Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sensimar Calypso Resort & Spa

Certificaat van uitmuntendheid
Website van het hotel
Hotelpakketten
Hoteldeals
Playa de Jandia s/n., 35625 Playa de Jandia, Pajara, Fuerteventura, Spanje
Speciale Aanbieding
U krijgt van ons 500 ptn
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
Expertfoto’s
Sensimar Calypso Resort & Spa
Sensimar Calypso Resort & Spa
Panorama’s (10)
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

139 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 73
  • 44
  • 12
  • 7
  • 3
Bekijk beoordelingen van
12
99
8
Zaken
0
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4,5 van 5 sterren
  • Kamers
    4,5 van 5 sterren
  • Service
    4,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (2)
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Pools
  • Eerst Spaans
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Amstelveen, Nederland
Niveau bijdrager
22 beoordelingen
11 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 20 juli 2015

Voor de 2e keer geboekt bij Calypso,(al 9 maanden van tevoren) en de dag voor vertrek kregen we te horen dat het hotel overboekt was. Personeel daar vertelde dat dit heel vaak wordt toegepast,als er reserveringen komen van Duitse gasten,dan worden de Nederlandse en Belgische en ook andere niet Duitse gasten er uitgegooid zgn een overboeking als gevolg van een administrative fout. Schandalig,we gaan er nooit meer heen. We zijn heel goed opgevangen in Rui Palace Jandia. Ondanks dat dit hotel minder faciliteiten had. Hopelijk denken de mensen heel goed na als ze Calypso willen boeken. Meer 

Nuttig?
3 Bedank nellie n
Helmond, Nederland
Niveau bijdrager
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 11 juli 2015

Ondanks dat het een groot hotel is merk je daar weinig van. Mooie grote kamers met ruim balkon. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Uitstekend ontbijt en met zorg bereid dinerbuffet. Het is een plek waar je echt tot rust komt en zeer geschikt voor mensen die houden van de zee en het strand.

Nuttig?
Bedank Tineke V
Sleeuwijk, Nederland
Niveau bijdrager
16 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 28 april 2015

Groot hotel direct aan het strand gelegen. Ruime en nette kamers met zeer royale bedden. Uitstekend ontbijt- en dinerbuffet met zeer vriendelijke bediening, ook in het bar/restaurant bij het zwembad. In eerste instantie hadden we een kamer op de benedenverdieping, maar toen we hier op de tweede dag een opmerking over maakten toen men vanuit de receptie informeerde of alles in orde was, kregen we na drie dagen een andere kamer op de 5e verdieping.

  • Verbleef April 2015, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Gerard H
SensimarCalypso, Gerente van Sensimar Calypso Resort & Spa, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast. Dank u voor uw opmerkingen zo aardig. We zullen blijven streven om ons te houden van een dienst voor excellentie. Dank u voor uw bezoek en hopen u binnenkort weer te zien! Alberto Abreu Adjunct-directeur bij SENSIMAR Calypso Resort & Spa 4****. Meer 

Antwerpen, België
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 15 juli 2014

Dit hotel opereert NIET meer onder de RIU-naam sedert de renovatie in 2011. Het werd daarna heropend onder de naam SENSIMAR Calypso maar een groot bord voor de ingang vermeldt weliswaar 'operated by RIU Hotels & Resorts'. Sensimar is een eveneens Duitse dochter van het TUI-conglomeraat en dat zal je als niet-Duitser geweten hebben. Als Riu-klant verkozen wij ook na de renovatie ieder jaar hier een deel (4 weken) van onze wintervakantie door te brengen. In 2013/2014 werden wij er echter door de manager(s) en de receptie LETTERLIJK bij het GROOT VUIL geplaatst. Andere Belgen en Nederlanders beklaagden zich eveneens over de toegewezen kamer. Uit goed geplaatste en eerlijke hotelierskringen weten wij inmiddels dat TUI er niet voor terugdeinst CONTRACTUEEL de beste kamers in hotels op te eisen exclusief voor hun Duitse klanten. Wij maakten onze gedetailleerde klacht in het Nederlands over aan Riu én Sensimar. Van Riu kregen wij een spoedig antwoord, in perfect nederlands, waarbij een behoorlijke compensatie werd beloofd en inmiddels perfect uitgevoerd bij het volgende verbljif in een van hun hotels. Van Sensimar kregen we, na een herinnering te hebben gestuurd, een antwoord waaruit wij citeren: 'Unfortunately, we are unable to understand your language'. Hieruit kun je afleiden dat een volksaard zelfs in 75-100 jaar niet verandert en waartoe zgn. positieve discriminatie kan leiden.

  • Verbleef Januari 2014, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
6 Bedank PSGD2014

440 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (143)
Bekeken
Kamer/suite (14)
Bekeken
Zwembad/strand (27)
Bekeken
Hotel & terrein (24)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (28)
Bekeken
Dineren (4)
Bekeken
Overige (46)

Expertfoto’s: Gemaakt door TripAdvisor-reisexperts

Bekeken
Alle expertfoto’s (259)
Bekeken
Voorzieningen (16)
Bekeken
Strand (16)
Bekeken
Zwembad (20)
Bekeken
Restaurants en bars (19)
Bekeken
Standard-kamer met uitzicht op tuin (49)
Bekeken
Standaardkamer met uitzicht op zwembad (53)
Bekeken
Standard-kamer met uitzicht op zee (53)
Bekeken
Het hotel (33)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (38)
Bekeken
Hotel & terrein (5)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (9)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (1)
Bekeken
Zwembad/strand (7)
Bekeken
Dineren (9)
Bekeken
Kamer/suite (2)
Bekeken
Overige (5)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Playa de Jandia in overweging
op 0.1 km afstand
XQ El Palacete
XQ El Palacete
nr. 3 van 17 in Playa de Jandia
4.5 van 5 sterren 124 beoordelingen
op 2.4 km afstand
Barcelo Jandia Club Premium
Barcelo Jandia Club Premium
nr. 5 van 17 in Playa de Jandia
4.5 van 5 sterren 492 beoordelingen
op 0.3 km afstand
Hotel Riu Palace Jandia
Hotel Riu Palace Jandia
nr. 3 van 18 in Morro del Jable
4.5 van 5 sterren 287 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 89.6 km afstand
Gran Hotel Atlantis Bahia Real
op 1.5 km afstand
Hotel Faro Jandia & Spa
Hotel Faro Jandia & Spa
nr. 2 van 18 in Morro del Jable
4.5 van 5 sterren 478 beoordelingen
op 4.7 km afstand
Fuerteventura Princess Hotel
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf