Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hipotels Flamenco Conil

Reiziger (168)
360
Panorama’s (17)
360
360
360
Reiziger (168)
360
Panorama’s (17)
Zwembad en strand (115)
Overzicht
  • Uitstekend59%
  • Heel goed36%
  • Gemiddeld3%
  • Matig1%
  • Vreselijk1%
  • 19 sep. 2012
    “rustig hotel, prachtig gelegen”
  • 15 aug. 2011
    “hier kom ik tot rust”
VOORZIENINGEN
Gratis wifi
Gratis parkeren
Ontbijtbuffet
Zwembad
Restaurant
Zwembadbar
Fitnesscentrum
4 sterrenaccommodatie
Beoordelingen (257)
Beoordelingen filteren
31 resultaten
Waardering van reizigers
20
9
1
0
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
20
9
1
0
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 31 beoordelingen
Beoordeeld op 19 september 2012

pros: De foto's spreken voor zich, het hotel ligt echt prachtig op een klif direct aan zee. Schoon, rustig strand met buitendouche. Vriendelijk en kundig personeel. Heerlijk uitgebreid ontbijt, ook op het terras, tot 11 uur. Het hele hotel is bijzonder schoon, zowel de kamers...Meer

2  Bedank Moon356
Beoordeeld op 15 augustus 2011

wij kozen het hotel omwille van de prachtige ligging, uitzicht, strand. Het eten is subliem.Personeel is uiterst vriendelijk, niets is te veel. Misschien kan de kinderanimatie iets beter maar voor de rest 10/10.De kamers zijn misschien ook niet al te groot maar alles wordt perfect...Meer

Bedank lili s
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 november 2017

We brachten daar 3 dagen door. Op het eerste gezicht lijkt het een typisch ketenhotel, maar wat het meer maakt, is de gastvrijheid. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, vooral de dame bij de receptie die ons heeft geholpen bij het oplossen van een...probleem met het autoverhuurbedrijf. De kamer was ruim en schoon, de schone service zorgt voor elk detail in een kamer. Er zijn enkele faciliteiten (zoals 3 zwembaden, kleine fitnessruimte, sauna, drankje bar) in het hotel waardoor het een complete plek om te verblijven. We raden deze plek zeker aan.Meer

