Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Abashiri Central Hotel

3 Minami 2-jo Nishi, Abashiri 093-0012 Hokkaido
Overzicht
3 Minami 2-jo Nishi, Abashiri 093-0012 Hokkaido Kaart bekijken
Naam/adres in plaatselijke taal
VOORZIENINGEN
Gratis wifi
Gratis parkeren
Niet-roken hotel
Restaurant
Rolstoeltoegang
Vergaderkamers
Schoonmaakservice
3 sterrenaccommodatie
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Beoordelingen (55)
Beoordelingen filteren
6 resultaten
Waardering van reizigers
1
5
0
0
0
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
1
5
0
0
0
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 6 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 17 december 2016

In de buurt van station Abashiri. En mooi hotel. Ontbijt heb ik een gebakken vis en smakelijk. U kunt Japanse stijl of Europese stijl. Ik hou van Japanse stijl beter. En ik denk dat het nuttig is omdat in de buurt van het station.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 23 juli 2016

Mijn eerste reis in mijn leven is om Hokkaido in mei 2004. (want ik ben een extreme Japan lover!!) Mijn taal zijn Engels en Japans, dus er was geen enkel taal problemen voor mij om te leven in dit hotel. In het algemeen, het personeel...kan Engels, tot standaard niveau. Kamers zijn schoon. Een ding dat ik niet echt wil is dat, op voorwaarde dat ze westers ontbijt, in plaats van één Japanse, voor soms.Meer

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 17 februari 2016

Gunstige ligging, modern en schoon, goede service en geweldig ontbijt ( keuze van westerse of traditionele stijl) die ik sterk over buffet stijl liever. Personeel spreekt Engels, wat een verrassing gezien het feit dat het zeer ver van de grote steden.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 21 juli 2014

Voordat vliegen van Memanbetsu airport, kozen we verblijven gisteravond in Abashiri Central Hotel. Zoals de naam al doet vermoeden,'s het zeer centraal in de stad met winkels in de binnenstad op slechts recht achter. Het hotel is zeer functioneel en schoon. Wat wij willen over...het hotel is de nabijheid van de binnenstad restaurants, 7 -Eleven en een kruidenier aan de overkant rivier. Men kan enige joggen langs de rivier doen! Vraag voor een kamer op een hogere verdieping met uitzicht op de rivier, zelfs als het de weg ligt tegenover,niet lawaaierig wanneer de ramen zijn gesloten.Meer

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 19 juli 2013

Het is ongeveer een 10-15 minuten lopen naar het hotel vanaf het station. De beste eigenschap van dit hotel was het restaurant op de eerste verdieping belde de Grand gletsjer. Abashiri is een zeer kleine stad. Er waren geen fatsoenlijke familie restaurants in de omgeving...behalve voor enkele izakayas. Aangezien we niet-rokers zijn, kiezen we niet mag betuttelen elke izakaya vanwege de stenchy geur van sigarettenrook die via de voordeur van elke bar rook naar. Omdat er geen familie restaurants geopend in de omgeving waren, hebben we besloten om te keren en eten in het hotel. Ik bestelde de Hokkaido kingsize krab been curry ( met geweldige reserveringen) maar het was de beste proeverij curry denkbaar. Nieuwe voorlichtingsacties een mix van Japanese-thai curry met een Mound van koning krab, verrijkt met een zachte Swirl Savor van siracha saus. Er was een delicate smaak van coconut melk, maar geen kern van basilicum of tong gras. Slechts een lichte slaper romige saus over de rijst gegarneerd met enkele raisins en jonge asperges speren. Ik noemde dit gastronomische cuisine de "regionaal Japanese-thai Haute Cuisine." Petje af voor hun executive chef-kok voor het scheppen van dit onvergetelijk heerlijk voorgerecht.Meer

Datum van verblijf: juli 2013
Meer beoordelingen bekijken
Over
Hotelcategorie
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Gratis parkeren
Restaurant
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Niet-roken hotel
Rolstoeltoegang
Vergaderkamers
Kamertypes
Niet-roken kamers, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Hotelcategorie
Kamertypes
Niet-roken kamers, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Aantal kamers
96
Prijsklasse
US$ 59 - US$ 137 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Locatie
Japan > Hokkaido > Abashiri
Hotelcategorie
Kamertypes
Niet-roken kamers, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Aantal kamers
96
Prijsklasse
US$ 59 - US$ 137 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Locatie
Japan > Hokkaido > Abashiri
Foto's
Reiziger (20)
Kamer en suite (9)
Dineren (2)
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 22 hotels in de buurt
Dormy Inn Abashiri
148 beoordelingen
op 0,05 km afstand
Abashiri Hotel Sunpark
2 beoordelingen
op 0,2 km afstand
Hotel Ohotsuku Inn
39 beoordelingen
op 0,57 km afstand
Abashiri Royal Hotel
55 beoordelingen
op 0,7 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 241 restaurants in de buurt
Yakiniku Abashiri Beer Kan
76 beoordelingen
op 0,2 km afstand
Kihachi
43 beoordelingen
op 0,14 km afstand
Sushi-Dining Kiyomasa
11 beoordelingen
op 0,07 km afstand
NAkazushi
12 beoordelingen
op 0,1 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 60 attracties in de buurt
Michi-no-Eki Ryuhyokaido Abashiri
216 beoordelingen
op 0,79 km afstand
Moyoro Kaizuka-kan
39 beoordelingen
op 0,49 km afstand
Abashiri Okhotsk Ryuhyo Matsuri
23 beoordelingen
op 1,43 km afstand
Abashiri Shrine
16 beoordelingen
op 0,83 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Abashiri Central Hotel.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding