De Halve Maan
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

De Halve Maan

Reiziger (18)
wartime beds
Kamer en suite (4)
 De Halve Maan
Dineren (2)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?

Over

3,0
Nr. 1 van de 1 hotels in Bovenkarspel
3,2 van 5 bollen
Locatie
3,9 van 5 bollen
Hygiëne
3,8 van 5 bollen
Service
3,2 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

De zoektocht naar het ideale hotel in Bovenkarspel hoeft niet lang te duren. Welkom bij De Halve Maan, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.

De Halve Maan biedt een dakterras, bagageopslag en een krant aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een lounge waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Bovenkarspel gaan. Er is gratis parkeren beschikbaar voor gasten die met een voertuig aankomen.

In Bovenkarspel vind je genoeg visrestaurants. Ga tijdens je bezoek naar populaire plekken, zoals De Woeste Hoogte en Eetcafé De Buren, waar je kunt genieten van heerlijke gerechten.

De Halve Maan heet je graag welkom in Bovenkarspel!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Bar/lounge
Fietsverhuur
Bowlen
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Vergaderruimtes
Beautysalon
Internet
Restaurant
Ontbijtbuffet
Kanoën
Paardrijden
Vissen
Opslag van bagage
Krant
Rookvrij hotel
Dakterras
Schoenenpoetsen
Voorzieningen van de kamer
Schoonmaakservice
Kamertypes
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Middenklasse
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Duits
55beoordelingen2vragen en antwoorden3kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 7
  • 19
  • 13
  • 11
  • 5
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Hilde J heeft een beoordeling geschreven mei 2022
Steinen, Duitsland
2,0 van 5 bollen
Zeer vriendelijk personeel, goede uitvalsbasis, gratis parkeren. Het ontbijt was ok, maar de koffie niet lekker. Tip: een fatsoenlijke koffiemachine met diverse keuzes. De kamers waren wel schoon, de matrassen prima, de douchekop en slang nieuw met prima waterdruk, maar de kamers en badkamers waren echt vreselijk gedateerd. Deze moeten echt een upgrade krijgen. Voor deze kamers is de gevraagde prijs te hoog. Ik vermoed dat reizigers na de eerste keer niet nog eens teruggaan naar dit hotel. Wij in ieder geval niet totdat de kamers (ooit) gerenoveerd zijn.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2022Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
ienepien heeft een beoordeling geschreven apr 2022
Hoorn, Nederland
+1
4,0 van 5 bollen
Waren we gisteren bij restaurant de halve maan in Bovenkarspel. Het is een hotel met restaurant sfeervol en wat tafeltjes en een bar. Wij waren met onze buren en mogen gaan zitten waar we willen. Er was nog 1 tafeltje bezet. Een lief meisje komt naar ons toe en we nemen een wijntje kannetje water erbij een + en we krijgen een amuse. Het voorgerecht is ossenhaas, broodjes erbij met tapenade. En ons hoofdgerecht entracote aardappeltjes sla en een flinke schaal verse boontjes wat ik een grote + vind. Heerlijk precies goed en we nemen nog een wijntje. Alles gaat heel rustig! Een lekker toetje nog koffie en genietend gaan we richting buiten deur. We willen nog zeggen dat het een fijne avond was maar jammer we zien niemand meer. Onze jassen pakken we maar zelf.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2022Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
JuffrouwJannie heeft een beoordeling geschreven dec 2020
Nederland
1,0 van 5 bollen
Eigenlijk ging het bij het reserveren al mis. We zouden worden teruggebeld, maar dat gebeurde niet. Dus nog even een mail gestuurd waarop ook geen reactie kwam. Daarna nog maar eens gebeld.
'Bent u diegene die al 3 keer gemaild heeft, ik heb al geantwoord op de mail!'
Ik was me niet bewust dat ik 3x dezelfde mail had gestuurd, maar ja blijkbaar was het irritant.
Antwoord bleek in de spam box terrecht gekomen te zijn, daarin het verzoek het hotel te bellen. Dat had ik net gedaan, dus beleeft en vriendelijk als ik bent, nog terug gemaild om te zeggen dat we waarschijnlijk langs elkaar gemaild, gebeld, wat dan ook, hebben en om een bevestiging gevraagd. Nooit gekregen.
Dus een beetje op goed geluk afgereisd om voor een dichte deur komen te staan. Gelukkig kwam er na mijn telefoontje een vriendelijke man, die ons incheckte en ons een gastvrij en welkom gevoel gaf.
Ontbijtbox zou op kamer gezet worden, maar later zou het om 9.00 vers bij ons gebracht worden. Omdat het Corona lockdown is, een aantal keer gevraagd of we het zelf moesten komen halen, maar het zou gebracht worden, dat was geen probleem.
Tijdens ons diner bij vrienden werden we gebeld met de mededeling dat de mail die verstuurd was konden negeren:

'Goedenavond,
Heeft u enig idee van tijd van inchecken
Graag even contact opnemen 0228511262
Met gastvrije groet,
.......
T-Hotels'

Over mis communicatie gesproken, maar voor ons nog steeds niets aan de hand.
Om 3.30 onze prima hotelkamer terug gevonden gedateerd, maar schoon en alles wat je van een kamer mag verwachten aanwezig.
Wekker gaat om 8.30, ons ontbijt wordt om 9.00 gebracht, 9.15, 9.30, 9.45, 10.00?
Nadat gedoucht en aangekleed waren, troffen we een uitermate geïrriteerde 'dame' aan die graag in haar bed was blijven liggen in plaats voor ons brood te bakken ( lees afbak broodjes) en dat ook zei.
Als je in de horeca werkt en je vindt gasten irritant, je personeel doet het volgens jou niet goed (ze wilde al niet werken) en communicatie wil ook niet helemaal lukken, maar toch vind je jezelf helemaal perfect en alles komt door anderen, dan kan je toch beter een ander vak gaan uit oefenen of het aan je personeel overlaten wat wel gastvrij is of gewoon de boel sluiten.
Met andere woorden, als je de hoofdprijs voor een bed met arrogantie wilt betalen dan moet je hier zijn.

