Hotel Restaurant Jaegerhof
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Welkom bij Hotel Restaurant Jaegerhof! Je ‘tweede thuis’ in Gerlos. Het pension biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.
Hotel Restaurant Jaegerhof ligt dichtbij Gerlos Alpenstrabe (2,8 km), een populaire bezienswaardigheid in Gerlos. Het is daardoor ideaal voor toeristen.
Dit pension voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een minibar en een zitgedeelte. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.
Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Hotel Restaurant Jaegerhof toegang tot een conciërge, een krant en een dakterras. Hotel Restaurant Jaegerhof biedt ook een sauna en een lounge, waardoor je reis naar Gerlos nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
Reizigers die van Italiaanse restaurants houden, zijn bij Pizzeria La Tombola aan het juiste adres.
We raden daarnaast aan om tijdens je reis Stausee Durlassboden (0,2 km) te proberen. Dit is een populaire attractie op loopafstand van Hotel Restaurant Jaegerhof.
Bij Hotel Restaurant Jaegerhof geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Gerlos aan je voeten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 14
- 8
- 0
- 2
- 0
- Filteren
- Nederlands
Helaas was het personeel zeer defensief wat echt onze vakantie vanaf de 3e dag enorm beïnvloed heeft. We gaan dan ook nooit meer terug. Het begon om een fles wijn waarvan wij dachten dat deze per ongeluk verkeerd op de rekening stond. Dit hebben wij keurig de volgende ochtend in privé rustig besproken aan de balie, met de directrice zelf. We wilden niet dat andere gasten dit zouden horen, zodoende dat we dit netjes deden. Zij zou het regelen. ‘S avonds tijdens het diner, midden in de eetzaal, kwamen er onverwacht 3 obers bij ons om de tafel staan, met bonnen en begonnen zeer verdedigend te vertellen dat er niets klopte van ons verhaal over de fles wijn. Het hele restaurant luisterde mee. Wij vroegen of dit op een andere manier kon, en waar de directrice was, want zij zou het regelen. Het leek erop dat het personeel allemaal bang was, we zagen de directrice kort daarvoor met ditzelfde personeel praten. Meerdere malen verzochten wij het personeel te vertrekken, en dit op een ander moment te regelen (het was 1 januari NB!) maar men gaaf geen gehoor. Wij voelden ons zeer ongemakkelijk en hebben het diner verlaten, met onze kinderen, zonder dat we klaar waren. We zaten midden in ons eten. Het is nooit meer goedgekomen daarna. Normaliter zitten we altijd lekker in het hotel ‘s avonds spelletjes te doen, en lekker aan de bar, en ook vaak met lunch. Dit is niet meer gebeurd de laatste 4 dagen. Er was niemand die excuses aan kwam bieden voor het debacle tijdens het diner, en we hadden niet het gevoel dat mensen erg aardig meer tegen ons waren. We ontliepen het liefst de entree, dus door de achteringang naar binnen enzo. Ontbijt en diner hadden we betaald dus daar ontkwamen we niet aan. Tijdens ons verblijf hebben we 2 personeelsleden gesproken die, overigens geheel uit zichzelf, vertelden dat ze allemaal bang zijn hun baan kwijt te raken en dat er iets niet goed is in de sfeer in het hotel.
Helaas had een van de kamers ook al dagen een zeer doordringende stank uit de afvoer komen, het stonk zo erg dat de ramen constant open moesten. Het duurde ook een aantal dagen voordat iemand hier iets aan kwam doen, ondanks herhaalde verzoeken. En er werd steeds verteld dat er niets aan gedaan kon worden omdat ze het zo druk hadden en de man die moest komen niet kwam. De meneer dit ons hielp was defensief en vroeg steeds wat wij wilden dat hij deed??? En de schuld gaf aan de kamermeisjes. Wij gaven netjes aan dat de stank echt niet te doen was. Maar dat kon hij niet fixen zei hij. Na een aantal dagen kwam er dan eindelijk een meneer die het probleem binnen 2 minuten had verholpen. Ook hier is er nooit excuses voor het ongemak aangeboden.
Conclusie: de eerste 3 dagen van de vakantie waren top in alle opzichten. En het hotel in fysiek opzicht is zeker geweldig. De rest van de vakantie is voor ons helaas door 2 incidenten, waar het management niet mee om kon gaan, geheel niet geworden zoals we ons hadden voorgesteld. Wij wijten dit niet aan het personeel zelf, maar met name aan het management door de situatie in de eetzaal zo uit de hand te laten lopen. Een lesje management and gastgerichtheid zou hier zeker niet misstaan.
Zowel mijn partner als ik zijn vegetarier en bij aankomst werd gezegd dat ze iedere keer wat zouden kunnen maken voor ons bij het diner. Dit gebeurde dan ook. Er werd steeds van tevoren gevraagd of wij voorkeuren hadden en het eten was van een super kwaliteit. Iedere avond deed de keuken erg zijn best. Het ontbijt was ook super. Een ruime keus en alles voldoende aangevuld.
De kamer was netjes en schoon en ruim met een mooie grote badkamer en apart toilet. De medewerkers van het hotel zijn erg vriendelijk. Niets is teveel voor ze. Gastvrouw Mariëlle staat voor iedereen klaar.
Wij hebben echt genoten bij Jagerhof. De prijs kwaliteitverhouding vind ik vergeleken met de andere hotels in Gerlos echt top en daarom zou ik het iedereen aanbevelen.
Kamer was prima in orde, badkamer was ruim, met ingebouwde radio, wat ik nog nergens ben tegen gekomen, toilet was apart.
Alles was schoon en werd ook iedere dag goed bijgehouden.
De kamer lag aan de voorkant, 's nachts was het rustig dus goed kunnen slapen.
Als we wakker werden (7 uur) en op het balkon gingen zitten dan zagen we op de bergen waar we op keken de herten lopen
Ontbijt was ruim voldoende.
Diner was goed, alleen de saladebar is wat eentonig, weinig fantasie aangaande de kok.
Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk.
In het restaurant was elke ochtend een lekker ontbijtbuffet beschikbaar. Goed, maar niet overdadig. Zo miste ik wel de mogelijkheid van een spiegeleitje. Het 4-gangen keuzediner was ook gewoon van een goede kwaliteit, maar bij de wijnen zaten de echte uitschieters en nog goed geprijsd ook.
De service en vriendelijkheid van het personeel is ook noemenswaardig. Er was bijvoorbeeld wel wifi op de kamer, maar helaas niet altijd geweldig qua sterkte. Daar werd gelijk wat aan gedaan. Men doet hier alles om het de gasten naar de zin te maken.
In de kelder nog een zeer praktische ski-opbergplaats en last but not least een sauna met diverse mogelijkheden. Echt genieten na een dagje skiën.
Het hotel is centraal gelegen. Je kunt de auto in de parkeergarage onder het hotel plaatsen, want de skibus stopt op 50 meter afstand.
Prijs/kwaliteit is prima, dus bij een volgend bezoek aan Gerlos is onze keus qua hotel al gemaakt.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding