Ten eerste troffen we de kleinere slaapkamer niet schoon aan. Op de bedden waarop alleen een molton lag, lag vuiligheid en haren. Ook de niet erg stevig ogende kinderstoel die we hadden gehuurd zat vol viezigheid. Hierover hebben we direct contact opgenomen en de medewerkers van de lobby hebben het opgelost door een van de bedden netjes op te maken en ons een andere, schone, stoel te brengen. Dat was fijn. Overigens zagen we later dat er 2 gebroken latten van de lattenbodem onder het bed op de grond lagen. De matrassen in de hoofdslaapkamer waren erg dramatisch! Deze waren enorm doorgezakt, het voelde alsof we in een kuil sliepen, waardoor ik met een stijve rug wakker werd. Op ons verzoek kwam de technische dienst langs (een erg vriendelijke man overigens), maar hij kon er niks aan veranderen. Daarnaast hadden we voor ons 2 jarige zoontje een (camping)bedje gehuurd (en een matras voor 25 euro borg). Hadden we van tevoren maar geweten dat het geleende opvouwmatrasje zo dun zou zijn en veel te klein bleek voor het bedje waardoor deze alle kanten op schoof. Dan hadden we zelf wel een matrasje meegenomen. We hebben het bed toen zelf maar opgevuld met handdoeken, zodat ons zoontje er niet naast zou belanden. Het bedje zelf voelde verder helemaal niet stevig aan en er zaten gaten in. Kortom, ook een verouderd bed en matrasje dat eigenlijk niet meer verhuurd zou mogen worden. Hierover hebben we gebeld en er zou de volgende ochtend een ander bedje gebracht worden. Dit is echter nooit meer gebeurd! Verder waren er wat kleine mankementen in het huis waarvoor de technische dienst is geweest: de ovendeur die vaak pas na velen keren indrukken openging en de elektrische openhaard die het niet deed. Dit laatste is tijdens ons verblijf helaas niet meer opgelost. Door dit alles, en bovenal wegens het belabberde slapen door de doorgezakte matrassen, zijn we een dag eerder vertrokken naar huis. Het park maakt op de website de indruk een wat 'luxere' en comfortabele plek te zijn. Dit is echter niet hoe we het hebben ervaren.…
Wat een slecht huis De Zeemeeuw 128 op dit park. Hele Slechte bedden, lampen die niet werken, deurklinken die los zitten, scheuren in de muren, deuren die niet sluiten. Maar maar. Dat dit nog te huur wordt aangeboden? Ga maar eerst eens renoveren. Bah. Nooit meer.
Een prachtig mooi park met erg mooie en diverse huisjes. Lekker dicht bij het strand en van alle gemakken voorzien. Je auto kun je bij sommige huisjes parkeren maar er zijn ook diverse parkeerplaatsen in de buurt. De trap over en je staat op het strand bij 1 van de 2 leuke strand tentjes
1500 euro voor 7 dagen in een extreem stoffig chaletje met schimmelplekken op vloer en een kapotte thermostaatkraan. Einde van de week nog niet opgelost. Compensatie van 90 euro is een absolute belediging. Maandag avond aangekomen met mijn vrouw en dochtertje van 4 jaar oud. Dinsdag gehele dag weg geweest. Dinsdag einde middag eerste melding bloedheet water tijdens douchen. Absoluut NOT DONE. Woensdag monteur thermostaat kraan stuk. Kan 2 dagen duren. Dit was vrijdag pas opgelost. Of ja opgelost watertemperatuur was regelbaar. De kraan aan zich werd nu bloedheet. Vanaf woensdag via klantcontact aangegeven dat de chalet wel erg vies, stoffig is, stof van minimaal een maand. Overal op kasten, in gordijnen, op plinten een vinger dik, op radiatoren, op gordijnrails, overal waar je kijkt een dikke laag stof - Schimmel plekken op de vloer - Kalk in de waterkoker - Etensresten is de oven - Horren stuk - Thermostaatkraan - Kapotte vloer met lucht er onder - Schimmel in voeg douche Donderdag ochtend niks gehoord. Donderdag om 15 uur naar lobby. Alles uitgelegd en savonds nog een mail met foto's gestuurd. Vrijdag 9 uur zou de poetsploeg er zijn. Half 9 zitten we klaar alles op hoogte zodat ze zo konden beginnen. 9 uur niemand half 10 nog niemand. Half 10 richting lobby en speeltuin. Ik bij lobby gevraagd of zijn mijn mail ontvangen hebben. Baliemedewerkster scrold naar de foto's en schrikt. Ze zet er een extra notitie bij goed schoonmaken. Vrijdag is de waterkoker vervangen en de voeg in de badkamer schoon gemaakt. Nog steeds zeer stoffig, schimmel op de vloer en etensresten in de oven. Vrijdag middag naar de lobby aangegeven dat het nog steeds zeer stoffig is en de vloer nog steeds schimmel plekken op zitten. Hier werd me verteld dat ik te laat met melden ben en dat ik het misschien zelf wel gedaan heb. Iets wat je absoluut niet kunt zeggen als je de foto's op de mail bekeken hebt. Ik heb gevraagd of ze mee wil gaan kijken in het chalet. Hier beaamde ze de thermostaatkraan, de stof, de schimmelplekken en voegde ze er zelf aan toe de scheuren in de vloer. Dit was dus nadat er al 1 keer gepoetst was. Zaterdag om 9 uur word er gepoetst. 