een fiets en verken zo Kos.
Het is een klein hotel, maar schoon. Het zwembad is elke dag schoon. Vriendelijk personeel aan de receptie en goed ontbijt. Het hotel ligt dicht bij het commerciële centrum op 10 minuten. Er is ook een kleine bibliotheek waarin de boeken in alle talen staan
We verbleven 7 dagen in het Theonia hotel. Dit hotel ligt op een geweldige locatie. Het strand ligt op 5 minuten van het hotel, ook de bars en winkels liggen in de buurt van het hotel. Het hotel en de kamer zijn heel erg schoon. De eigenaar was op alle uren van de dag en avond op het terrein, altijd vriendelijk en behulpzaam. Ze was zo vriendelijk om me mijn kamer een beetje langer te laten houden dan gebruikelijk omdat mijn vlucht later op de dag was. Het hotel is niet te duur en het ontbijt is inbegrepen in de prijs.
Ik heb onlangs verbleven in dit hotel met 5 van mijn vrienden. We waren allemaal absoluut geschokt door de houding van de dame die de receptie runt, die ons wrok koesterde voor het geheel van ons verblijf voor het eten van watermeloen buiten, terwijl dat niet de bedoeling was, ondanks dat ze ons dit nooit heeft verteld. Misschien als het ontbijt in de ochtend half fatsoenlijk was, hadden we in de eerste plaats niets buiten hoeven eten. Persoonlijk eet ik geen vlees of zuivel, dus ik had elke ochtend de mogelijkheid van droog brood en droge ontbijtgranen als ontbijt. Zelfs het ontbijt voor mensen zonder dieetwensen waren slecht, met de extra optie van ham en kaas. Daarnaast staat op deze website dat er airconditioning in de kamer is, maar verzuimt te vermelden dat hiervoor € 5 per dag per kamer in rekening wordt gebracht. We waren ook onderworpen aan een hotelbelasting die de onbeschofte receptioniste ons niet op de hoogte bracht tot ongeveer 20 minuten voordat we het hotel moesten verlaten voor de luchthaven, op dat moment had ik al al mijn euro's uitgegeven. Toen we haar vroegen meer informatie te geven over waarom dit noodzakelijk was, nam ze een sarcastisch en vernederend landhuis aan, in plaats van toe te geven dat het haar fout was om ons niet te laten weten dat dit eerder zou gebeuren. De kamers zijn erg basic, de bedden zijn zo luid dat ze genoeg zijn om je wakker te maken wanneer je 's nachts over de kop gaat. De buien schommelen tussen kokende en vrieskou en er is geen kluis in de kamer om kostbaarheden achter te laten, wat wij als zeer onveilig beschouwden, aangezien u wordt verwacht dat u de sleutel in de receptie overhandigt, zodat het hotelpersoneel volledige toegang heeft tot uw kamer in uw afwezigheid. Op de laatste dag stopte de elektriciteit in mijn kamer, en toen we beleefd probeerden dit aan de dame bij de receptie uit te leggen, snoof ze meerdere keren tegen ons, zeggend dat het onze schuld was om een magneet achteraan te verliezen die de elektrische aanstuurt. We hebben niet gezien hoe dit mogelijk zou kunnen zijn omdat het nooit het hotel had verlaten, daarom was dit een fout in de kwaliteit van de sleutel zelf, maar toch slaagde ze er niet in om verantwoordelijkheidsgevoel te nemen en ons de schuld te geven. Een paar positieve punten van het hotel inclusief de man die achter de receptie werkte, die absoluut heerlijk was. De schoonmaak was goed, en we genoten van tijd doorbrengen in het zwembad, hoewel het vroeg sluit en je moet stil tussen bepaalde uren zijn. Over het algemeen is er ernstige problemen in het personeel van het hotel en tot het houding probleem van de dame achter de receptie is opgelost, zou ik niemand aanraden die naar Kos-stad gaat om te verblijven in dit hotel.…
Ik verbleef in Hotel Theonia in een groep van 6. Onze eerste gedachten waren dat het eenvoudig en mooi was dat was eenvoudig maar had alles wat we nodig hadden voor de prijs die we betaalden. We werden begroet door een humeurige, onvriendelijke en onverwelkombare vrouw bij de receptie die ons in eerste instantie vrij ongemakkelijk maakte, maar we bleven beleefd. Het ontbijt, ik zou zelfs niet als zodanig classificeren, met brood, warme melk, ontbijtgranen en koffie allemaal te bieden. De kamers waren kokendheet en toen ons werd gevraagd waarom onze airco niet werkte, zei ze dat we € 5 per dag moesten betalen (ze was ook ongelooflijk onbeleefd, ook toen ze ons een extra dag probeerde aan te rekenen en ik haar ondervroeg ben ermee bezig) . Elke keer dat u uw hotelkamer verlaat, moet u uw sleutel inleveren - waarschijnlijk zodat u deze niet kwijtraakt als u weg bent. . . begrijpelijk - maar ze bieden geen kluisjes in de kamer, zodat u waardevolle spullen ed achterlaat in de handen van schoonmakers en degene die in staat is om uw kamersleutel te bemachtigen als u weg bent. Gelukkig hadden zowel ikzelf als mijn kamergenoot sloten op onze koffers en gebruikten dit om onze kostbaarheden op te bergen. Later in onze vakantie besloten we om een watermeloen te krijgen van de plaatselijke winkel en dachten dat het leuk zou zijn om het te eten op de patio van het hotel - watermeloen want het is nogal een rommelige vrucht en we hebben het best schoongemaakt. Het was echter niet genoeg en de dame bij de receptie kwam later op de dag naar ons toe en riep ons grimmig toe dat we deze watermeloen mochten eten omdat het buiten eten verboden was. Er zijn geen tekenen die dit aangeven en we wisten helemaal niet dat we dit niet mochten doen omdat ze het zelf niet eens zei? We verontschuldigden zich meerdere keren als een groep en individueel maar ze hield dit tegen ons voor de rest van onze vakantie en kreeg zeer onbeleefd, niet glimlachend naar ons als we naar beneden kwamen en zelfs niet hallo of vaarwel zeggen. Dit gaf ons het gevoel ongelooflijk onwelkom en we zouden willen dat we er nooit verbleven omdat het ons boos en overstuur liet voelen dat we op deze manier behandeld waren. We vertelden haar hoe we aan het einde van ons verblijf voelden dat we alleen maar respectvol waren tegenover haar en haar hotel en dat ze onbeleefd, onwelkom en onvriendelijk was en haar antwoord was dat het haar niets kon schelen. Dus persoonlijk zou ik dit hotel nooit aanbevelen aan iedereen.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding