Hotel Restaurant Jaegerhof
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Hotel Restaurant Jaegerhof

Reiziger (15)
Dineren (1)
Badkamer (1)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?

Over

4,5
Nr. 3 van 5 pensions in Gerlos
4,3 van 5 bollen
Locatie
5,0 van 5 bollen
Hygiëne
4,5 van 5 bollen
Service
4,6 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

Welkom bij Hotel Restaurant Jaegerhof! Je ‘tweede thuis’ in Gerlos. Het pension biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.

Hotel Restaurant Jaegerhof ligt dichtbij Gerlos Alpenstrabe (2,8 km), een populaire bezienswaardigheid in Gerlos. Het is daardoor ideaal voor toeristen.

Dit pension voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een minibar en een zitgedeelte. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.

Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Hotel Restaurant Jaegerhof toegang tot een conciërge, een krant en een dakterras. Hotel Restaurant Jaegerhof biedt ook een sauna en een lounge, waardoor je reis naar Gerlos nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.

Reizigers die van Italiaanse restaurants houden, zijn bij Pizzeria La Tombola aan het juiste adres.

We raden daarnaast aan om tijdens je reis Stausee Durlassboden (0,2 km) te proberen. Dit is een populaire attractie op loopafstand van Hotel Restaurant Jaegerhof.

Bij Hotel Restaurant Jaegerhof geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Gerlos aan je voeten.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Sauna
Gratis ontbijt
Recreatieruimte
Wandelen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Wifi
Bar/lounge
Restaurant
Skiën
Vervoer van/naar luchthaven
Spa
Hammam
Ski-in/ski-out
Conciërge
Krant
Rookvrij hotel
Dakterras
Voorzieningen van de kamer
Badjassen
Veilig
Zitgedeelte
Telefoon
Minibar
Haardroger
Kamertypes
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Trendy
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Duits, Italiaans

Locatie

Hausnummer 163, Gerlos 6281 Oostenrijk
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Enigszins geschikt om te wandelen
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 72 van 100
72
Kranebitten Airport
24beoordelingen1vraag en antwoord1kamertip

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 14
  • 8
  • 0
  • 2
  • 0
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Veronica heeft een beoordeling geschreven feb 2019
2,0 van 5 bollen
We zaten met 4 volwassenen en 5 kinderen in dit hotel. 2 gezinnen. De week van oud en nieuw. Daarnaast hadden we 2 speciale verjaardagen te vieren in diezelfde week. Dus alles feestelijk, en daar hadden we dan graag een keer een hele hoop geld voor over (want duur is het hotel!) Hotel kenden we nog van 14 jaar geleden, toen hadden we hier een fantastische tijd. Het hotel is inmiddels verbouwd, groter geworden. De kamers en bedden waren nog steeds fantastisch, ook de locatie van het hotel, zelfs beter geworden door de nieuwe skilift die praktisch voor de deur is. Kortom prima hotel, goed eten.

Helaas was het personeel zeer defensief wat echt onze vakantie vanaf de 3e dag enorm beïnvloed heeft. We gaan dan ook nooit meer terug. Het begon om een fles wijn waarvan wij dachten dat deze per ongeluk verkeerd op de rekening stond. Dit hebben wij keurig de volgende ochtend in privé rustig besproken aan de balie, met de directrice zelf. We wilden niet dat andere gasten dit zouden horen, zodoende dat we dit netjes deden. Zij zou het regelen. ‘S avonds tijdens het diner, midden in de eetzaal, kwamen er onverwacht 3 obers bij ons om de tafel staan, met bonnen en begonnen zeer verdedigend te vertellen dat er niets klopte van ons verhaal over de fles wijn. Het hele restaurant luisterde mee. Wij vroegen of dit op een andere manier kon, en waar de directrice was, want zij zou het regelen. Het leek erop dat het personeel allemaal bang was, we zagen de directrice kort daarvoor met ditzelfde personeel praten. Meerdere malen verzochten wij het personeel te vertrekken, en dit op een ander moment te regelen (het was 1 januari NB!) maar men gaaf geen gehoor. Wij voelden ons zeer ongemakkelijk en hebben het diner verlaten, met onze kinderen, zonder dat we klaar waren. We zaten midden in ons eten. Het is nooit meer goedgekomen daarna. Normaliter zitten we altijd lekker in het hotel ‘s avonds spelletjes te doen, en lekker aan de bar, en ook vaak met lunch. Dit is niet meer gebeurd de laatste 4 dagen. Er was niemand die excuses aan kwam bieden voor het debacle tijdens het diner, en we hadden niet het gevoel dat mensen erg aardig meer tegen ons waren. We ontliepen het liefst de entree, dus door de achteringang naar binnen enzo. Ontbijt en diner hadden we betaald dus daar ontkwamen we niet aan. Tijdens ons verblijf hebben we 2 personeelsleden gesproken die, overigens geheel uit zichzelf, vertelden dat ze allemaal bang zijn hun baan kwijt te raken en dat er iets niet goed is in de sfeer in het hotel.

Helaas had een van de kamers ook al dagen een zeer doordringende stank uit de afvoer komen, het stonk zo erg dat de ramen constant open moesten. Het duurde ook een aantal dagen voordat iemand hier iets aan kwam doen, ondanks herhaalde verzoeken. En er werd steeds verteld dat er niets aan gedaan kon worden omdat ze het zo druk hadden en de man die moest komen niet kwam. De meneer dit ons hielp was defensief en vroeg steeds wat wij wilden dat hij deed??? En de schuld gaf aan de kamermeisjes. Wij gaven netjes aan dat de stank echt niet te doen was. Maar dat kon hij niet fixen zei hij. Na een aantal dagen kwam er dan eindelijk een meneer die het probleem binnen 2 minuten had verholpen. Ook hier is er nooit excuses voor het ongemak aangeboden.

Conclusie: de eerste 3 dagen van de vakantie waren top in alle opzichten. En het hotel in fysiek opzicht is zeker geweldig. De rest van de vakantie is voor ons helaas door 2 incidenten, waar het management niet mee om kon gaan, geheel niet geworden zoals we ons hadden voorgesteld. Wij wijten dit niet aan het personeel zelf, maar met name aan het management door de situatie in de eetzaal zo uit de hand te laten lopen. Een lesje management and gastgerichtheid zou hier zeker niet misstaan.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2018
5,0 van 5 bollenKamers
2,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht alleen
Kamertip: Alle kamers zijn prima in dit hotel
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Bruno D heeft een beoordeling geschreven jan 2017
Brasschaat, België
5,0 van 5 bollen
Samen met vrienden tijdens onze skiweek 3 maal dit restaurant bezocht. Telkens zeer goed gegeten met zeer vriendelijke bediening. De menukaart biedt een ruime keuze. Prijs/kwaliteit zeker bij de betere.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2017Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Margot v heeft een beoordeling geschreven jan 2017
Goes, Nederland
5,0 van 5 bollen
Dit was onze derde keer in Gerlos, maar eerste keer in hotel Jagerhof. Voorgaande keren in andere hotels vlakbij Jagerhof gezeten. Jagerhof was aangezien lager geprijsd. Toch was dat aan de kwaliteit niet te merken. We werden goed ontvangen in het hotel en kregen direct een parkeerplaats toegewezen in de kelder onder het hotel. Gratis ook weer.

Zowel mijn partner als ik zijn vegetarier en bij aankomst werd gezegd dat ze iedere keer wat zouden kunnen maken voor ons bij het diner. Dit gebeurde dan ook. Er werd steeds van tevoren gevraagd of wij voorkeuren hadden en het eten was van een super kwaliteit. Iedere avond deed de keuken erg zijn best. Het ontbijt was ook super. Een ruime keus en alles voldoende aangevuld.

De kamer was netjes en schoon en ruim met een mooie grote badkamer en apart toilet. De medewerkers van het hotel zijn erg vriendelijk. Niets is teveel voor ze. Gastvrouw Mariëlle staat voor iedereen klaar.

Wij hebben echt genoten bij Jagerhof. De prijs kwaliteitverhouding vind ik vergeleken met de andere hotels in Gerlos echt top en daarom zou ik het iedereen aanbevelen.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2016
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
150Hanneke heeft een beoordeling geschreven sep 2015
Tilburg, Nederland
+1
4,0 van 5 bollen
Bij aankomst goed ontvangen door eigenaresse, gekleed in klederdracht.
Kamer was prima in orde, badkamer was ruim, met ingebouwde radio, wat ik nog nergens ben tegen gekomen, toilet was apart.
Alles was schoon en werd ook iedere dag goed bijgehouden.
De kamer lag aan de voorkant, 's nachts was het rustig dus goed kunnen slapen.
Als we wakker werden (7 uur) en op het balkon gingen zitten dan zagen we op de bergen waar we op keken de herten lopen
Ontbijt was ruim voldoende.
Diner was goed, alleen de saladebar is wat eentonig, weinig fantasie aangaande de kok.
Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2015
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Remco2492 heeft een beoordeling geschreven mrt 2015
Den Haag, Nederland
4,0 van 5 bollen
We arriveerden redelijk vroeg, maar onze kamer was al rond 12 uur beschikbaar. Een hele ruime kamer, gelegen aan de achterzijde van het hotel. Vanaf het balkon uitzicht op een klein riviertje. Het balkon was ook ruim, maar voor het mooie zouden er iets comfortabelere stoelen dan de huidige plastic tuinstoeltjes kunne worden geplaatst. Zoals gezegd was de kamer zeer ruim, voorzien van een goed bed, een mooi zitgedeelte, een goede tv en heel veel opbergruimte. Een leuk accent was de authentieke kachel. Ook de badkamer was prachtig, een apart groot ligbad en een lekkere douche.

In het restaurant was elke ochtend een lekker ontbijtbuffet beschikbaar. Goed, maar niet overdadig. Zo miste ik wel de mogelijkheid van een spiegeleitje. Het 4-gangen keuzediner was ook gewoon van een goede kwaliteit, maar bij de wijnen zaten de echte uitschieters en nog goed geprijsd ook.

De service en vriendelijkheid van het personeel is ook noemenswaardig. Er was bijvoorbeeld wel wifi op de kamer, maar helaas niet altijd geweldig qua sterkte. Daar werd gelijk wat aan gedaan. Men doet hier alles om het de gasten naar de zin te maken.

In de kelder nog een zeer praktische ski-opbergplaats en last but not least een sauna met diverse mogelijkheden. Echt genieten na een dagje skiën.

Het hotel is centraal gelegen. Je kunt de auto in de parkeergarage onder het hotel plaatsen, want de skibus stopt op 50 meter afstand.

Prijs/kwaliteit is prima, dus bij een volgend bezoek aan Gerlos is onze keus qua hotel al gemaakt.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2015Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Veronica heeft een tip geschreven (feb 2019)
2 bijdragen
2,0 van 5 bollen
"Alle kamers zijn prima in dit hotel"
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Gerlos uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 169 - € 181 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
OostenrijkOostenrijkse AlpenTirolGerlos
AANTAL KAMERS
40
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

HOTEL RESTAURANT JAEGERHOF (Gerlos, Oostenrijk) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Hotel Restaurant Jaegerhof
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Restaurant Jaegerhof?
Attracties in de buurt zijn Stausee Durlassboden (0,2 mijl), Skischule Gerlos Total (0,1 mijl) en Durchlassboden (0,03 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Restaurant Jaegerhof?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, ontbijt en restaurant.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Restaurant Jaegerhof?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Restaurant Jaegerhof?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Restaurant Jaegerhof?
Restaurants met een gunstige locatie zijn By Mara's, Dahuam.202 Restobar l Café en Pizzeria La Tombola.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Restaurant Jaegerhof?
Ja, gasten hebben toegang tot sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt Hotel Restaurant Jaegerhof vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Hotel Restaurant Jaegerhof verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Ligt Hotel Restaurant Jaegerhof in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,03 mijl vanaf het centrum van Gerlos.
Zijn huisdieren toegestaan in Hotel Restaurant Jaegerhof?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Restaurant Jaegerhof?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits, italiaans en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel Restaurant Jaegerhof?
Veel reizigers bezoeken Dekanatspfarrkirche zum Hl. Vitus (11,7) en Bezirksgericht (11,8 mijl).
Alle Gerlos hotelsHoteldeals voor GerlosLastminutehotels in GerlosHotels in de buurt van Hotel Restaurant Jaegerhof
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's