Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel

Opslaan
Delen
Heereweg 89, 1871 ED Schoorl Nederland
Laagste prijzen voor je verblijf
Hotels.com
Booking.com
US$ 107
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 22-08-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
US$ 102
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 107
TravelocityUS$ 107
Priceline
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (174)
Kamer en suite (33)
Dineren (8)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
  • Personeel moest regelmatig de handen wassen
  • Contactloos inchecken
  • Contactloos uitchecken
Bijgewerkt op 02-11-21 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Bijgewerkt op 02-11-21 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 3 van de 4 hotels in Schoorl
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Aan de rand van het duindorpje Schoorl ligt het gastvrije Fletcher Hotel-Restaurant Jan Van Scorel. Uitwaaien aan zee, cultuur proeven of genieten van de natuur? Het kan allemaal vanuit dit hotel! Naast het hotel ligt het breedste en hoogste duinenrijk van Nederland. Hier vindt u onder andere een 51 meter hoge klimduin. Om uw verblijf zo ontspannen mogelijk te maken, hoeft u alleen maar te genieten van het binnenzwembad, de sauna en het à la carte restaurant.
Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Fietsverhuur
Kanoën
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Kindermaaltijden
Menu's voor speciale diëten
Wijn/champagne
Recreatieruimte
Wandelen
Paardrijden
Biljarten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Opslag van bagage
Krant
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
24 uursreceptie
Privé-inchecken en -uitchecken
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Geluidsdichte kamers
Veilig
Flatscreen-tv
Kamertypes
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Middenklasse
Gesproken talen
Nederlands, Engels
353beoordelingen1vraag en antwoord62kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 55
  • 139
  • 93
  • 47
  • 19
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
jan v heeft een beoordeling geschreven jul. 2022
1 bijdrage
Een 2 persoons comfort kamer geboekt. 377 euro voor 2 nachten incl. ontbijt en parkeren. Vieze vloerbedekking vies douchegordijn. Als je doucht loopt het water overal heen. Er staat een trekker om het water weg te vegen.smerig balkon. Overal beschadigingen en voegen in badkamer door beunhaas ingesmeerd. In restaurant soep besteld. Koud. Weer terug. Wilde graag een stukje brood erbij. Na veel aarzeling twee kleine ministukjes brood. Mosselen besteld. Waren veel te lang gekookt en daardoor zo taai dat je ze niet uit de schelp kon krijgen. De gangen ogen als een gang in een hotel uit een Oostblok land werkelijk alles oud en beschadigd. Hoe durf je gasten in dit hotel onder re brengen en zo'n prijs te vragen? Zaal voor het ontbijt is bedompt. Teveel mensen in kleine ruimte. Wij boeken nooit meer in dit Fletcher hotel.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2022Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Carlo R heeft een beoordeling geschreven jun. 2022
Eeklo, België1 bijdrage
Met de familie hebben wij drie dagen (10 - 12 juni 2022) verbleven in 4-sterrenhotel Jan van Scorel. In het kader van dit verblijf heb ik een aantal bedenkingen/opmerkingen. Het verblijf is geboekt op 11 januari 2022. Wij hebben dit hotel gekozen voor de ligging (kustgebied) en zijn aangeboden faciliteiten (indoor zwembad, wellnessruimte, bar). Wij hebben van deze faciliteiten geen gebruikt kunnen maken door een overstroming in het hotel. Op 29 april en 7 mei 2022 hebben wij van het hotel nogmaals een bevestiging ontvangen van onze boeking. In beide mails staat nergens vermeld dat de genoemde faciliteiten niet te gebruiken zijn. Wij hebben het niet bruikbaar zijn van de faciliteiten uiteindelijk wel ontdekt op jullie website. Nu lijkt het ons - voor een 4-sterrenhotel - klantvriendelijk een compensatie te voorzien voor aangeboden faciliteiten die tijdens het verblijf niet bruikbaar zijn. Het verbaasde mij ook dat één van jullie medewerkers mij vertelde dat het zwembad niet meer bruikbaar is sedert juni 2021. Dat heb ik in januari 2022 zeker niet gelezen op de website van het hotel. Wij hadden in januari 2022 5 tweepersoonskamers geboekt (10 personen). Uiteindelijk kon een familielid wegens werkomstandigheden niet meereizen. Wij hebben dan onze boeking aangepast naar 4 tweepersoonskamers en 1 eenpersoonskamer. Groot was onze verbazing dat voor deze single een toeslag werd aangerekend van 127 euro (dat is 58% meer dan het arrangement bedrag van 218,8 euro per persoon op basis van een tweepersoonskamer). Wij kunnen dit moeilijk klantvriendelijk noemen. Wij zouden het dan ook fijn vinden dat u ons de helft van deze toeslag wilt terugstorten. De zorg voor netheid en hygiëne staat hoog in het vaandel van een 4-sterrenhotel. Tijdens ons verblijf in hotel Jan van Scorel hebben wij het volgende vastgesteld: in alle kamers was het heel lang geleden dat nog eens stof werd weggehaald. Verschillende verlichtingsarmaturen, houders voor hygiënezakjes, kaders van spiegels zaten onder het (dagenlange) stof. Op de tafels in de gang bleven lege flessen en vuile glazen gewoon staan. In het restaurant lag de doorschijnende onderkant van de lampen vol met dode insecten. Niet appetijtelijk tijdens ontbijt en diner! 7,50 euro per auto/per dag voor de hotel parking vinden wij overdreven en zeker niet klantvriendelijk. De parking is niet afgesloten, dus begrijpen wij niet waarom het hotel daar parkeergeld moet voor vragen. Een positieve noot voor de keuken: iedereen van het gezelschap was heel enthousiast over het diner. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert werden telkens zeer decoratief gepresenteerd. De smaak van de verschillende gerechten was verrassend en lekker. Wij hebben een mooi en aangenaam verblijf gehad in Schoorl, maar van een 4-sterrenhotel verwachten wij meer klantvriendelijkheid, netheid en hygiëne.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2022
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Henk K heeft een beoordeling geschreven mei 2022
Almere, Nederland54 bijdragen3 nuttige stemmen
Weekendje weg, weg hebben Schoorl gekozen, een Fletcher Hotel. Een rustig hotel, de kamer is ruim, en we zitten aan de Noordzijde, dus lekker koel. De badkamer daarentegen valt tegen, klein, de douche met een douche gordijn, niet meer van deze tijd. Ontbijt is prima, personeel aardig, en de zon maakte het compleet.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2022Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
mary t heeft een beoordeling geschreven mrt. 2022
Apeldoorn, Nederland590 bijdragen51 nuttige stemmen
+1
Wat een leuk hotel en wat een mooie ligging ! Gezellig even met een vriendin eropuit om wat bij te kletsen in een andere omgeving . We hadden een prima kamer met balkon, verder alles erop-en-eran. Heerlijk gedineerd in het mooie restaurant. Personeel is heel vriendelijk. Het enige minpuntje was de verwarming. Die werd centraal geregeld en was veel te warm. We hebben met de balkondeur wijd open geslapen (eind november!) … en nog lagen we te puffen. Dit de volgende dag aan de receptie meegedeeld die zei ons dat sommige gasten juist klaagden dat het te koud was…..
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2021Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
ivan i heeft een beoordeling geschreven jan. 2022
Oudenburg273 bijdragen25 nuttige stemmen
Zeer druk hotel , weinig plaats op de drukke parking, vriendelijke en vlotte bediening. De kaart is beperkt en de gerechten zijn boven het gemiddelde. De kamers zijn ook iets verouderd en simpel, jammer van de rokers op de terrassen
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2021
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 56 - US$ 147 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
golden tulip alkmaar, alkmaar golden tulip
VOORHEEN BEKEND ALS
Golden Tulip Jan Van Scorel
LOCATIE
NederlandNoord-HollandSchoorl
AANTAL KAMERS
85
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel?
Attracties in de buurt zijn Klimduin (0,8 mijl), Buitencentrum Schoorlse Duinen Schoorl (0,2 mijl) en Molen Kijkduin (0,5 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Grand Cafe Bourgogne, Zilte Zoen en Trefpunt Restaurant 't.
Zijn huisdieren toegestaan in Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel?
Veel reizigers bezoeken Oude Ursulakerk (1508) (3,8) en Raadhuisje van Groet (2,1 mijl).
Is Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel toegankelijk?
Ja, het biedt rolstoeltoegang. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.