Gelukkig hebben wij een heerlijke kerst gehad, daar heeft deze vriendelijke horeca 'dame' alleen helemaal niets aan bijgedragen.
Wel het andere hotel waar we ook 2 nachten verbleven. En ook de horeca waar we onze kerstdiners hebben afgehaald. Die gastvrije en vindingrijke horeca steunen wij graag in deze moeilijke corona lockdown.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2020Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ves E heeft een beoordeling geschreven sep 2020
Maasbree, Nederland
4,0 van 5 bollen
Hotel geboekt in Enkhuizen na 3 daagse fietstocht vanuit Limburg. Bij aankomst was hotel gesloten na een inval door politie. Er was een hennepkwekerij ontdekt. Door Booking.com kregen we een alternatief aangeboden. In dit geval de Halve Maan in Bovenkarspel. Gedateerd hotel waar vanwege Corona de renovatie halverwege was stopgezet. Daar hebben we weinig hinder van ondervonden. Hotel ligt op loopafstand van station Bovenkarspel Flora en op fiets afstand (10 min) van het mooie stadje Enkhuizen. Uitstekende uitvalsbasis om Met de fiets of motor de omgeving te verkennen. Kamers zijn ruim, bedden zijn uitstekend, inloopdouche en alles schoon en netjes. Ontbijt is prima. Personeel is zeer behulpzaam en klantvriendelijk. De 2 avondjes aan de bar waren erg gezellig.
Wij danken Wendy, Tom, Jeroen, Klaas (het barpersoneel) en Jack ( hij zorgde voor een prima ontbijt) voor de gastvrijheid. Als we weer een hotel gaan boeken in die omgeving dan staat voor ons de keuze vast.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2020
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Kamertip: Hotel ligt in rustige omgeving. Géén lift, trappen redelijk stijl. Fietsenstalling aanwezig.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Johan B heeft een beoordeling geschreven sep 2018
Apeldoorn, Nederland
3,0 van 5 bollen
Onze kamer was erg klein, de kastdeur kon maar net open maar je moest wel eerst de stoel wegzetten. Het diner was super, we waren erg last maar er werd toch een lekker diner voor ons gemaakt. Het ontbijt was wat anders. Het was wat karig en de boterhammen uitgedroogd.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2018Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
clarkebick heeft een vraag gesteld jul 2017
Skelmersdale, Verenigd Koninkrijk10 bijdragen7 nuttige stemmen
Do you hand your room keys in at reception whenever leaving the hotel?
Antwoord van KrysStevenson
Newark-on-Trent, Verenigd Koninkrijk32 bijdragen20 nuttige stemmen
You hang them on the hooks in reception, but we didn't think this was very safe so we kept ours until the end of the holiday. Hope this helps
KrysStevenson heeft een vraag gesteld apr 2017
Newark-on-Trent, Verenigd Koninkrijk32 bijdragen20 nuttige stemmen
Is there a kettle in the room please ?
Antwoord van Soggy_Moggy
Derbyshire, Verenigd Koninkrijk111 bijdragen109 nuttige stemmen
No, neither a kettle nor the makings.
Ves E heeft een tip geschreven (sep 2020)
Maasbree, Nederland60 bijdragen37 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
"Hotel ligt in rustige omgeving. Géén lift, trappen redelijk stijl. Fietsenstalling aanwezig."
Volledige beoordeling lezen
Joop H heeft een tip geschreven (mei 2018)
8 bijdragen2 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
"Kamers leken mij allemaal gelijk"
Volledige beoordeling lezen
Marchel S heeft een tip geschreven (sep 2013)
Enter, Nederland5 bijdragen8 nuttige stemmen
2,0 van 5 bollen
"Zat geen zwembad in"
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Bovenkarspel uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 110 - € 111 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandNoord-HollandBovenkarspel
AANTAL KAMERS
32
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

DE HALVE MAAN (Bovenkarspel, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over De Halve Maan
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van De Halve Maan?
Attracties in de buurt zijn Molen Ceres (1618) (0,9 mijl) en Martinuskerk (0,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van De Halve Maan?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit restaurant, lounge en gratis parkeren.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij De Halve Maan?
Gasten kunnen genieten van restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij De Halve Maan?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van De Halve Maan?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Zwagers, Zorgbrasserie Bij De Molen en Kingtout.
Ligt De Halve Maan in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,9 mijl vanaf het centrum van Bovenkarspel.
Zijn huisdieren toegestaan in De Halve Maan?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Welke talen spreekt het personeel van De Halve Maan?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van De Halve Maan?
Veel reizigers bezoeken De Garden (1,6 mijl), Stadhuis van Enkhuizen uit 1688 (2,9 mijl) en Stadsgevangenis van Enkhuizen uit 1612 (3,0 mijl).
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's