9 uur niks, kwart over 9 niks. Ik liep richting de lobby en daar kwam de poetsploeg aanrijden. Ik liep terug. De poetsers vroegen moeten we hier zijn. Uhm ja. Tweede vraag wat moeten we doen. Vreemd maar alles uitgelegd. De schimmel plek bij de achterdeur werd gezegd daar kunnen we niks aan doen. Mijn vrouw veegde met een doekje er over heen. Helemaal zwart. Je kunt het toch proberen. 45 minuten met 2 personen met een dweiltje erdoor. Toen ik de oven aangaf zeiden ze nee we moeten gaan. Compleet verbijsterd. Ik gaf het op. We zijn die ochtend naar zee gegaan. Ik had niet meer het idee dat dit opgelost zou worden. Zaterdagmiddag lag mijn vrouw door de stress in bed. Ze heeft diabetes en haar suiker ging door de stress alle kanten op en heeft smiddags geslapen. Ik smiddags naar de lobby alles uitgelegd. Ze gaf aan ik kan niks meer doen. Ik was kwaad, we zaten nog steeds in een stoffige schimmelbak. Ik gaf aan dat ik dan iets anders ging regelen. Zaterdagmiddag het hoofdkantoor gebeld alles uitgelegd. Binnen een half uur een mailtje dat de park manager zo snel mogelijk contact op zou nemen. Wel dat ze niet zeker weten of dat die dag nog is. Zondag ochtend niks. Gehele tijd op telefoon zitten kijken. Om 3 uur smiddags weer naar de lobby met de vraag of er nog nieuws is. Antwoord je hebt een mail gehad wij zouden contact opnemen met jou en de park manager is er dit weekend niet. Ik gaf aan dat ze dat wel even hadden konden laten weten. Ik zit de hele tijd te wachten. Maandag ochtend dag van ons vertrek. Gesprek met de park manager. Ze heeft mijn verhaal aangehoord. Kreeg niet 1 keer het gevoel dat ik serieus genomen werd of he wat vervelend dat het zo gelopen is niks. Alleen excuses dat ze niet had mogen zeggen dat de schoonmaak om 9 uur er zou zijn. Die planning hebben we zelf niet in de hand. Ook bij de parkmanager kreeg ik het verwijt dat ik te laat was met melden terwijl ik vanaf dinsdag elke dag tm zondag gemeld heb. Ik zou nog reactie krijgen op de compensatie. Dinsdag word ik gebeld. Ik verstond 190 euro compensatie. Uur later zit ik in de achtertuin zie de factuur 90 euro retour voor de schoonmaak kosten. Een absolute belediging. Weer terug gebeld of dit serieus was. Tm zaterdag in een goor chaletje en nog niet oplost en 90 euro compensatie. Ja 90 euro terug, dat is twee keer de schoonmaak kosten. Ik gaf aan maar dat zijn toch niet mijn kosten. Jullie leveren een smerig chaletje. Ja bij andere park moet je zelf schoonmaken. Ik heb bij jullie geboekt niet ergens anders. Ik zei dat ik wel weer een mail zal sturen. Ze zei dat ik mijn energie daar niet in moest steken. Ze gaf aan dat ze gaat noteren dat ik niet akkoord ben en gebeld ga worden. Ik ben donderdag gebeld door de park manager van schoneveld. 90 euro is de compensatie die ik krijg. Een absolute beledeging. Ze geeft aan dat ik te laat ben geweest met melden waardoor wij schoneveld niet de kans hebben gegeven om het probleem op te lossen. Het complete gesprek ging in de verwijtende sfeer naar mij toe. Ik ben van dinsdag t/m maandag bezig geweest met melden en in gesprek blijven. Na de eerste schoonmaak is zelf geconstateerd door een medewerker van schoneveld dat het niet schoon is. Thermostaatkraan was vrijdag vervangen, watertemperatuur was oke te regelen maar de kraan aan zich wordt nu bloed heet. Niet de kans gegeven, er is tot twee keer aan toe een poetsploeg geweest en het was nog niet schoon. Tot en met zaterdag is er kans geweest om het op te lossen. Het enige wat opgelost is de schimmel in de voeg van de douche en er is een nieuwe waterkoker neergezet. Ik heb aangegeven nog een mail te gaan sturen. Donderdagavond een mail gestuurd. Vandaag zaterdag een bosje bloemen met een kaartje omdat u verblijf op het park niet helemaal naar wens verlopen is. Bij deze is droomparken voor belediging cum laude afgestudeerd. Er is een compleet potje van gemaakt en er word geen enkele verantwoordelijkheid genomen. Groeten, Joris…
Fijne accommodatie. Terras van de accommodatie veel privacy. Ook erg rustig ‘ s nachts dus geen lawaai of overlast. Bij aankomst zijn de bedden op gemaakt, ontbijt kun je erbij bestellen en wordt ‘s morgens gebracht. Lekker dicht bij het strand, waar het niet druk was. Mooie en schoon park met vele goede faciliteiten. Alles op loop of fietsafstand, Breskens, veerboot naar Vlissingen, fietsroutes, natuur, en Brugge en Knokke, ook per fiets te bereiken. Bij het inchecken krijg je standaard een fietsknopen routekaart erg handig.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding