Blue Lagoon Resort
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Blue Lagoon Resort

Reiziger (4702)
Uitzicht balkon
Kamer en suite (311)
Blue Lagoon Resort
Video's (1)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?

Over

4,0
Nr. 1 van 1 bijzonder resort in Kos Town
3,9 van 5 bollen
Locatie
4,6 van 5 bollen
Hygiëne
4,3 van 5 bollen
Service
4,0 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
5,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Uitzicht op park
Modern
Gesproken talen
Engels, Frans, Duits, Grieks en nog 1
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Bar/lounge
Strand
Fietsverhuur
Kinderspeeltuin
Kleedkamers fitness/spa
Fitnesslessen
Sauna
Lazy river
Zwembad-/strandlakens
Zwembad voor volwassenen
Buitenzwembad
Restaurant
Ontbijtbuffet
Eetgelegenheid buiten
Snackbar
Zwembadbar
Minigolf
Tennisbaan
Waterpark
Aerobics
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Tafeltennis
Waterglijbaan
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Kinderzwembad
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Kinderstoelen beschikbaar
Kinderwagens
Vervoer van/naar luchthaven
Autohuur
Vergaderruimtes
Spa
Gezichtsbehandelingen
Gehele lichaamsmassage
Hoofdmassage
Manicure
Massage
Pedicure
Beautysalon
Stoomcabine
Opslag van bagage
Conciërge
Gemakswinkel
Souvenirwinkel
Winkels
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
Geldautomaat bij gelegenheid
24 uursreceptie
Wasservice
Strijkservice
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Bureau
Veilig
Telefoon
Koelkast
Flatscreen-tv
Bad/douche
Kledingkast
Tegelvloer/marmeren vloer
Waterkoker
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
4.517beoordelingen897vragen en antwoorden77kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 2.124
  • 1.214
  • 706
  • 275
  • 202
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Tiara V heeft een beoordeling geschreven 10 jul
+1
5,0 van 5 bollen
Wij kwamen voor de 2e keer. En hebben sinds ons bezoek in 2019 het hotel zien groeien! Super blij dat we terug waren.

Kamer: wij zaten in blok 5000 op de beneden verdieping Kamer 5005. Goede ligging, ruime en nette kamer. De haardroger is niet zo krachtig voor mijn dikke bos haar en de kleerkast is iets te klein voor een verblijf van 2 weken.

Personeel: overal is het personeel heel vriendelijk! Zowel de poetsvrouwen, klusjesmannen, receptie, bar en restaurant personeel. De manager van guest relations is een topvrouw! Super lief en behulpzaam.
Pluspuntje => aan de receptie en guest relations spreken enkele medewerkers Nederlands.

Eten: gevarieerde voeding, warm en goed van smaak. Voor mijn man die een allergie heeft een citrus kwam de kok iets anders brengen uit de keuken.

Animatie: Super animatie team! Grote dank aan 2 toppers: mister Luka en Lilly. Genoeg activiteiten gedurende de dag en mooie shows

Zwembad: zeer fijn aquapark, main Pool is ook zeer ruim. Jammer van het handdoekje leggen van sommige bezoekers al om 5u in de ochtend. De redders zijn wel enorm streng. Maar beter zo dan kinderen die verdrinken.

Ligging: met de taxi ben je in zeker 10min in kos centrum voor de prijs van 9 euro.
Te voet ongeveer 40 minuten. Het strand is gewoon de weg oversteken.

Wij komen zeker nog terug! In 2019 was dit een top vakantie en dit jaar terug!

Blue lagoon en Kos zitten diep in ons hart!!!

Ps koop zeker wat te eten voor alle katjes in het hotel en op het hele eiland. Je krijgt zo veel liefde van deze dieren terug!
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2024
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Marketing Blue Lagoon Group, Marketing bij Blue Lagoon Resort
Gereageerd gisteren
Dear Guest, Thank you for your heartfelt review and for choosing to return to Blue Lagoon Resort. We are delighted to hear that you had another wonderful stay with us and that you have noticed our growth since your last visit in 2019. We appreciate your detailed feedback on your room in block 5000 and are glad to hear that you found it spacious and clean. We take note of your comments regarding the hairdryer and wardrobe size and will consider these points for future improvements. It's fantastic to hear that you found our staff friendly and helpful. We will ensure your kind words are passed on to them. We are glad that our varied food options met your expectations and that our chef could accommodate your husband's citrus allergy. Providing a safe and enjoyable dining experience is very important to us. Thank you for your compliments to our animation team, particularly Mr. Luka and Lilly. We will share your praise with them. It's wonderful to know that you enjoyed the activities and shows they provided. We appreciate your feedback on the aquapark and the main pool. We understand the frustration with early sunbed reservations and will review our policies to ensure a fair experience for all guests. We're pleased to hear that our lifeguards contributed to your peace of mind. Your comments on the location are valuable, and it's great to know you found it convenient to explore Kos town and enjoy the beach. Thank you for your suggestion regarding the local cats; we love that you share our affection for them. We look forward to welcoming you back to Blue Lagoon Resort for another memorable vacation. Yours sincerely, The Hotel Management
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Sheena en Pierre heeft een beoordeling geschreven okt 2023
België
Favoriete beoordeling van de accommodatie
5,0 van 5 bollen
Het hotel overtrof onze verwachtingen.
Personeel is top.
Netheid in het hotel is super.
Maaltijden : voor elk wat wils.
De kamers zijn ruim, elke dag verse handdoeken en uitgebreide poetsbeurt.
Het strand is op een boogscheut van het hotel.
Dagelijkse handdoekenservice voor het zwembad.
De dag van vertrek kan je ook nog douchen.
Wat een Topper!!!!
Ik begrijp niet dat er soms negatieve commentaar gegeven wordt.
Beter kan voor ons niet.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2023
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Asst Sales, Sales bij Blue Lagoon Resort
Gereageerd op 18 dec 2023
Dear Sheena en Pierre, A big thank you from the Blue Lagoon Resort and its staff for your great comments. We are delighted that we could offer you and your family a fabulous holiday. We look forward to welcoming you back! Yours sincerely, The Hotel Management
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Jet66637811476 heeft een beoordeling geschreven 9 jul
+1
2,0 van 5 bollen
Het hotel wordt aangeboden als een 5 sterren maar eerder een 4 we hadden schimmel op de airconditioning,kussenslopen waren vuil met mack-up vlekken , het eten was altijd hetzelfde en niet gevarieerd. Het personeel van het restaurant heeft voorkeurs behandeling voor mensen met kinderen of oudere kinderen. We kwamen vroeger toe in het restaurant en later kwamen er mensen met kinderen naast ons zitten en die werden onmiddellijk bedient! Zo was dit helaas elke avond.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Marketing Blue Lagoon Group, Marketing bij Blue Lagoon Resort
Gereageerd 2 dagen geleden
Dear Jet66637811476, Thank you for taking the time to share your comments and for choosing us for your holidays. We are sorry to hear that we didn’t manage to meet your expectations. Hopefully you contacted the reception for any techical issues so that they could address them and make your stay more pleasurable. We do offer a room change upon availability and we always welcome our guest’s comments in order to make improvements. Our personnel is very dedicated to offer their best service to our guests and we apologise if you felt that service was not correct on certain occasions. We have noted your comment regarding the priority you felt that our restaurant employees were giving to families with children and we will forward it to the relevant department. Once again we would like to thank you for sharing your comments and we hope to welcome you back to one of our hotels. Have a lovely summer. Yours sincerely, The Hotel Management
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Irisabella89 heeft een beoordeling geschreven 9 jul
Waddinxveen, Nederland
+1
4,0 van 5 bollen
Leuk resort, het was best groot, maar je merkte dat niet heel erg. Je kon vervoerd worden dmv golfkarretjes (elektrisch). Je belde naar de receptie en dan kwamen ze je halen (het was voor ons best een eind lopen naar de restaurants). Vriendelijk personeel, behulpzaam. Kamers waren erg gedateerd, viezig en gehorig. De schoonmaakster kwam 3 dagen niet. Gelukkig zaten we weinig op de kamer. Onze telefoon op de kamer was kapot en na 5x melden is het nooit opgelost. Zwembaden waren top (genoeg keus voor volwassenen en kinderen), restaurants / eten en faciliteiten ook, er is genoeg leuks te doen (kids club, spa/massage). Het eten was vers en goed warm bij ons. Het resort heeft een eigen app om te downloaden, ontzettend handig! Je kon de plattegrond zien, reserveren voor de restaurants (elk restaurant mag je 1x per week heen en het reguliere buffet is elke dag vrij toegankelijk). Om de hoek (klein stukje lopen) zit een supermarkt, idem voor het strand. Het waaide heel hard dus we hebben vooral bij de zwembaden op het resort vertoeft. Je kunt vlakbij ook fietsen huren, dat was erg leuk om te doen. Kos stad is een paar km bij het resort vandaan. Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad met ons gezin!
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2024
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Bedden zijn hard, ga naar de supermarkt iets verder lopen, die naast het hotel is duur!
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Marketing Blue Lagoon Group, Marketing bij Blue Lagoon Resort
Gereageerd 2 dagen geleden
Dear Irisabella89, Thank you for your detailed feedback. We are delighted to hear that you enjoyed the overall resort experience, including the friendly and helpful staff, great pools, and the variety of activities available. It is wonderful to know that the food and facilities met your expectations, and that you found our resort app useful for navigating and making reservations. However, we apologize for the inconveniences you experienced with the room conditions and the broken phone. Your feedback is valuable, and we will address these issues with our housekeeping and maintenance teams to ensure they are promptly resolved in the future. Regarding the housekeeping service, we do apologize and we are surprised to hear that the issue wasn’t dealt with during your stay. Could you please email us privately with your information so that we can look into this matter further? We do pride ourselves with great service and we aim to offer high standard services to our guests. We are glad you had a wonderful vacation with your family and hope to welcome you back for an even better experience next time. Yours sincerely, The Hotel Management
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Romay S heeft een beoordeling geschreven jun 2024
+1
1,0 van 5 bollen
Uitermate SLECHT.
In juni hier op vakantie geweest omdat het heel erg aangeraden werd en de reviews goed waren. Helaas is het ons zo niet ervaren het eten is koud en heel weinig smaak aan. Verder ook weinig opties in het eten. Niet alleen dit was teleurstellend maar ook de schoonmaak. Elke dag moeten ze 'schoonmaken' maar ze leggen vieze handdoeken neer en kussenslopen met bloedvlekken, make up vlekken en ook op lakens andere soorten vlekken...

Nadat we elke dag dit hebben gehad en aangegeven hebben bij de reisleider en het hotel geeft het hotel letterlijk aan het te druk te hebben om ons te kunnen helpen.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2024
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenKamers
1,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Niet naar dit hotel gaan!!! Het is Een fabriek en je word behandeld als strond
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Marketing Blue Lagoon Group, Marketing bij Blue Lagoon Resort
Gereageerd vandaag
Dear romays2024, We are deeply sorry to hear about the negative experience you had during your stay at Blue Lagoon Resort. Your feedback is very important to us, and we take such concerns seriously. We sincerely apologize for the issues you encountered with the food quality and variety. This is not the standard we aim to provide, and we will address these concerns with our culinary team to ensure improvements are made. However, we believe that among the 5 restaurants we provide a good quality and a wide variety of food to choose from, offering something to satisfy everybody’s taste. We hope you had the opportunity to try the full selection of our restaurants in order to add more variety to your meals. Regarding the housekeeping service, we do apologize and we are surprised to hear that the issue wasn’t dealt with during your stay. Could you please email us privately with your information so that we can look into this matter further? We do pride ourselves with great service and we aim to offer high standard services to our guests. We apologize if you felt that service lacked at any point and we thank you for informing us. We have forwarded your comment to the relevant department. Our personnel is very dedicated to offer their best service and we have not had any complaints, on the contrary, the guests seem satisfied with the staff and the service they provide. It is always our pleasure to communicate with our guests and be as accommodating and attentive in order to meet their expectations. Thank you for bringing these matters to our attention. Your feedback will help us improve our services and ensure a better experience for our future guests. We hope you might consider giving us another chance to provide you with the high standard of service we are known for. Yours sincerely, The Hotel Management
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Antwoord van Nina k
1 bijdrage1 nuttige stem
Je kan gewoon in korte broek!
Antwoord van Steintjw E
In het satelite gedeelte. Op 200 meter van het hoofdgebouw
Antwoord van Carola B
8 bijdragen1 nuttige stem
Wij hadden een vernieuwde badkamer. Maar omdat deze zo klein was kon je het geen badkamer noemen. Het was een erg kleine douchecel met daarnaast een toilet. De wastafel was in de kleine slaapkamer. De totale oppervlakte van de kamer inclusief douche en toilet was nog geen 18 m². Onze kamer bevond zich in blok 1000.
Irisabella89 heeft een tip geschreven (9 jul)
Waddinxveen, Nederland51 bijdragen2 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
"Bedden zijn hard, ga naar de supermarkt iets verder lopen, die naast het hotel is duur!"
Volledige beoordeling lezen
Romay S heeft een tip geschreven (jun 2024)
14 bijdragen
1,0 van 5 bollen
"Niet naar dit hotel gaan!!! Het is Een fabriek en je word behandeld als strond"
Volledige beoordeling lezen
Danny heeft een tip geschreven (okt 2023)
Weert, Nederland4 bijdragen
5,0 van 5 bollen
"Gratis parkeren. Fiets verhuur. Handdoeken service. All-inclusive."
Volledige beoordeling lezen
Ruud S heeft een tip geschreven (okt 2023)
3 bijdragen
4,0 van 5 bollen
"Het grote zwembad is voor mij iets aan de koude kant maar er werd voldoende gebruik van gemaakt. Er zijn genoeg bedjes beschikbaar. "
Volledige beoordeling lezen
Fabyola L heeft een tip geschreven (sep 2023)
1 bijdrage
5,0 van 5 bollen
"Niet in de voordeelkamers in het 9000 blok. "
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Kos Town uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 203 - € 353 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
blue lagoon hotel kos town, blue lagoon reort kós, luca blue lagoon kos, luca blue lagoon resort
LOCATIE
GriekenlandSouth AegeanDodecaneseKos-StadKos Town
AANTAL KAMERS
662
De prijzen worden geleverd door onze partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de accommodatie en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

BLUE LAGOON RESORT (Kos Town, Griekenland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Blue Lagoon Resort
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Blue Lagoon Resort?
Attracties in de buurt zijn Memories Bar (7,5 mijl), Tigaki Beach (7,5 mijl) en Ag. Theodoti Beach (172,5 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Blue Lagoon Resort?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit zwembad, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Blue Lagoon Resort?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Blue Lagoon Resort?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Blue Lagoon Resort?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Blue Lagoon Resort?
Restaurants met een gunstige locatie zijn To Chasapáki, Coco Beach en Crepa And You.
Zijn er sportvoorzieningen bij Blue Lagoon Resort?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt Blue Lagoon Resort vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Blue Lagoon Resort verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Welke talen spreekt het personeel van Blue Lagoon Resort?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, duits, pools en grieks.
Zijn er historische locaties in de buurt van Blue Lagoon Resort?
Veel reizigers bezoeken Casa Romana Kos (2,7 mijl), Western Archaeological Zone (2,4 mijl) en mosque lotzias (2,5 mijl).
Heeft Blue Lagoon Resort een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op park.
Alle Kos Town hotelsHoteldeals voor Kos TownLastminutehotels in Kos TownHotels in de buurt van Blue Lagoon Resort
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's