Beoordeeld op 24 oktober 2017

Dit is geen 4-sterren hotel, maar een hotel van 3 * standaard, voornamelijk gericht op Duitse pakketreizen van Tui, Neckermann en Thomas Cook. Laat je niet meeslepen door de zeer-stared boeking. com en TripAdvisor-beoordelingen. Het was een grote teleurstelling. Het eten van het restaurant -...ontbijt en diner dat eens werd geprobeerd - smaakte vreselijk en werd gemaakt van substandaard ingrediënten (bijv. 'Garnalenalade' werd eigenlijk gemaakt met opnieuw samengestelde reuzeninktvis (Pescanova's?) Die opnieuw getextureerd, gearomatiseerd en gekleurd is lijkt op rode krab). Het huis rode wijn was ondrinkbaar - veel erger dan een lokale bar zou u van dienst zijn. Het eten was over het algemeen smakeloos, hoewel er een groot buffet was. Omdat we het eten in het hotel niet konden verorberen, hebben we 10 - 15 minuten per maaltijd gelopen om bij lokale restaurants te eten, hetzij landinwaarts op het strand. Ze boden goedkoper en veel beter eten dan in het hotel. Meer bewijs van niet-4 * standaard: a) in rekening brengen voor veilige sleutel 'verhuur' - ik diende een klacht in bij het Hotel Directora (zie hieronder), die me bleef vertellen dat dit 'centraal beleid' was totdat ik haar eraan herinnerde dat zij als de Directora 'discretie' had en ermee instemde afzien van de aanklacht. be) schoonmaken van de kamer was slecht - stof bleef liggen op de top en onder meubilair; c) geen bodylotion, tissues, slippers of badjassen voorzien in de badkamer; d) onvoldoende personeel bij de receptie dat leidt tot onnodige wachttijden; e) zandwasgebied op weg naar het strand, slechts eenmaal in vijf dagen schoongemaakt; f) veel andere items 'extra' - e. g. sauna; g) kabel-tv in de kamer had bijvoorbeeld geen BBC-kanaal. De geluidsisolatie in het gebouw, vooral van bovenaf, was niet aanwezig met als gevolg dat de persoon boven ons, die op en neer liep, ons een aantal keer wakker maakte. Slechte constructie? Aan de achterkant van het hotel keken we uit op de dienstingang. Dat resulteerde vroeg in de ochtend in geluidsoverlast van vuilniswagens enz. Toen ik klaagde over de veilige lading bij het inchecken, zouden ze niet afzien van het dus ik moest aanvankelijk een dag 'huur' kopen tot de manager op maandag kwam. Die maandagochtend vroeg ik de receptionist wanneer de manager aan het werk ging en hij zei dat alles ervan afhing toen ze besloot te beginnen. Dat dacht ik indicatief voor laks management te zijn als de manager geen vaste uren vasthoudt voor al het personeel. Later, nadat ik haar had gevraagd om haar te zien, werd ik naar het kantoor van Directora Ana Rosa Perez Borja gebracht, dat er opmerkelijk luxueus en niet functioneel uitzag. Hoewel ze heel charmant was, beweerde ze dat het Hipotel-beleid was om brandkasten in rekening te brengen waarvan ik zei dat ze ongehoord waren in 4 * -hotels. Ze stelde dat dergelijk beleid centraal werd vastgesteld en werd toegepast in al hun hotels. Pas toen ik dat als de Directora zei, moest ze de vrijheid hebben om af te zien van de beschuldiging dat ze daarmee instemde. Toen ik merkte dat de Directora niet in contact leek te zijn met haar te comfortabele kantoor, besloot ik dat het zinloos zou zijn om nog meer klachten naar haar te sturen. Hotels hebben hun managers nodig om 'walk - the - talk' te zijn om te zien wat er echt aan de hand is. De slechte schoonmaak van de kamers was een aanwijzing dat dit niet gebeurde.   Ondanks borden die zeggen dat de toegang tot het strand privé was, stond het hotel de lokale bevolking toe om door het zwembad naar het strand te traipen (hinderlijk voor gasten van het hotel om te zonnebaden), met toegang via een stalen gaaspoort. Als dit een indicatie is van de kwaliteit van andere Hipotel Group-hotels (volgens de Directora, een zeer gecentraliseerde organisatie), raad ik u aan deze te verlaten. Het belangrijkste positieve voor het hotel is directe en gemakkelijke toegang tot een zeer uitgebreid strand en in het algemeen zeer vriendelijk personeel.Meer

Beoordeeld op 26 juli 2017

Voor mij is dit een uitstekende, goed beheerd hotel. Het is eenvoudig en niet om de dienst grand 5 sterren etablissement maar wat het wel is goed doordacht en zeer comfortabel. Het is niet overdreven groot, het ligt in een goed onderhouden tuin met een...prachtig onderhouden zwembad en is een paar stappen naar beneden naar het strand, wat heerlijk is. De kamers zijn onberispelijk (onze was een superior zeezicht) aan de kleine kant maar met alles wat je nodig hebt, geen bad maar een goede douche die helaas in onze kamer was niet goed ontworpen en de neiging om natte de verdieping. we gedweild it up met een handdoek, het is niet genoeg om ons van om het opnieuw te proberen. De kamers zijn bereikbaar tweemaal per dag door vrolijke dames die steeds ongebruikelijk in vele hotels. Wordt op het westen was het te warm om buiten te zitten op het balkon tijdens de middag maar was heerlijk tijdens de avond. Er zijn goedkopere kamers die uitkijken op de parkeerplaats aan de achterkant van het hotel. De gasten terwijl we er waren overwegend Duits (via Thomas Cook) en Spaanse Er is één nadeel aan dit hotel, het is een erg lange wandeling naar de stad ongeveer 30 - 40 minuten langs het strand en alleen als het vloed is recht, als u wilt proberen enkele van de fantastische restaurants. Anders zou je een taxi moeten nemen of rijden en parkeren kan lastig zijn in de avonduren. We hebben niet in het hotel gegeten maar zien dat sommige van de beoordelingen van het eten zijn niet geweldig. Ik heb slechts twee vrij kleine grumbles. Ik haat het afneembare kleerhangers om diefstal te voorkomen, ze zijn zo irritant te gebruiken. Verder wens ik ze zou handhaaft niet reserving ligstoelen ondanks het feit dat duidelijk in de informatie en op een bericht in de lift. Er is altijd ergens te zitten maar de keuze spots zijn ingepakte vroeg en zijn vaak niet geboekt voor uren. Ik zag één set ligstoelen met handdoeken op waar de bewoners wist pitch tot 18:00. Het hotel moet opdragen het zwembad vent om klop de handdoeken uitschakelen als er niemand onstoffelijk). Deze kleine irritaties zou mij niet te keren is het echt een prachtig hotel aan zee.Meer

Antwoord van Flamenco Conil H, Guest Relations Manager bij Hipotels Flamenco ConilGereageerd 28 juli 2017
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
Over
Hotelcategorie
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Restaurant
Zwembad
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Fitnesscentrum / sportruimte
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Meertalig personeel
Ontbijt beschikbaar
Rolstoeltoegang
Sauna
Stomerij
Vergaderkamers
Wasservice
Aan het strand
Roomservice
Spa
Awards en erkenning
Certificaat van uitmuntendheid
Certificaat van uitmuntendheid
Stijl hotel
Luxe
,
Gezinsvriendelijk
,
Romantisch
Hotelcategorie
Awards en erkenning
Certificaat van uitmuntendheid
Certificaat van uitmuntendheid
Stijl hotel
Luxe
,
Gezinsvriendelijk
,
Romantisch
Aantal kamers
114
Prijsklasse
US$ 84 - US$ 283 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
ook bekend als
Hotel Flamenco Conil
,
Flamenco Conil
Locatie
Spanje > Andalusië > Costa de la Luz > Conil de la Frontera
Hotelcategorie
Awards en erkenning
Certificaat van uitmuntendheid
Certificaat van uitmuntendheid
Stijl hotel
Luxe
,
Gezinsvriendelijk
,
Romantisch
Aantal kamers
114
Prijsklasse
US$ 84 - US$ 283 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
ook bekend als
Hotel Flamenco Conil
,
Flamenco Conil
Locatie
Spanje > Andalusië > Costa de la Luz > Conil de la Frontera
Foto's
Reiziger (168)
Kamer en suite (137)
Zwembad en strand (115)
Dineren (89)
Voorzieningen (30)
Gezins- en speelplekken (16)
Zakencentrum en evenementenruimtes (2)
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 26 hotels in de buurt
Apartamentos Piedramar
138 beoordelingen
op 0,23 km afstand
Garbi Costa Luz
597 beoordelingen
op 0,66 km afstand
El Roqueo
65 beoordelingen
op 0,94 km afstand
Hotel Diufain
98 beoordelingen
op 1,39 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 244 restaurants in de buurt
Feduchy Playa
173 beoordelingen
op 1,48 km afstand
El Roqueo
313 beoordelingen
op 0,94 km afstand
Mirador Roqueo
319 beoordelingen
op 0,93 km afstand
Vascook
132 beoordelingen
op 1,19 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 72 attracties in de buurt
Playa de La Fontanilla
423 beoordelingen
op 2,39 km afstand
Cabo Roche
159 beoordelingen
op 2,38 km afstand
Cervezas Esparte Conil
122 beoordelingen
op 2,64 km afstand
Parque de La Atalaya
73 beoordelingen
op 2,07 km afstand
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hipotels Flamenco Conil.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Kamertips
"Als je in de gelegenheid bent, boek een zeezichtkamer. Op de eerste verdieping hebben de kamers het dichts..."
Moon356
19 sep. 2012
Beoordeling lezen
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding