Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Ne Alikarnassos, Kos Town 85300 Griekenland
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Expedia.com
Hotels.com
Snaptravel
Travelocity
Orbitz.com
lovevacations
alle 10 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de accommodatie en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (3504)
Dineren (244)
Kamer en suite (2)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Beleid voor betaald thuisblijven voor personeel met symptomen
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
Meer lezen
Bijgewerkt op 08-07-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Bijgewerkt op 08-07-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 6 van de 44 Bijzondere accommodaties in Kos Town
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Fietsverhuur
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Betaald internet
Internet
Lazy river
Zwembad-/strandlakens
Zwembad voor volwassenen
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Kleedkamers fitness/spa
Restaurant
Ontbijtbuffet
Snackbar
Zwembadbar
Recreatieruimte
Minigolf
Tennisbaan
Waterpark
Aerobics
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Kinderclub
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Vervoer van/naar luchthaven
Autohuur
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Vergaderruimtes
Spa
Hoofdmassage
Beautysalon
Conciërge
Gemakswinkel
Souvenirwinkel
Winkels
Lig-/strandstoelen
Parasols
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privébalkon
Veilig
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinnen
Geweldig uitzicht
Gesproken talen
Grieks
3.892beoordelingen810vragen en antwoorden44kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.867
  • 1.075
  • 587
  • 217
  • 146
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Olivier heeft een beoordeling geschreven okt. 2020
Hasselt, België10 bijdragen
+1
Het enige positieve aan het Blue lagoon resort is dat je voor een relatief goedkoop budget een all-in hotel kan boeken. Kos lijkt een eiland dat onder een oorlog lijdt. Behalve Kos en nog 3 andere stadjes, vind je enkel ruïnes, leegstaande landschappen en hier en daar een koe. Zo word je daar dan ook behandeld. Op de kamers wordt enkel het bed opgemaakt (neen, geen verse lakens) en als je geluk hebt, krijg je proper handdoeken. Smerige vloeren en spinnenwebben zijn er wel in overvloed. Positief puntje van de kamer: ik vond de matras niet slecht.. Om lekker te eten, moet je er ook niet zijn. De all-in formule helpt hun daar waarschijnlijk niet echt mee. 's morgens begin je best met een eitje en een stukje toastbrood want een ei kan je niet verkeerd bakken en het toastbrood maak je zelf. Een goede koffie zit er helaas niet in. Smiddags krijg je meestal hetzelfde als savonds. Slechts 1 ding is daar duidelijk, kwantiteit heerst over kwaliteit. Gelukkig kan je 1 avond gratis naar zowel een chinees als Italiaans restaurant, dat al vol was geboekt voor een week. Verder door naar de service dan maar. In de verschillende bars bestel je beter 2-3 glazen per persoon, anders kan je nog al eens even wachten. De grote hoeveelheid Britten verzuurt de Griekse serveuses, slechts bij enkele kan er nog een lach vanaf. Respect 😉 Voor je hulp gaat vragen aan de balie, bedenk dan eens goed of je zelf geen antwoord hebt om je vraag. Het kan wel eens gebeuren dat je anders 45 minuten verspild hebt. Nog een goede raad, zorg ervoor dat je niet gekwetst geraakt. Hoewel er in het hotel een EHBO post was, duurt het een klein uurtje vooraleer je verzorgd wordt. De vijf sterren heeft het hotel te danken aan een mooie buitenkant met welliswaar enkele prachtige zwembaden. Als groep jongeren moet je er niet naar toe gaan
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2020Reistype: Reisde met vrienden
Nuttig
Delen
Marcel v heeft een beoordeling geschreven sep. 2020
3 bijdragen
Mooie schone kamers, geweldig personeel. Het is een groot park, maar als je ergens naar toe wilden hoefden je maar te bellen en ze kwamen je halen met een golfkarretje. Eten is er ook geweldig, keuze genoeg
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Datum van verblijf: september 2020
Nuttig
Delen
Frank A heeft een beoordeling geschreven sep. 2020
10 bijdragen1 nuttige stem
Dit resort heeft meer potentie, maar heeft bij mij toch wel enorm tekort geschoten op teveel punten. Als je aankomt na de vlieg/busreis in de hal, ziet het er allemaal veelbelovend uit. Het uitzicht over het zwembad in de verte, en de bar aan de linkerkant, daar krijg je al de vakantie kriebels van. Maar na een paar dagen, Is dat gevoel langzaamaan aan het verdwijnen. Laten we beginnen met het eten. Het ontbijt : elke dag hetzelfde smaakloze spul, wat wegdrijft in olie en water. De koffie lijkt thee, en ik vraag me af of het water koffie heeft gezien. De jus d'orange is poeder met wat water. Het brood is smaakloos en van een week geleden. Het enige wat dan nog een smaak heeft en vers is, is het fruit Met uitzondering van de kiwi’s, want daarmee kan je gerust de ruiten mee door gooien. De Lunch: wederom allemaal bakken waar vreemd uitziend eten in olie en water drijft. Het is net alsof je naar het zwembad kijkt, daar ligt ook van alles in te drijven. Het heeft er alle kenmerken van, dat het avondeten van de avond ervoor, in de bakken is gelegd, en met een saus erover heen is gecamoufleerd. De vis is overgaat, het vlees is door-door-door-doorbakken. Zodat je een hamer en beitel nodig hebt, om er enigszins een stuk vanaf te krijgen. De stukken pizza zijn gedrapeerd met 1 cm dikke nepkaas, zodat elke hap die je neemt een sliert nepkaas krijgt van een halve meter. Een leuk gezicht in het begin, maar grote ergernis van iedereen na de tijdje. De spaghetti is dan nog het veiligste alternatief wat je kan nemen. Maar dat verschilt ook per dag, zodat dat ook een soort van Russische roulette word. Dan kan men ook een toetje cq nagerecht daarbij nemen. Dan is hier wederom de veiligste keuze het verse fruit. De watermeloen is altijd heerlijk vers en sappig, de galop meloen is daarentegen rubberachtig en overrijp. Hierdoor krijg je een soort van zure/wijnachtige smaak in je mond die te lang blijft hangen. Er zijn ook wat toetjes of ijsachtig spul te verkrijgen, maar dat is een soort van mousse die in 1 keer het glazuur van je tanden verwijderd. Veel te zoet en veel te veel kleurstof, waardoor elk kind rond blijft springen alsof het ADHD + heeft. Het diner: Je kan elke dag in het (main) hoofdrestaurant bij het grote restaurant gewoon aanschuiven. In de andere restaurants zal je via een app van het resort een reservering moeten maken. Anders word je vriendelijk de deur gewezen. Het hoofdrestaurant. Bij alle gerechten is het alsof de kok van “The muppet show” zich heeft mogen uitleven. Wereldbekende gerechten waar een vreemde twist aan is gegeven. De verbazing op de gezichten van de mensen om mij heen, hebben mij er toedoen besluiten de veilige weg te kiezen. En dat is natuurlijk pasta, maar ook hier kan men toch heel veel aan verpesten. Door en door gaar, en het zit te lang in de bakken, wat de smaak natuurlijk niet ten goede komt. Spijsjes van te vet en hard varkensvlees, beef is daar te lang gebakken vlees, en kip is heerlijk roze van binnen en heeft net een pan gezien. De buikloop die na de roze kip komt, kan ik niemand aanraden. De veilige keuze is altijd salade/sla/watermeloen. De a la carte restaurants. Ik heb er twee geprobeerd, het Italiaanse en het restaurant bij de receptie. Bij het Italiaanse mag je het hoofdgerecht en het desert uitkiezen en voor het voorgerecht mag je langs het buffet lopen om aldaar wat op je bord te deponeren uit de bakken. Ik heb als voorgerecht lasagna geprobeerd, maar daar had ik al gauw spijt van, aangezien dit ook een dag lang opgewarmd was. Ik had een pizza besteld in de hoop iets lekkers op mijn bord te krijgen. Maar de pizza die men bij de lunch in de bakken legt, bleek mijn hoofdgerecht te zijn. Alleen was er een andere topping, wat rubberachtige ham, een aantal olijven, kappertjes, en wat andere niet te onderscheiden zaken. De 1 cm nepkaas was natuurlijk glansrijk aanwezig, waardoor ik weliswaar 3 stukken heb verorberd, maar dit voor maagvuling. Mijn metgezel had lamskoteletten besteld, en was erg verbaasd toen het hem werd voor gezet. Er lagen twee koteletten op zijn bord van 5 cm dik. De helft van deze koteletten waren gemaakt van puur vet, en de andere helft was door en door gebakken, waardoor de hamer en beitel wederom noodzakelijk waren. Te taai en gewoon niet met een menselijk gebit te eten. De obers die de borden aan het afruimen waren, verzamelden om mij heen alleen maar overvolle borden, waardoor het voor ons ook niet meer gênant was om het eten ook maar te laten staan. Wat een verkwisting van eten, niets smaakte en iedereen liet het eten staan. Maar alle verwachting was dus gericht op het nagerecht. Mousse en mousse en nog eens mousse. Mierzoet en vol met kleurstoffen, dus dit ook laten staan. Met een vreselijke smaakbeleving en met een rommelende maag verlieten we het restaurant. Meteen een taxi besteld om met gehaaste spoed naar Kos town te rijden om daar een restaurant in te gaan, wat elk gerecht wel met liefde en aandacht besteed. Mijn advies is dus ook, ga in het dorp eten. Veel smaak en gezellige mensen, die je met open armen verwelkomen en je wel een goed gevulde buik bezorgen met heerlijke gerechten. Ok ik weet het, het is een all in resort, maar dat is dus ook het probleem bij blue lagoon resort. Ze verdienen niet het aantal sterren. 5 sterren ?!?!? Het is simpelweg schande, want het eten in niet te eten, de drankjes of frisdrank zijn aangelengd met water, poeder, en kleurstoffen. Je kan het onbeperkt drinken, maar je moet er alleen maar van naar de wc, en dronken word je er al helemaal niet van. Vraag maar aan alle Engelse toeristen die er rond liepen. Die waren zeer verbaasd hoeveel ze wel niet konden drinken van het niet en de cocktails. Waar ze normaal al rond 11 uur in de ochtend aan het lallen en vechten waren, duurde het nu toch zeker tot een uur of 01:00 in de nacht. Maar ik denk dat dat meer iets is wat ze zichzelf hebben aan geleerd. Bepaald ritme wat erin zit. De kamers.: de kamers zien er prima uit. Ik vind ze groot genoeg. De badkamer is erg Klein, en de douche is niet te doen. Ik heb een normaal postuur, maar ik paste er net Niet in. Als ik me bukte stootte ik mijn hoofd aan de halfronde deur, en mijn rug aan de kraan. Dus dan maar douchen met de deur open, met als gevolg de hele badkamer en de halve slaapkamer onder het water. De kast was meer dan ruim genoeg, een kleine koelkast, en een kluis die je moest betalen. Het balkon was ook ruim genoeg, mocht je er willen zitten met de hitte. De airco deed het niet heel goed, maar wel goed genoeg om de kamer te verkoelen. Het reinigen van de kamer: een dikke onvoldoende aangezien ze pas na aandringen van ons bij de receptie, de kamer na 5 dagen de grond hebben gereinigd. De handdoeken die je op de grond gooit, om te verversen, werden gewoon weer opgehangen. De wasbak werd niet schoongemaakt, en de spiegel eveneens niet. Ik heb hier met meerdere mensen over gesproken en allemaal hadden ze hetzelfde probleem. Het personeel wat de kamers moest schoonmaken, was ook allemaal gepensioneerd en te oud om bepaalde werkzaamheden te kunnen verrichten. Het personeel : veel personeel was niet Grieks en sprak de Engelse taal niet goed genoeg om een normaal gesprek aan te gaan. Er waren ook wel personeelsleden die het echt wel probeerden om een gesprek aan te gaan, en ook een leuk contact aan probeerden te willen gaan. Maar de meesten werkten meer dan 10 uur per dag en 7 dagen per week voor een hongerloontje van 600 euro per maand. Dus om dan nog elke dag vrolijk rond te kijken lijkt me ook wel een behoorlijke opgave. Het vrouw persoon achter de crêpe bar in het grote zwembad brak alle regels, elke gast sprak er schande van hoe honds zij de gasten behandelde. We hebben nog in de avond wat eten besteld, en toen dat werd bezorgd werd er bij de receptie. Kwam er een man naar buiten gelopen, en die trapte de bezorger nog net niet het terrein af. En mij werd in klare taal duidelijk gemaakt dat er geen eten mocht worden bezorgd, dat stond in de regels. Ik heb alle regels nagelezen en nergens iets kunnen vinden.. de volgende dag bij een manager verhaal wezen halen, en die wist het ook niet meer, en toen mocht het opeens wel. Geen excuses aangeboden voor degene die op een asociale manier mij en de bezorger te woord stond. Veel glimlachen maar als je maar wegloopt, en de andere gasten er maar geen lucht van krijgen. De positieve punten : Het was heerlijk weer ! Kortom, mocht je een vakantie willen waar je je lekker ongegeneerd kan ergeren aan alles. Schroom dan niet en boek zo snel mogelijk een vakantie is dit vreselijke grootschalige hotel, waar de klant zeer zeker niet op nummer 1 staat. Het COVID-19 virus kan niet aangehaald worden voor dit gedrag en deze behandeling. Dit 5 sterren hotel gebruikt het goedkoopste personeel en de goedkoopste producten om de gasten te verzorgen. Ik zie ook andere recensies hier voorbij komen, maar ik denk dat deze gasten niet bestaan of hun ogen in de zak hebben gehad, of zijn omgekocht door de managers. Op de rest van het eiland heb ik andere personen gesproken, die die behandeling niet kregen in hun resort. Dus er is genoeg keuze op het eiland op een leuke vakantie te hebben op een ander resort. Dus zoek vooral door, en laat dit resort lekker links liggen,
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2020
Locatie
Hygiëne
Service
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
feliciaengelhardt heeft een beoordeling geschreven sep. 2020
Doetinchem, Nederland2 bijdragen
De kamer is anzich “netjes” maar oudbollig. De badkamer kan zéker een opknapbeurt gebruiken en tevens ook het bed! Keihard was het bed! Buffet was matig, lunch was beter als het diner. Pluspunt: de aantal restaurantjes die er waren, a la carte is wel echt top! De italiaan en de chinees waren heerijk! Zwembad is goed geregeld, genoeg bedjes en veel ruimte. All inclusive is ook goed geregeld en overal is drinken/cocktails te halen. De barretjes kunnen veel gezelliger aangekleed worden met alleen al muziek is het beter! De pianobar is een flop.... Strandbedjes zijn tegen betaling en de zee is met kiezels;) handig om te weten. Zee is dichtbij maar je moet wel de weg oversteken. Voordeelkamer is om de nabij 1km verder dan hoofdgebouw maar er rijden golfkarretjes om je te brengen. Tip: huur een buggy en ga kos verkennen, super gaaf!
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Datum van verblijf: september 2020Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Asst Sales, Sales bij Blue Lagoon Resort
Gereageerd op 25 sep. 2020
Beste feliciaengelhardt, we willen u bedanken dat u de tijd hebt genomen om uw beoordeling over uw bezoek en ervaring met Blue Lagoon Resort met ons te delen. We houden rekening met alle opmerkingen om onze dienstverlening te verbeteren. Wij hopen in de toekomst meer mogelijkheden te hebben om u weer te verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Hotelmanagament
Meer lezen
jeffreydriessen heeft een beoordeling geschreven sep. 2020
1 bijdrage
Echt een aanrader! Mooi resort, eten was goed, en Voor de kids ook genoeg te doen.vriendelijk personeel en een super goede service!!! Ik zou zeggen als je naar kos gaat.... ga naar bleu lagoon. Je word er goed in de watten gelegd
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Datum van verblijf: september 2020Reistype: Reisde met vrienden
Nuttig
Delen
PRIJSKLASSE
US$ 186 - US$ 490 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
blue lagoon hotel kos town, blue lagoon reort kós, luca blue lagoon kos, luca blue lagoon resort
LOCATIE
GriekenlandSouth AegeanDodecaneseKos-StadKos Town
AANTAL KAMERS
662
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Blue Lagoon Resort
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Blue Lagoon Resort?
Attracties in de buurt zijn Memories Bar (7,5 mijl), Artemis Heaven Beach Bar (1,7 mijl) en 4 Roses Beach Bar & Restaurant (4,0 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Blue Lagoon Resort?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Blue Lagoon Resort?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Blue Lagoon Resort?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Blue Lagoon Resort?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Blue Lagoon Resort?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Taverna Romeo, Palapanis - O'ti Na 'Nai en Plaza Beach Restaurant.
Zijn er sportvoorzieningen bij Blue Lagoon Resort?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en kleedkamers fitness/spa tijdens hun verblijf.
Heeft Blue Lagoon Resort een luchthavenshuttle?
Ja, Blue Lagoon Resort heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Blue Lagoon Resort?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Blue Lagoon Resort zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en conferentievoorzieningen.
Zijn er historische locaties in de buurt van Blue Lagoon Resort?
Veel reizigers bezoeken Casa Romana Kos (2,7 mijl), Western Archaeological Zone (2,4 mijl) en mosque lotzias (2,5 mijl).