Dit Hotel, maar eigenlijk de eigenaar Joris Dees is 0 sterren waardig. In geen jaren zo'n onvriendelijke hotel eigenaar meegemaakt. Ruimschoots - eind september - (meer dan 1 maand) van te voren mijn hotelovernachting + ontbijt moeten annuleren. Joris liet maar niet van zich horen en na een telefoontje kreeg ik te horen dat die 30 euro administratie + 10% annuleringskosten moest rekenen (met als reden dat ook hij zijn accountant moet betalen), oftewel 1/3 van mijn boeking. Na meerdere telefoontjes en mailtjes heen en weer en zelfs doorverwezen worden naar een fake e-mailadres heb ik tot op heden nog geen euro terug ontvangen van dit hotel. Mijn tip: hier niet boeken en sowieso nooit vooraf betalen want je krijgt niets terug!
Na een cadeaubon via Social Deal te hebben gekregen, enkele vragen per telefoon gesteld. Dit was er teveel aan, zeer onvriendelijk, bits en nors en afgesloten met dat ze ons niet willen en kunnen helpen. Geen aanrader!
Via social deal een nachtje wezen slapen bij 'fris' fijn welkom met een cocktail naar keuze en een cosy ogende hotelkamer. Goed bed, heerlijk ontbijt (waar geen moeite te veel was) en vriendelijke, relaxte eigenaars. Ik zou het zeker aanraden als je bv gaat dineren bij restaurant Dell'arte omdat het werkelijk vlakbij is. Bij Fris kan je vooraf een uitgebreide borrel plank en drankjes bestellen. Succes nog!!!!
Lekker een paar nachtjes bij de kust geweest. Goed geslapen met een lekker inbijtte en goede cocktails. Het hotel beschikt over een mooie bar en via de roomservice ben ik voorzien van lekkere borrelhapjes op m'n kamer.
Mooie kamer, eigen parkeerplaats, op korte loopafstand van het strand. . . Lekker rustig. . . De eigenaar was erg vrolijk, behulpzaam en deed echt zijn best om ons thuis te laten voelen. . . De volledig natuurlijke doucheproducten waren absoluut een groot pluspunt. . .
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding