Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel SB BCN Events

Ronda de Can Rabada 22 - 24, 08860 Castelldefels, Spanje
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Professionele foto's
Hotel SB BCN Events
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

473 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 120
  • 205
  • 90
  • 35
  • 23
Bekijk beoordelingen van
147
149
16
74
Overzicht waarderingen
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Locatie
    3,5 van 5 sterren
  • Kamers
    4 van 5 sterren
  • Service
    3,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4 van 5 sterren
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
2 beoordelingen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 25 september 2015

Het hotel zat midden in een verbouwing en de nieuwe lobby zag er goed uit. Dat belooft dus veel goeds als het hele hotel in deze stijl wordt gerenoveerd. Als dat afgerond is dan is het tijd om het personeel te trainen op klantvriendelijkheid. Het personeel is kortaf en onbehulpzaam. De locatie is goed voor de doorreizer en de zakelijke reiziger. Wij reden terug naar Nederland en stopten daar twee dagen om een dagje Barcelona te doen. Ging perfect.

  • Verbleef September 2015, bezocht met familie
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Mo M
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 11 september 2015 via mobiele applicatie

Hotelpersoneel onvriendelijk en stug. Hotelkamers mogen wel aangepast worden aan deze tijd. Is gedateerd. In onze badkamer zat schimmel in de voegen, is hersteld met een beetje kit eroverheen spuiten. Slecht. Restaurant ziet er goed uit. Ontbijt is goed. Let op! Bouwwerkzaamheden. Dit kan enig ongemak veroorzaken. Uitbreiding van de receptie. Ligging is prima. Met de trein naar Barcelona is geen probleem. Het station is op 10 minuten lopen te bereiken. Naar het strand met de auto in een paar minuten. Suggestie voor een regenachtige dag: Het grote moderne winkelcentrum in de buurt. Meer 

Nuttig?
Bedank Ton v
Werchter, België
Niveau bijdrager
27 beoordelingen
16 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 9 oktober 2013

niet echt om een strand of stadsvakantie te nemen. echt een event-hotel maar alles was in orde, parking voldoende, ontbijt was ook ok, het brood kon iets beter als je weet dat er echt goeie bakkers in de buurt zijn. wij hadden twee maal twee overnachtingen binnen 10 dagen, de laatste twee overnachtingen waren er events en toen was het wel redelijk druk maar toch was er geen overlast.

  • Verbleef September 2013, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Rudi V
Beneden-Leeuwen, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
3 van 5 sterren Beoordeeld op 7 mei 2012

We zijn voor een weekendje gebleven, het viel wel mee alleen het personeel. Ze zijn erg droog en onvriendelijk. Bij aankomst konden ze ons reservering niet vinden, na lang zoeken dan wel. Daarom moesten we een half uur wachten (met een baby van 13 maanden, erg moe) tot dat er een kamer klaar was. We hadden inclusief ontbijt en ze beweerden dat het exclusief was. We hadden gelukkig ons bewijs van de booking bij ons. (OOOOwww Okee). Dat was onze welkomst. sleutel gekregen al die spullen zelf sjouwen naar de kamer zonder dat er iemand je helpt, (we waren met zijn 2en en onze dochter was in mijn armen, dus mijn partner heeft 2 keer moeten komen en gaan voor de koffers). Niemand die het vertelde hoelaat ontbijt waar wordt ontbeten, kort gezegd(geen info, tot dat je het zelf vraagt en ze geven snel antwoord alsof ze haast hebben).werd gezegd bij de balie ontbijt tot 11 uur, we gingen om 10:30 gelijk keek de serveester naar haar horloge toen wij het restaurant binnen gingen. Het bleek dat het tot 10:30 open was. Niet onze schuld. Maar moesten wel heeeeeel snel eten pakken want het werd weg gehaald, lekker zeg. Ik ga noooooit meer naar dit hotel van wege het asociale gedrag van het personeel. Wat heb ik aan een schoon hotel als het personeel je niet bevalt. opzich het hotel zelf was super schoon netjes ingericht, lieve schoonmaakers, licht- en geluidsdicht.redelijk ontbijt. Douchekop was kapot maar voor de rest een hele mooie schone badkamer.maar toch het personeel mag nog veeeeel leren hoe ze met bezoekers moeten omgaan. Als je een huurauto hebt met navigatie is alles dichtbij, heel goed te doen.

  • Verbleef April 2012, bezocht met familie
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank S D
Groningen, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
3 van 5 sterren Beoordeeld op 31 maart 2012

Goed hotel wat interieur betreft. Het ontbijt viel wat tegen. Twee soorten broodjes en daarentegen wel weer meer luxe zoete broodjes. Op de kamer mis ik toch steeds vaker een makkelijke stoel en een waterkoker om zelf koffie of thee te kunnen zetten. Beetje ver van het centrum, maar een goede treinverbinding. Station is ongeveer 15 minuten lopen vanaf het hotel. Verder prima!

  • Verbleef Maart 2012, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Beoordeling verzameld in samenwerking met Easytobook.com

Nuttig?
1 Bedank Teun W

176 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (107)
Bekeken
Hotel & terrein (15)
Bekeken
Dineren (7)
Bekeken
Zwembad/strand (10)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (3)
Bekeken
Badkamer (13)
Bekeken
Kamer/suite (17)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (2)
Bekeken
Overige (40)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (69)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (9)
Bekeken
Hotel & terrein (17)
Bekeken
Zwembad/strand (8)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (4)
Bekeken
Dineren (10)
Bekeken
Kamer/suite (16)
Bekeken
Overige (5)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Castelldefels bekeken
op 2.9 km afstand
BEST WESTERN Mediterraneo
BEST WESTERN Mediterraneo
nr. 1 van 14 in Castelldefels
4.0 van 5 sterren 178 beoordelingen
op 2.6 km afstand
Gran Hotel Rey Don Jaime
Gran Hotel Rey Don Jaime
nr. 9 van 14 in Castelldefels
4.0 van 5 sterren 377 beoordelingen
op 2.1 km afstand
Bel Air Hotel
Bel Air Hotel
nr. 5 van 14 in Castelldefels
4.0 van 5 sterren 183 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 1.9 km afstand
Hotel139
Hotel139
nr. 2 van 14 in Castelldefels
4.5 van 5 sterren 34 beoordelingen
op 0.3 km afstand
Ibis Barcelona Castelldefels
Ibis Barcelona Castelldefels
nr. 8 van 14 in Castelldefels
4.0 van 5 sterren 276 beoordelingen
op 2.5 km afstand
Ciudad de Castelldefels Hotel
Ciudad de Castelldefels Hotel
nr. 10 van 14 in Castelldefels
4.0 van 5 sterren 245 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf